هفتگ
هفتگ

هفتگ

ورزش

همه میدونیم چقدر ورزش خوبه، چقدر فایده داره و جلا میده جسم و روح رو. اما بازهم باهاش بیگانه ایم.

 چند روز پیش که مجبور شدم  حدود سی، چهل تا پله رو سریع طی کنم  به هن وهن افتادم و رگ پام گرفت   باورم نمیشد این من بودم که یه روزی تا ایستگاه پنج توچال رو  وسط زمستون یه نفس می رفتم، 4 تا 90 دقیقه پشت سر هم  تو زمین خاکی شرطی فوتبال بازی میکردم ، 1000 تا طناب میزدم، 300 تا درازنشست می رفتم و خیلی کارهای دیگه...تا همین پنج، شش سال پیش  یه نرمش و ورزشی میکردم  که اون هم تعطیل شده رفته پی کارش و تو همه این سال ها  خواستم که از فردا  ورزش  رو شروع کنم.رخوت و اضافه وزن و  تایم کاری و شرایط روحی و هزار تا  چیز دیگه همه اش درسته اما اصل مطلب اینه که آدمها از یه جایی به بعد سخت تغییر میکنن سخت...

نظرات 9 + ارسال نظر
Nnn__LLL_k سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:44 http://love24.3eeweb.com/

سلامی به شیرینی دلتون، روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
5618

سعیده علیزاده سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 23:45 http://no-aros.blogfa.com/

یعنی سختااااااا سختتتتتت

متاسفانه اینجوری شده

مریم چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 09:32

!!!
شما اتفاقا خیلی تغییر کردی....درواقع شما از عباس ورزشکار به عباس کم تحرک تبدیل شدی...درسته ؟!

بله درسته، اما الان که میخوام از این رخوت چند ساله دربیام سخت شده

فرنوش چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 11:57

وقتی تازه با همسرم آشنا شده بودم به من می گفت خرگوش. چند وقت پیش یهو برگشته می ه ببین من کاملا به تکامل داروینی ایمان آوردم. پرسیدم: چطور؟ گفت: در عرض چند سال تو ثابت کردی خرگوش به مرور زمان میشه تنبل درختی!!!
خب فک کنم داشت باهام شوخی می کرد:-((

بعضی تغییرات تو آدما بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی هست حتی در مورد خود آدم

تیراژه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 21:35

پس اون استخر رفتن های هفتگی !؟

اون استخر رفتن ها ی هفتگی برای مرفهین بی درد هست مثل باقرلو، جعفری نژاد و پیرزاده...
من گهگاهی میرم استخر که اونهم بیشتر جنبه آب بازی داره

دل آرام چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 23:30 http://delaramam.blogsky.com

به نظرم یه هم پا میتونه تاثیر بزرگی در عملی کردن تصمیمتون داشته باشه. به آدم انگیزه میده.

بله نظر شما صحیح است

پریسا پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 21:04 http://parisabz.blogsky.com

من هیچ موقع اهل ورزش حرفه ای نبودم متاسفانه. چون استعداد چاقی ندارم همون انگیزه ی اولیه که تناسب اندام هست هم نیست

یعنی تو هی بیا سر هر پست این چاق نشدنت رو به رخ ما بکش برو

ملیحه شنبه 6 آذر 1395 ساعت 13:48

سلام
میدونی چرا؟
تقصیر اون دلبرکان اشتها انگیزه

سلام
یعنی به اشد وضع باهات موافقم

پریسا شنبه 6 آذر 1395 ساعت 18:45 http://parisabz.blogsky.com

لاغر و رند و نظر بازم و می گویم فاش/ تا بدانی که به چندین هنر آراسته ام... البته حافظ گفته "عاشق" ولی ...

بابا هنرمند، بابا لاغر، ای به دور از چربی لازم و اضافی، بابا طناز (طنز پرداز)،...
یه روز ورزش میکنم رژیم میگیرم میام سر وزن ببینم اونوقت چی میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد