هفتگ
هفتگ

هفتگ

آری چنین است

حافظه تاریخی مون ضعیف و تعطیل هست درست ولی نه اونقدر که بعضیا تصور میکنن، مثلا خیلیا میگن این داستان فیلتر تلگرام مثل بستن فله یی روزنامه ها در دوران خاتمی ست و همون عواقب رو برای اصلاح طلب ها و مردم داره و باعث سرخوردگی از انتخاب مردم میشه... پدر جان  توقیف  روزنامه ها مربوط به سال هفتادونه بود و سال بعدش خاتمی با رای بیشتری انتخاب شد و مردم اصلا مثل امروز منتقد شدید منتخبشون نبودن و پشیمان  از این انتخاب که هیچ بلکه بیشتر از قبل حمایت کردن،اینکه چی رو با چی مقایسه میکنید بماند. چرا تاریخ رو تحریف میکنین! 

 مورد جالبتر این روزها اینه که خیلی از دوستان راه های زیادی برای دور زدن فیلترینگ پیشنهاد میکنن و  نرم افزار جدیدی رو ارائه میدن که حالا هر کسی به فراخور احوال و شرایطش انتخابش میکنه یا انتخاب نمیکنه اما نکته بسیار جالب اینه که تو همین گروه ها خیلی از دوستان میگن نه بابا این نرم افزار امن نیست و یه جوری اینو میگن که اگه نشناسی شون میگی حتما جزو اتاق فکر ام آی سیکس و موساد هستن. بابا جان شما که ته تهش میخوایین دو تا جک رو تو این گروه و اون گروه کپی کنین یا نهایتا یه انتقاد ریز رو مطرح کنین... این ادا ها چیه و چرا خودتون رو اینقدر مهم تصور میکنین و دچار خود لیدر پنداری هستین بی خیال بابا کوتاه بیایین...


نظرات 2 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 20:03

طی چندروزگذشته خیلی این مقایسه رو خونده بودم ولی به این موضوع دقت نکرده بودم. آره. راس میگی. اون اتفاق واسه هفتاد و نه بود و خاتمی در انتخابات بعدیش دو میلیون هم بیشتر از اولین بار رأی آورد!
ولی فکر نمیکنم عمدی در این مساله بوده باشه. چه کسی با چه انگیزه‌ای میتونه از این مقایسه بهره ببره؟

عمد و سهو مد نظرم نبود، چیزی که باعث شد بنویسم ضعف وحشتناک علمی،تاریخی بود که موجب میشه خیلی راحت و بدون کمترین تحقیق و تامل هر گودرزی رو به شقایق ربط بدن متاسفانه

پریسا یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 22:38 http://parisabz.blogsky.com

فیلترینگ بسیار نابهنگامی بود... من و دوستام یک مشت معتاد تلگرام، به کل آواره شدیم. ببخشید که هیچ تفسیر عاقلانه ای در این باب ندارم.

خیلی ها از این بابت متضرر شدن متاسفانه،
همین که میخونید و کامنت میذارید موجب امتنان هست فارغ از هر تفسیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد