هفتگ
هفتگ

هفتگ

مادر است

از بچگی پر شر شور بودم و عشق فوتبال،لاجرم اکثر اوقات زخم و زیلی بودم و طبیعتا این مامان بود که زخم ها رو میبست وتو نوجوانی که تو زمین خاکی و چمن فوتبال بازی میکردم  تو چمن بیشتر شکستگی و در رفتگی بود اما تو زمین خاکی زخم های ریز و درشت عایدم میشد که بازهم مامان بود و دواگلی جهت بانداژ... بعد از مصدومیت شدید و خداحافظی با فوتبال سفت و سخت کمتر آسیب میدیدم اما اینبار نوبت استادیوم رفتن بود و پارگی گلو که هر بار بعد از برگشتن  طبیعتا بازهم مامان بود و چهار تخم و خیسانده و جوشانده برای اینکه صدام دربیاد.

بخاطر علاقه شدید من به فوتبال  و تماشای اون مامان هم تقریبا با اکثر تیم ها و لیگهای معتبر فوتبال جهان آشناست  حالا همه اینا رو گفتم تا اینو بگم که طی همین جام جهانی اخیر که پریروز تموم شد  تو یه گروه دوستانه  کوچک پیش بینی بازی ها شرکت کردم وقتی مامان حساسیت من رو نسبت به نتایج خاصی میدید پرسید جریان چیه که براش گفتم جریان رو، اول بازی میگفت چند چند پیش بینی کردی و از وسطهای مسابقه شروع میکرد زیر لب دعا خوندن اینو این اواخر فهمیدم که بهش گفتم بی خیال پای معصومین رو واسه فوتبال وسط نکش،خلاصه  پریشب که مسابقات تموم شد وقتی متوجه شد سوم شد برای شام از بیرون کباب گرفت مادر است دیگر...

نظرات 7 + ارسال نظر
ملیحه سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 22:15

خدا براتون نگهش داره

سلامت باشید

حمید سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 22:58

آخی. چه قشنگ و حال‌خوب‌کن بود این پست. دمت گرم. خدا برای هم نگهتون داره

قربونت ،همچنین نازنین مادرت در پناه حق باشه

تیراژه چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 00:10

همیشه پنهانش کردم و انگشت شمار افراد میدونن که یکی از بزرگترین حسرت های من داشتن یه مادر با همین رواله که کنارم باشه هر وقت که باید، گرچه پدر عزیزم جای خالی نداشته ها را با مهر وجودش پر کرد و میکند ، اما خب ..
(از معدود دفعاتیه که خوشحالم وبلاگ نویسی از رونق افتاده.)
سایه ی مادر مهربانت مستدام.

امیدوارم هرگز حسرتی به دل کسی نمونه (هرچند که میدونم آرزوی محالی هست)
ممنونم و دعا میکنم پدر و مادر گرامی ات تا همیشه سلامت باشند و خرسند

نسیم چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 08:02

عشق مادر به فرزند ، بی قید و شرط ، جانانه ،کورکورانه و خالصانه و ... هست.
خدا به مادرتون عمر با عزت بده

سلامت باشی و پایدار
همچنین برای شما

فانوسدار چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 09:26

مادراست دیگه ...کادوی تولد بی بدیل خدا برای هر موجودی که بهش زندگی می بخشد...خدا سایه و سلامتی همه ی مادرها را برقرار بدارد که دنیا را جای زیستن کردند...

انصافا مادر شاهکار خلفت هست

شمسی خانم چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 09:57

خدا همه مادرها رو حفظ کنه.دنیا با وجود اونها قابل تحمل میشه حداقل برای ما ایرانی ها

آرزو میکنم همه ی مادرها شاد و سلامت باشند

انسان شنبه 30 تیر 1397 ساعت 20:29 http://criticizer.blogfa.com/

الان هم بازی می کنید ؟

نه متاسفانه به دلیل وزن زیاد حدودا۴ سالی میشه که فوتبال بازی نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد