هفتگ
هفتگ

هفتگ

بادامهای تلخ

باشد...باشد...
بادامهای تلخت را تعارف کن!
روزی هزاربار عمیق بودن خودت و سطحی بودن مرا به رخم بکش!
خب که چی؟
مرگ برای همه اتفاق میافتد...گیرم گاهی لوطی گری کند و کمی دیرتر سراغ عزیزان من و تو بیاید...گیرم که گاه و بیگاه روح من و تو را قلقلک بدهد...
گیرم که هر از گاهی به زندگی من و تو ناخنکی بزند...
حالا تو هی به ترکهای سقف گچی اتاقت نگاه کن که روز به روز بیشتر و بیشتر میشوند...
حالا تو هی زندگی نکن و منتظر نفسهای آخرت بمان!
اصلا خودت به درک!
من میخواهم زندگی کنم، نفس عمیق بکشم ، راه بروم، شعر بخوانم...

من سطحی ام؟؟
من؟
من که لحظه لحظه ی زندگی ام را به معجزه ی آیه الکرسی گره زده ام!؟
.
.
.
شمعدانی های نگاهم را نذر امامزاده کرده ام، 
اگر، اگر، عمیق ببینی ام!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 10:23

شمعدانی های تمام دنیا را ندر نگاهت کن .... حال بهتری دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد