هفتگ
هفتگ

هفتگ

توی آشپزخانه، پای گاز، سرگرم نهار امروز بودی، نشنیدی به گمانم!
طرف توی یکی از این شبکه های اونور آبی داشت خودش رو پاره می کرد که زور سلاح های مرگبارش رو به رخ جماعتی بکشه که پای تلویزیون با دهان باز، با دست بسته، بی سلاح نشسته اند! کللن ارعاب و شوآف و فریاد "ما گردنمون کلفته" و اینا. کفری شدم، با خودم گفتم کاش یارو این ور صفحه بود بیخ گوشش دو خط از حال ِ دل خودم و عیار چشمان شما می گفتم بلکم خر فهم شه سلاح که فقط تیر و تفنگ و توپ و تانک نیست. زور که فقط به بازو نیست. به چشم هم هست، به نگاه حتی. بعد گفتم نه! این چیزها رو گفتن به نا محرم، اونم همچین پدر سوخته هایی خوبیت نداره، کسر لاتیه اصلن. بی خیال شدم، برای خودت بگم بهتره، هر چند تو خود واقفی، هم به حال ِ دل ِ خراب ما، هم به عیار چشمان عاشق کُش خودت. اما خب گوشت رو بیار، نزدیک ترررر، آهان:

گمانم به شراکت بود بین دل ما و نگاه شما، قرارمون اسارت نبود به خدا. گلایه نیست ها، فقط سستی ِ بنیان دلم رو این باور نبود که نگاهت اینچنین سفت و سخت توی جانم ریشه کنه، این همه سااااال. روز اول پا پیش گذاشتم به طمع بَیع دلم در قبال نگاه شما، نا غافل دل لا مروت وقف شد و رفت از دست. حالا که افسار قرار و بی قراری اش دست شماست، دستش رو بگیر قربانت شوم، صاحبش باش، دل ِ بی صاحب حکم کلاه بی سر رو داره، عاطل و باطل

نظرات 12 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:09

ای وای چه عاشقانه قشنگی از بند بند دل عاشق !
چیز تازه ای نیست..همیشه بعد از آمدن نی نی..اونم اولیش..آقایون دچار بحران نگاه و حمایت و توجه میشن !

رها- مشق سکوت یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 22:37 http://www.mashghesokoot.blog.ir

چقدر عاشقانه ی قشنگی بود
مثل همیشه

افروز دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 07:51

ای جانم...همیشه عاشق بمونید

مریم گلی دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 09:20

به به چه عاشقانه زیبایی ... به خانم از قول بنده بفرمایید بیشتر قدر شما رو بدونه ... این روزا مردی که حرفای عاشقونه بلد باشه تو این وانفسای " سگ دو زدن برای یه لقمه نون حلال ( البت دور از جون شما ) " کمیاب که چه عرض کنم ، نایابه

Nasim دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 10:44

ای جااانم
ناز شصتت
سید می خوام دعا کنم تا وقتی زنده ای ،هر روز، بیشتر از قبل، أسیر و پاتیل چشمای روناک بانو بشی...
الهی که دل نیلا تا أبد قرص باشه به بودنت

خورشید دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 15:57

اسارت که نبود قرارمون..


روی ماه نیلا رو ببوسین
به بانو محبت بنده رو ابلاغ کنین

طاها دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 18:04 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

بسیار عالی

الهام دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 21:53 http://elham7709.blogsky.com

عشقتون جاوید.

سمیرا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 07:26 http://nahavand.persianblog.ir

باید خیلی مرد باشی که توی هیاهو و خستگی این زندگی گند ماشینی و بدو بدوهای کسب روزی و گریه و نق نق شبانه بچه و گرونی پوشک و سایر ملزوماتش هنووووووووووووووز اونقدر عاشق مونده باشی که بیای و اینجوری از ته دل اینجا از عشقت بنویسی و بگی و بمونی محکم و استوار....خیلی مردی ...خیلی...و بانوی خیلی خوشبختی داری ک مخاطب چنین عشق بی همتاییه و قطعا اونم خیلی خوبه که شما اینجوری دوستش داری...تبریک میگم به هردوتون..عشقتون بر مدار آفتاب همیشه گرم و تابان

هورام بانو سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 09:22

همون موقع برا مرجان نوشتم که شما هم ببینی نمیدونم دیدی یا نه ؟ برا همین دوباره کپی میکنم

اتفاقا من هر وقت پست های مرجان میخونم انرژی میگیرم
قند توی دلم آب میشه واسه این عاشقانه نوشت ها
پست های آقای جعفری نژاد هم همینطورن
واقعیتش بخواین خسته شدم از بس مجردها از تنهایی مینالن و متاهل ها حسرت مجردی رومیخورن
دلم میخواد اطرافم پر باشه از عشق
دلم میخواد اونقدر آدما از عشق بگن که ته دلم خالی نشه که هوای عشق کنم
که دلم گرم اطمینان و امنیت باشه
که بدونم ازعشق اگه مراقبت بشه موندگار
رشد میکنه
جوونه میزنه
برگ میده
میوه میده
عشق زیباست مگه نه ؟
یه بار به دوستام میگفتم اینقدر که همه میگن شور عشق واسه 3 الی 5 سال اول همه مون باور کردیم که عشق دوامی نداره...
دنیا امثال شما وجعفری نژاد ها و اسحاقی ها رو نیاز داره ...

باید گوشامون ببندیم و عشق فریاد بزنیم...




*******************************
ببین چه قلبایی شکستن توی دست روزگار
ببین چشمایی رو که گشتن پی نوری موندگار
از عشق و باور باید که آخر بشن لبریز دلامون
یه روزی هر جا پُر بشه دنیا از طنین صدامون
پس بیا با هر زبون
تو هم بخون
بخون عاشقونه کنارم
فریاد بزن بگو دوستت دارم








عشق هاتان و عاشقانه نوشت هاتان مستدام

سارا سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 11:43

واو آدم میخونه نوشته های شما و مرجان رو دلش عشق میخواد ..عاشق این لحن نوشتارتون هستم خیلی قشنگه.همیشه منتظرم بنویسید :)
عشقتون جاوید و لبتون همیشه خندون

تیراژه چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 00:29

ای جان، ای جان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد