هفتگ
هفتگ

هفتگ

((غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید))

هوای حوصله ام از دیشب به شدت ابریست، و دستم به نوشتن نمی رود. فقط عذر تقصیر...ایام به کامتان

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 21:32

ایشالا که هرچه زودتر حال و احوالت خوب بشه

ممنون

تیراژه سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 23:10

ای جان،
آفتاب بخت ما هم یه روز بالاخره از کنج سایه ی بام طلوع میکنه
حال و هوای خیلیامون ابریه. اما دلمون گرم از این معرکه بیرون اومد

امیدوارم آخرش اونی بشه که گفتی

شیرین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 23:45 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام ما هم ابری هستیم. درکتان می کنیم

سپاسگذارم

شیرین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 23:48 http://www.ladolcevia.blogsky.com

می دانم یک دلخوشی الکی ست ولی دلم خوش است به اظهار نظر های خیلی مثبت رود گولیت در آخر بازی در مورد تیم ایران و بازی اش.
دیشب مهمان Italia 1 بود (مدیا ست) که بازیها را پخش می کنند. چون بازیکن میلان بوده محبوبیت زیادی دارد در ایتالیا و شنیدن حرفهایش یک مرهم کوچک بود به حسرت بزرگ و آتش جان.

این خوبه،اما من بیشتر از رفتار و حرف های خودمون رنجیده بودم

آذین سادات چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:40

آخی
چه بد...
ولی گویا این حال اپیدمی شده
دیروز همکارم میگه ماه رمضونم که تموم شد چرا تو انقدر بی حالی
میگم حال دلم خوب نیست اصلا خوب نیستا !!!
گاهی آدم میدونه چشه میدونه بخاطر چی ناراحته ولی این روزا من نمیدونم چمه؟ واقعا نمیدونم . اگر دلیلش رو میدونستم که قطعا حال باعث و بانیش رو میگرفتم تا حال خودم بیاد سرجاش .
هرچند که اوضاع سیاسی ، اقتصادی و از همه مهمتر اخلاقی مملکت انقدر حال بهم زن شده که نباید دنبال دلیل بگردیم.
الهی که حال دل شما تا امشب خوب خوب خوب بشه و بتونید برای ما مثل همیشه مطالب قشنگ بنویسید.

انشاالله که روزهای خوب بیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد