هفتگ
هفتگ

هفتگ

دوباره هفتگ

راستش را بخواهید یکسال قبل در همین روزها وقتی هفتگ را شروع کردیم آرزوهای بزرگی در سرمان می چرخید یا شاید بهتر باشد بگویم در سرم .

مثل تمام وبلاگ های گروهی دیگر شروع پر سر و صدایی داشتیم و آرزوهای بلند بالایی

دلمان می خواست بهترین باشیم و پر مخاطب ترین

دلمان می خواست آدم های گردن کلفت مهمان هفتگ ما بشوند

و صدها آرزوی دیگر...

شاید از بین تمام نویسندگان هفتگ من بیشتر از باقی دوستان انگیزه و امید و آرزو داشتم ولی خیلی زود آن هیجانات فروکش کرد و در کمال تعجب اولین کسی که سنگر را خالی کرد من بودم . شاید یکجور دلزدگی بود و شاید هم یکجور قهر . به هر حال رفتن من از هفتگ هم اختیاری بود و هم اجباری .

به هر حال ساختمان هفتگ با یکسال قبلش زمین تا آسمان توفیر کرده است .

اجباری که برای ننوشتن داشتم مشغله کاری بود و خستگی از بلاگستان که الحمدالله رفع شده است .

همسایگان هفتگ لطف کردند و این اختیار را به من دادند که دوباره ساکن یکشنبه های این خانه باشم و من هم با کمال میل پذیرفتم .

اینکه چه بشود را نمی دانم . شاید این برگشتن هم هیجانی باشد که خیلی زود فروکش کند .

با این اوصاف آمدم بگویم که دلم برایتان تنگ شده است . هم برای شما و هم برای نوشتن و دنیای اعتیاد آورش .

برخلاف پارسال دیگر آرزوهای بزرگ و بلند ندارم . فقط دوست دارم چرخ هفتگ بچرخد و چراغش روشن بماند . همین ...

ممنون می شوم که از این هفته یکشنبه ها دستخط مرا بخوانید .



توضیح :

این عکس را پاییز پارسال با ساکنان مجتمع مسکونی هفتگ گرفتیم .  مسعود و محمد دیگر از این خانه رفته اند . مهربان بانو هم توی عکس نیست .



نظرات 29 + ارسال نظر
آرش پیرزاده یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:56

خوش اومدی رفیق

ممنون آرش جان

پری (خاموش) یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 23:59

بسیار هم عالی، خیلی خوشحال شدیم، حالا که آرزوهای بلند و توقعی زیادی ندارین احتمال اینکه موندگارتر بشین بیشتره ، آخه میگن تب تند زود سرد میشه. ایشالا که چرخ هفتگ همیشه بچرخه، همچنین چرخ جوگیریات دوست داشتنی. دلمون واسه قلم شما تنگ شده بود ،ممنون

ممنونم پری عزیز . ایشالا که همینطور باشه

نرگس دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 02:02

سلااام.این عاااالیه.خیلی خیلی خوشحالیم.ممنون که دوباره مینویسین

ممنونم

رها دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 02:37

میخونیم حتما
مثلا کاش یه روزی ی طبقه دبادیابوریا بنویسه....

خیلی هم خوب .

افروز دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 07:46

خوش اومدی عزیز به خونه خودت

ممنون افروز جان

مریم گلی دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 09:22

ما که همیشه منتظر بازگشت شما بودیم شما و آقای مسعود و آقای محمد ... ایشالا اونا هم برگردن تا اینجا هم یه رونقی بگیره هرچند الانم به لطف دوستانی که هستن رونق داره

ایشالا که همیشه چرخش بچرخه و چراغش روشن باشه

محسن باقرلو دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 09:30

تو یدونه ای کیا
یه نازنین ذاتن بلاگر !
خوش برگشتی عزیز جان

فدای محبتت رئیس

سایه دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:05

همیشه جاتون خالی بود. خیلی خیلی خوش اومدین بابک خان.

سپاس

زهرا.ش دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:16 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

به سلامتی
الان مثل هوادارای تیمی که بازیکنش بعد از مدتها دوری دوباره برگشته یه پلاگارد گرفتیم دستمون که روش نوشته
welcome back home Babak

ارادت

رضوان سادات دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 11:22 http://zs5664.blogsky.com/

خوشحالم که برگشتی و دوباره میخوای بنویسییکم از شیطونیای فسقلیا هم برامون بنویس لذتبخشه

ایشالا تو جوگیریات می نویسم

شادی دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 13:36

هورررررررررراااااااااااااااااا

دختری از یک شهر دور... دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 16:40

راستش تا جایی که من میدونم شما همیشه از همه چیز زود خسته میشید...
خیلی چیزها رو ناقص میذارید و گذاشتید....
امیدوارم ایندفعه زود خسته نشید... :)

ایشالا

Ordi دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 19:18 http://tanhaeeeii.blogfa.com

نمیتونم بگم چقدر خوشحال شدم

ممنون اردی

رها آفرینش دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:53 http://rahadargandomzar.blogsky.com

واااااای،وااااااای چقدر خوشحال شدم آقای اسحاقی...هوراااااااا از این بهتر نمیشه،یه جورایی با رفتن شما انگار روح اینجا رفته بود،حس میکنم چراغهای ورودی ساختمان رو که این مدت خاموش بودن روشن کردید...خوش آمدید به خونه ی خودتون

شرمنده می کنی رهای عزیز
دلم واقعا براتون تنگ شده بود

مریم دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 21:35

سلام بابک جان
خوش اومدی
دلمون برا نوشته هات تنگ شده

ممنون مریم جان

پری ناز دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 21:55

بازگشتتون خواننده های خاموش رو روشن میکنه :) خوش برگشتین :)

ممنون پری ناز عزیز

نیمه جدی دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 22:57

به به! بر این مژده گر جانفشانم رواست:)

شرمنده نفرمایید فاطمه بانو

الهام سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 01:35 http://divaretanhai.blogsky.com

به به چه خوب.
خوش اومدین به خونتون،
منتظر نوشته های زیباتون هستم.

لطف داری

بشرا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 02:27

این خیلی عااالیه ! خیلی خوشحال شدم!

ارادت

دل آرام سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 09:55 http://delaramam.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم دیدم اینجایی... خیلی زیاااااااااااااااااد

ممنون دلی

سهیلا سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:48 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلاااااااااام و خوش برگشتی ایستاده باکیبورد..........

یلدا نگار پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 00:42 http://yaldanegar.persianblog.ir/

سلام.حتما میخونیم.

مرسده پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 08:14

بسیار عالی ، منتظرتون بودیم .. خیلی خوب شد که برگشتید ...

جواهربازار پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 11:17 http://bazarjavaher.rozblog.com/

سلام

لطفا به ما سر بزنید
مایل بودین تبادل لینک کنیم

منصوره مشیری جمعه 29 آبان 1394 ساعت 21:14 http://the-nox.blogfa.com

خوش برگشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد