هفتگ
هفتگ

هفتگ

دعا

زمان دعا خوندن عموما و در اکثر قریب به اتفاق مواقع فارسی دعا میکنم حالا برای خودم یا دیگران فرقی نمیکنه اینجوری راحت تر هستم و حس بهتری دارم  وقت نیایش...

اینکه خودم کاملا متوجه بشم و بفهمم چی دارم میگم برام ارزشمند تر از وزن و قافیه و سجع و جناس دعاست.اما تو دعای سال تحویل اون قسمت ((حول حالنا)) رو خیلی دوست دارم اصلا وقتی میشنوم یه جوری میشم انگار ته ته همه آرزوهای خوبه، همه ی اونچه که برای خودمون و عزیزانمون میخوایم  چی بهتر از تحول در احوالاتمون؟

دعا میکنم و آرزومندم تک تک دوستان و عزیزان ،هموطنان و کلا تمام  انسانها    در همه ی عمر و علی الخصوص در سال جدید حول حالنا شون واقعا و تمام و کمال احسن الحال باشه


پی نوشت ۱: امیدوارم روزهای خوبی رو تجربه کنیم و سال نو مبارک
پی نوشت ۲: انشاءالله در سال ۹۷ روزهای یکشنبه هم اینجا خواهم نوشت
نظرات 7 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 16:51

حول حالنا محشره... از اون ترکیبهای قشنگ و حال خوب کنه. اصلا خود عبارت یجور حول حالناست!

انصافا فوق العاده ست

حمید سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 17:00

بابک در کانال مانیما یه پستی درباره‌ی این دعا گذاشته بود که احتمالا خوندی. برای اونایی که مثل خودم کامنتارو هم میخونن میذارم! : )

"دعای تحویل سال چقدر خوب است .
ما سه مرتبه به اشکال مختلف خداوند را صدا می زنیم و در نهایت فقط "یک آرزو" می کنیم .
به تمام آرزوهایتان فکر کنید .
غیر از این است که آرزوها برآورده می شوند که ما احساس رضایت کنیم ؟ آرزوها برآورده می شوند تا حال ما خوب باشد .
پس یک انسان چه آرزویی بهتر از این می تواند از پروردگارش داشته باشد ؟
کدام آرزو انقدر کامل است که تمام آرزوها را در خودش یکجا جمع کند ؟
"خدایا ! حال ما را خوب کن"


#بابک_اسحاقی
@manima4

آره این پست بابک عالیه، ممنون از اشتراک گذاریش

حمید سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 17:07

سال نوی شما هم مبارک برادر

درباره‌ی اضافه شدن یکشنبه ها هم ایول و دمت گرم. البته قطعا یه مدت طول میکشه مخاطب و البته خودت عادت کنید!

عید مبارک
انشاءالله که عادت میکنیم هم من هم خواننده های گرامی

نسیم چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 00:01

سال نو مبارک
خیلی خوشحالم که یکشنبه ها هم خواهید نوشت

عید شما هم مبارک
ممنون از نظر لطفتون

دخترمعمولی چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 10:45 http://mamoolii.blogsky.com

عید شما مبارک :)
خوشحالم که قراره دو روز بنویسین :) ممنون.

سال نو بر شما مبارک
متشکرم بابت استقبال شما از دو روز نوشتن

شیرین چهارشنبه 1 فروردین 1397 ساعت 21:05 http://www.ladolcevia.blogsky.com

عیدتون مبارک

سال نو برای شما هم مبارک باشه

ملیحه پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 17:24

با عرض تبریک و سلامتی برای سال نو دعا اگرازاعماق دل باشه حتما مستجاب میشه حالا به هر زبونی ولی راست میگین دعای تحویل سال فرق میکنه یه حسی به آدم دست میده ما امسال همه خانواده این دعا رو باصدای بلند موقع سال تحویل خوندیم فکرکنم همسایه ها هم شنیدند باشد که مستجاب شود

سال نوی شما هم مبارک
انشاالله که سال جدید برای خودت و خانواده محترمت اتفاق های خوبی بیفته و پر باشه از شادی و سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد