هفتگ
هفتگ

هفتگ

شوهر

1.

به نظر من ...

ژانر این شوهر هایی که  .....

که اصلا کار به کار زن شون ندارن ... بهش اعتماد صد در صد دارن ..... دخالتی تو مسائل  خصوصی نمی کنن....ِِِِِِ....  دست به تلفن همراه اش نمی زنن ....غر غر نمی کنن  ........کمک حال  همسرشوننن .... بی دریغ حمایت مالی می کنن  ... ....ِدر هیچ مسله ایی "  سین  جیم "  تو کارشون نیست .......چشم پاک اند .....و هیزی نمیکنند .....خیانت نمی کنن و حتی  توجه نمی کنن که زنهای دیگه تو مهمونی چی پوشیدن .......  یه کلام   هر کی می بینشون بهتون میگه شوهرتون چقدر  " آقا ست  "


این تیپ مردها ...   دقیقا همون هایی  هستن که ....  زندگی  یک نواخت و بی هیجانی واسه زنشون  درست می کنن ..... اگه زنش موهاشو رنگ کنه  یا لباس جدید بخره  متوجه نمی شن .....  صبح تا شب پیششون باشی حرف خاصی نمی زنن .... تعریف و تمجید بلد نیستن ... زبون باز نیستن ....  بهتون ابراز عشق انچنانی نمیکنن ... سورپرایز تون نمیکنن .... خوش تیپ و خوش لباس  انچنانی نیستن ... خیلی اهل خرید واسه خودشون نیستن ...


2 .

ژانر این شوهر هایی که ...

تو همه کارهای زنشون نظر میدن ....  اگه بخواد تا سر کوچه هم برید باید بهش بگید ....  دائما   چک می کنه که کجا رفتید با کی رفتید .... بهتون امر و نهی می کنه با فلانی بگرد با فلانی نگرد ....نصف پول زندگی  تونو  خرج لباس و تیپ خودش میکنه ...

باید چهار چنگولی مواظبش باشید که مبادا بهتون خیانت نکنه .... وقتی از مهمونی بر می گردید  راجع به رنگ موی و سایز اونجای خانمهای مهمونی نظر کارشناسی میده ....  دائما شما رو مقایسه می کنه با دیگران 


این تیپ مردها .... دقیقا همون مرد هایی هستن که    جزئی ترین تغییرات خامشون می فهمند .... خانمشون سورپرایز می کنن ... وقتی با همسرشون  آشتی باشن ... صبح تا شب حرف می زننن .... تو جمع ازتون تعریف میکنن .........  بی مقدمه بهتون ابراز علاقه می کنن .....همیشه یه پیشنهادی  برای  عصر دارن .... صبح هر گهی خورده باشن  .... شبها بلدن یه کاری بکنن  شما بگید فدای سرش ... مَرده دیگه .... و.......



نمی خوام بگم دقیقا همه مََردها تو این دودسته قرار دارند .... هستن مَردهایی  ... که هر دو قسمت بد  تقسیم بندی  بالا رو دارنن ... و هستن مَردهایی که هر دو قسمت خوب   تقسیم بندی بالا رو دارن ... 

 ولی خوب کم اند ...




نظرات 15 + ارسال نظر
شیدا جمعه 10 دی 1395 ساعت 11:09

خیلی تقسیم بندی عذر میخوام مسخره ای بود. پاراگرافهای دوم هیچ ربطی به اولی نداشت!
فقط متن از دیدگاه یک مرد خیانتکار م برای توجیه ذات خیانتکار بودنش!!) قابل توجیهه و بس!
اون پاراچراف آخرتون دیگه محشرتره!!! توی یک وبلاگ پرطرفدار با این حجم از خواننده چه تفکر مسخره ای هست که دارید رایج میکنید؟
شما جامعه شناس هستید؟؟؟ بر اساس چه معیاری میگید شمار مردهای خوب جز استثناها و کم هاست!!!
چون هر کی رو دیدید شبیه خودتون بوده؟! اگر آمار دقیق دارید بفرماید مستند بگید. اگر هم ندارید لطفا فضای جامعه رو مسمومتر ازین نکنید و افکار طبقه بندی زیباتون رو تو سینه تون برای خودتون و برای توجیه برخی رفتارهاتون حفظ کنید.

سلام
کاش کلمه " به نظرم " می گذاشتم ... بر می گردم ادیت می کنم ... تا همه بدونن این فقط فقط نظر منه و می تونه اشتباه باشه
شیدا جان خیلی هم منظورم خیانت نبود ... می خواستم بگم دو تیپ شخصیتی بین مرد ها رایجه... و البته جا داره بگم هیچ کدوم ادمهای این دو دسته بد نیستن و این وی‍‍ژه گیها میتونه هم جنبه خوب داشته باشه و هم جنبه بد ... اینکه اینجا روپر مخاطب می بینید خیلی خوبه ... به هر صورت بضاعت من واسه نوشتن همین قدره .. مرسی که می خونید هفتگ و....

شیدا جمعه 10 دی 1395 ساعت 11:11

چقدرررررر مسخره است که خیانت نکردن و اصولا اصلا توجه نکردن رو مترادف میدونید!!!! ای عجب! دست مریزاد بشما و این اشاعه تفکر نابی که درارید انجام میدید!!

کاش میدونستم چند سالتونه ... و ازدواج کردید یا نه .... و به هر صورت از صمیم قلبم آرزو میکنم که این تفکرات فقط اطراف من و اطرافیان من باشه و الباقی جامعه این گونه نباشه کاش همه عاشق باشن واسه طرفشون وقت بزارن و گیر این نوع افکار نباشن .. کاش طالع بینی .. کاش فال گیری کاش تم شخصیتی .. کاش قالبهای اخلاقی همه و همه دروغ باشه مردم بتونن واسه عشقشون تغییر کنن .

Sadaf جمعه 10 دی 1395 ساعت 16:20

فکر میکنم این نظر شخصی زیاد منصفانه نبود منی که معمولا نظر نمیدم الان دارم مینویسم.
قبول دارم چون شما مردین حتما بهتر میشناسید همجنساتونو اما بنظر من هیز بودن شیطنت بد بودن مترادف درک کردن نیست واقعا... وقتی طرف هیز باشه و عادت به توجه داشته باشه این توجه به ظاهر همسرش هم خوشایند زنش نیست میدونه برای همه اینجوریه...نمیشناسم زنی که بتونه از خیانت و چشم چرونی مردش بگذره
من متاهلم و خوشبختانه همسرم تو این دو دسته نیست
به عنوان یه زن معتقدم اون توجه اون شیطنت و اون هشقی که خاص خودمونه میخوایم نه چون طرف شخصیت برونگرایی داره... خیلیها تو بیرون سردو درونگران اما برا زن و زندگیشون فوق العاده ان شما شاید از ظاهر زندگی بقیه قضاوت کردید...امیدوارم این مردان نصیب هیشکی نشه... سخته

مرجان جمعه 10 دی 1395 ساعت 17:12

موردی از نزدیک میشناسم خیییلی شبیه دسته اوله و هم همسرش هم دیگران اذعان دارند آقااست و زندگی خوبی دارن.
مورد دوم هم دقیقا از نزدیک دیدم با همه خوبی و بدی هاش.
اما اینکه دو تقسیم بندی رایج باشند نمیدونم.
فقط این دسته بندی بودن یه کم از لحاظ طیف هیجانی درست هست. درون گرا برون گرا. ولی از جهت ویژگی ها میشه کلی شخصیت با ترکیب این ویژگی ها معرفی کرد. و وقتی دو زوج از جهت هیجانی متناسب باشن زندگی خوشایندتره و تحمل بیشتره اما اگه هیجانشون یکی نباشه محاسن زندگی رو هم کمتر میبینن و تحمل تضادها سخت میشه.
ضمن اینکه در هر صورت زندگی اول هیجان کمتر، امنیت و ثبات بیشتری داره.

تیراژه جمعه 10 دی 1395 ساعت 18:59

منطق قشنگِ نوشته هات رو نداشت، خیلی تیپیکال توصیف کرده بودی و صفر و صدی
با این حال من نظرم اینه که مرد/زن مطبوع کسیه که تلفیقی از این خصوصیات باشه، نه خیلی بی صدا و شیربرنج نه شارلاتان جذاب. تنوع و تحول و سورپرایز و حتی بگومگو در سایه ی یه آرامش و اطمینان همیشگی

فرنوش جمعه 10 دی 1395 ساعت 21:00

توی فیلم بر باد رفته تقریبا میشه این دسته بندی رو دید: اشلی در مقابل رت باتلر. خدایی اشلی خیلی شیربرنج و به قول رت کله چوبی بود.
به نظر من دسته بندی تون کامل و درست نبود ولی جالب بود. آدمایی مث رت به درد فیلم میخورن و آدمایی مثل اشلی به درد شیربرنجایی مثل ملانی. برای یه زن نرمال یه مرد نرمال لازمه که هم خصوصیات خوب داره و هم بد ولی نورماله.
یه نکته ی دیگه مردی که چشم چرونی رو دوست داره باید بپذیره خانمش هم با هر کی میخاد بگه و بخنده.

مهران جمعه 10 دی 1395 ساعت 21:03

منطق این پست کلا اشتباهه!

محمود شنبه 11 دی 1395 ساعت 00:38

بنده به شخصه کاملا نظره شما رو قبول دارم. دوستانی که مخالفت میکنن فکر کنم نمیخوان با این واقعیت کنار بیان و بیشتر دوست دارن یه روی سکه رو ببینن.

زهرا شنبه 11 دی 1395 ساعت 01:25

من فکر میکنم ذهن شما موقع نوشتن این متن ناخوداگاه دو نفر یا بیشتر از دو نفر که در اطرافتون دچار این تقسیم بندی هستن رو مورد توصیف قرار داده و نظرم اینه که اصلن عمومیت نداره و تنها دو مثاله نه دو ژانر ثابت شده.
من البته با سایر جامعه مردان کاری ندارم و نمیشناسم و قضاوت نمی کنم. اما به طور مثال همسر من دوبند خوب رو باهم داره و حتی خیلی بیشتر و کامل تر از اینها، و نیز حتی یک مورد از دو بند بد رو نداره.
و اینکه من فکر نمیکنم خیلی کم باشن این دسته ی هر دو سمت خوب. من که زیاد میشناسم.

پری شنبه 11 دی 1395 ساعت 03:13

اصلا حالا که اینجوری شد من شوهر نمی کنم.
همونطور که خود شما هم گفتین که دسته بندی،کامل و جامع نیست .
به نظر منم تقریبا درسته. دسته دوم زبون بازه و کاراشو پیش میبره و دسته اول بی ذوق و گاها رو اعصاب .چه بسا این دسته اولیای بیچاره بیشتر بهشون خیانت میشه.

هدیه شنبه 11 دی 1395 ساعت 08:22

Wow,
آقا آرش چه کردی؟؟؟!!!!!!!
چه دسته بندی جالبی بود، گرچه که باهاش موافق نیستم.... به قول بچه های ریاضی، بنا به بخ(برهان خلف) نمونه های زیادی برای موافق نبودن دارم.... ولی به هرحال شنیدنی بود... و خواندنی....و از همه بیشتر، نقطه نظرات دوستان، خواندنی تر......

حالا یه چیزی، چه کاری هست که شوور ها رو دسته بندی کنیم.... خو... همین جوری هستند دیگه

لایک ویژه

مائده شنبه 11 دی 1395 ساعت 18:39

سلام آقای پیرزاده
نظر شما رو قبول ندارم.. بسیار زیاد صفر و صدی بود.. همه اون چیزایی که خانوما دلشون می خواد شده ویژگی یه آدم بلانسبت شارلاتان.. و همه ویژگی های منفی و خنثی شده برای یه آدم ماست! و به نظر من می شد این پست جامع تر و منطقی تر باشه.

مریم شنبه 11 دی 1395 ساعت 18:59

شما خودتون تو کدوم دسته قرار می گیرید؟

پریسا یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 16:34 http://parisabz.blogsky.com

من که تجربه ی زندگی مشترک ندارم ولی خیلییییی باحال بود

سعیده علیزاده سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 14:35 http://no-aros.blogfa.com/

خیلی باحال بود و جالب. اما خب در اخر خودتون گفتین که صدر در صد نیست. تقریبا خصوصیات آدم درون گرا و برون گرا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد