هفتگ
هفتگ

هفتگ

فیض روح القدس

آقا یه سوال ؟


+ جان 


اگه صبح پاشی ببینی می تونی معجزه کنی ... مثلا  دستت شفا میده  ... چه می کنی ..؟


+  تو رو  شفا می دم . 


نه جدی ....


 + تو چه می کنی ؟ .....


من ... من راه می افتم  همه آدمهای مریض  دنیا رو شفا می دم  به صورت مخفیانه ....  


+ تو شفا می دی ؟ !!


نه خدا می ده توسط من ...

+ تو تشخیص میدی بری  کیو شفا بدی توسط خدا ....؟؟


خب نه ... قاعدتا   اونی تو راهم و مسیرم باشه خواست خداست ...


+خب چرا تو بری ..... همین با دعا  فک و فامیلش ... اگه قرار باشه شفا پیدا کنه می کنه خب ...


آره   راست می گی ... ولی حس خوبی داره  معجزه و کرامت داشتن ....


 +  فکر می کنی اونهایی که معجزه و کرامت داشتن  و دارن بعد از اینکه کاری برای خلق می کنن چه حسی دارن  ؟ ....


خب یه حس خفن  رضایت .... یه لبخند عمیق و ملیح به سراعشون میاد ....


+ من فکر می کنم از تماشا قدرت خدا بیفتن  گریه و زاری  به شکر گذاری و طلب بخشش ... 


یعنی این جور آدم ها هم  ... گناه و خطا دارن ....


+  این که خودتو بری از گناه و خطا ببینی ... خودش  بزرگترین گناه و خطاست ..


تو کَتَم نمیره یه آدم عادی  بتونه معجزه کنه ....


+  ببین رفیق .... همه لیاقت عاشقی دارند ... آدم بد و خوب نداره ...


فیض روح القدس ار باز مدد فرماید ...

دیگران هم بکنن .. آنچه مسیحا می کرد 



نظرات 1 + ارسال نظر
سعیده علیزاده جمعه 30 مهر 1395 ساعت 22:53 http://no-aros.blogfa.com/

ار باز مدد فرماید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد