هفتگ
هفتگ

هفتگ

فرشته ها شوت نمیکنند!

از مجموعهء مملی نوشت های حمید باقرلو :
.
گوشه دفتر مشق یک مملی! - فرشته ها شوت نمیکنند!
.
امروز ما در کوچه مان فوتبال گل کوچک بازی کردیم (من در زندگانی ام که تا حالا انجام داده ام سه چیز را خیلی بیشتر دوست دارم! نوشابه نارنجی و آبجی کبری و فوتبال گل کوچک!)...مثل همیشه داداش کوچک علیرضا کلی گریه کرد تا اجازه دادیم که در دروازه وایستد! من همیشه میگویم که نباید بچه های کوچولو را بازی بدهیم چون همش گل میخورند و مثل داداش علیرضا هی میروند دستشویی یا میروند خانه مورچه ها را پیدا کنند و دیگر برنمیگردند!...من امروز یک کار خوبی کردم و او را به تیم روبرو دادم و بعد هم یک شوت خیلی محکم به او زدم و او گریه کرد و دلش را گرفت و رفت خانه شان! بعد هم مثل همیشه من و علیرضا با هم دعوا کردیم! دعوا که تمام شد مسلم که پسر حاج آقای مسجد محلمان است و همه اذانها را خودش میگوید و به کسی هم نمیدهد به من گفت بخاطر اینکارم در روز قیامت خدا به فرشته ها میگوید که خیلی توپهای جهنمی که در آنها مار و چیزهای داغ است به من شوت کنند! من خیلی ترسیدم ولی وقتی به آبجی کبری گفتم به من گفت که فرشته های آن دنیا اصلا از این کارها بلد نیستند و اصلا در آن دنیا فوتبال وجود ندارد!...من امروز یاد گرفتم آن دنیا خیلی هم جای خوبی نیست چون فوتبال گل کوچک ندارد!...پایان گوشه صفحه چهارم!
.
یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389

نظرات 7 + ارسال نظر
هورام بانو چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 08:28

جالب بود
ساده اما پر از حرف

مملی نوشت هاتان مستدام

دل آرام چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 09:35 http://delaramam.blogsky.com

عنوان رو که دیدم پرتاب شدم به حال و هوای دفتر مشق های مملی... وقتی دیدم درست در خط پایین نوشتید "از مجموعه..." گفتم حسم بهم دروغ نگفت...
همیشه مملی نوشت های حمید ناب و خوندنیه.جالبه که هیچ وقت نه کهنه میشه و نه تکراری...

سمیرا چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:47

محشر بود

خورشید چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:51

مملی...

چقدر دلم برات تنگ شده بود جون دل..

پری خاموش جمعه 10 مهر 1394 ساعت 01:20

وااای عزیزم، مملی، خیلی خوب بود، مملی خیلی عالی بود، یادش بخیر

تیراژه جمعه 10 مهر 1394 ساعت 11:55

یادش به خیر حمید عزیز

حمید جمعه 10 مهر 1394 ساعت 13:38 http://abrechandzelee.blogsky.com

دمتون گرم. هم تو محسن عزیز. هم باقی رفقا که لطف داشتین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد