هفتگ
هفتگ

هفتگ

شرمنده

میگن آدم نباس کاری کنه که شرمنده خودش بشه، یعنی عملی ازش سربزنه یا حرفی بزنه که بعدا وقتی با خودش خلوت کرد نگه چرا اینکار رو کردی یا این حرف رو زدی آدم ناحسابی!؟ 

هیچکس هیچ جوری مثل وجدان و اخلاق یقه آدم رو تو خلوت نمی گیره، جوری مفتضحت میکنه و گیرت میندازه که راه خلاصی پیش روت نمی بینی، انگشت ندامت به دندان گزیدن و حسرت خوردن هم بی فاییده ست آب رفته به جوی برنمی گرده.

بعضی آدما با خودشون سهل گیرن که خوشا به احوالاتشون، اما برخی جوری به خودشون سخت میگیرن که داعش با غیر خود نمیکنه، اهل نسخه پیچیدن نیستم اما واقعا بعضی وقتا آدم جوری گیر میفته که نمی دونه چیکار باس بکنه، هرکسی راه حل مختص خودش رو داره...

اول به خودم بعد به شما میگم کاش کاری نکنیم که شرمنده خودمون بشیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 20:28

آره واقعا. خوش به سعادت اونایی که به خودشون راحت میگیرن. البته ممکنه این سهل گرفتن گاهی باعث بی‌اخلاقیشون هم بشه، ولی عوضش سلامت روانی بالاتری دارن

باهات شدیدا موافقم

حمید سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 20:29

قالب نو هم مبارک! باحاله
قالب قبلی مشکل فنی داشت یا صرفا برای تنوع عوضش کردی؟

چاکریم نظر لطفت هست.
قالب قبلی بهم ریخته بود کمی سعی کردم اصلاحش کنم که متاسفانه نشد نهایتا قالب رو عوض کردم، خوبه که میپسندی

فانوسدار چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 08:46

سلام
از وجدان بدمصب من که قاضی صلواتی باید بیادسختگیری قرض بگیره!
چند روز میگرن و بستن بزرگراه گلو تخفیف مجازاتش است...

قالب نو مبارک حس آرومی داره...

سلام
میگن وجدان مثل سگی هست که پارس میکنه اما نمیگیره! از بخت بد برای بعضیا این سگ به شدت هار هست و نه تنها پاچه رو میگیره بلکه تکه و پاره هم میکنه.
خوشحالم که از قالب جدید خوشتون اومده.

فرنوش چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 22:59

چشم

بی بلا

شمسی خانم پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 12:02

این در صورتی هست که کلا وجدانی باقی مونده باشه!!
این قالب یه کمی بی رنگ و روح هست. فقط هدر منظورم نیست کلا فونت ها هم طوسی یواش شده . حالا مثلا زرد جیغ و نارنجی هم نباشه ولی اینقدر هم بی حال نباشه :)

شاید باید گفت خوشا به حال افراد بی وجدان!
حالا چند وقتی با این قالب هستیم اگه قالب بهتری پیدا شد حتما تغییرش میدم

زهرا پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 21:04

اوووووووف دقیقا تا چند روز اصلا زندگی ندارم

عذاب وجدان، دست از سر افراد با وجدان برنمی داره

آذین سادات شنبه 15 تیر 1398 ساعت 08:08

یه همکار دارم که اگر ثانیه ای یکبار یا سالی یکبار چشمم به مونیتورش بیفته یا داره فیلم می بینه یا داره کتاب میخونه . چند رو پیش داشتم نماز میخوندم اصلا حواسم به نمازم نبود چون یک کاری روی میز بود که ذهنمو در گیر کرده بود . فوراً سلام دادم که به کارم برسم ناخودآگاه چشمم افتاد به مونیتورش که در حال پخش فیلم بود . از ته دلم گفتم خدایا به این قبله محمدی قسمت میدم وجدان منو بگیر . بی وجدانی آخر آرامشه
البته بعدش استغفار کردم چون همون موقع هم وجدانم قلقلکم داد
خوش باشید

سلام
انسانهای با وجدان به خودشون سخت میگیرن اما دنیا رو جای بهتری میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد