هفتگ
هفتگ

هفتگ


نویسنده این هفته خانم   " میثا لامع " نویسنده خوش ذوق  وبلاگ  "شازده کوچولو " است  




تقدیم به تمام زنان سرزمینم
من از یک قرن سکوت ، میان طلایی ترین دوره جوانی زمین متولد شدم
زایش و رویشم از جنس ناب ترین همخوابگی سنگ ها و لطافت ها بود که ترنم فرتوت زمین چاره ای جز غریزه نام نهادن بر آن نداشت
بارها و بارها انجماد ندیده شدن هایم، میان باورهای زنانه سوت و کورم لحظه لحظه آب شد و من چیزی را که میان حفره های عضلانی پرخونم ، درست در انزوای چارچوب قفس سینه ام تهی می شد درد کشیدم و متظاهرانه لبخند زدم، چیزی شبیه یک تصویر سالخورده عزیز که در آلبوم گنجه هم ایمن نمانده است
ایمان داشتم به رفتنی که دنیا می دانست خزانش جغرافیای دیگری برای زیستن، مهیا تر از فکرهای تیز و سوداگری که تا ابد تاریک بماند نخواهد یافت.
آن روز من از زایش ایستادم
اما هنوز جایی میان چشمانم، لابلای کم رنگ ترین نگاه، میان ابروهای تاب خورده تا گیجگاه، کودکانی از سایه های دور مهتاب به دنیا می آیند که هیچ نسبتی با هیچ تاریکی نخواهند داشت و من یک یک آنها را روشنی نام خواهم نهاد.

نظرات 8 + ارسال نظر
نورا جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:12

ایییییی جانممممم عزیییزمممم مثل همیشه عالی و پر احساس عزیییز دلمیییی دخت خاله ی گلممممم مثل همیشه به داشتنت افتخار میکنمم و به خودم میبالممم دختر کمرنگ این روز های بلاگستان
خبر مبرم که هیچی دیگه ولی بازم خودم اول شدممممم

سحر جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:19

بسیار زیبا بود خیلی لذت بردم
یاد فروغ افتادم

دل آرام جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:28 http://delaramam.blogsky.com

چه پر احساس... از میثای نازنین هم واقعا همین توقع بود. ممنون که این هفته مهمون این خونه شدی

آرش پیرزاده جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:53

عالی بود.... لذت بردم مرسی

شازده کوچولو جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 22:33

نورا جااان عزیز دلم خانم دکتر
مرسی عشقم

میثا جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 22:35

ممنونم سحر جان
سپاس دل آرام گلم
ممنون جناب پیرزاده و باعث افتاخار برای منه که مهمان هفتگ هستم
دست تک تکتون و می بوسم

ساجده جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 23:42 http://www.ayatenoor.blogfa.com

بارها و بارها انجماد ندیده شدن هایم، میان باورهای زنانه سوت و کورم لحظه لحظه آب شد

آوا سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 19:43

میثا جانم..ممنون عزیزدلم
خیلی قشنگ بود وخیلی
بااحساس...بسیارعالی
بود.........................
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد