هفتگ
هفتگ

هفتگ

     « گدار »


گاهی

زندگی روزهای خوبش رارو می کند. 

بهانه ای برای شاد بودن داری

نگاهی به آرامش می اندازی 

و شاید آنقدر توان داشته باشی، 

که همه ی کارهای یکماه را 

در سه روز انجام دهی!!


بی گمان

در میان خروش و گذر رود بی رحم زمان

گداری هم پیدا خواهد شد

تا زندگی روزهای خوبش را رو کند. 


مجید شمسی پور. 

شهریور 1400


پی نوشت و کمی بی ادبانه : 

می گویند قمارباز اگر نگوید به فلانم، فلانش می ترکد . ( جای فلان را خود دانید با چه واژه ای پر کنید )

حالا حکایت ماست در این روزهای سیاه. می مانیم تا گدار را پیدا کنیم!

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 17 شهریور 1400 ساعت 02:16

به‌نظرمن امید از اونچیزاییه که خودش جایزه‌ی خودشه. برای همینه که همیشه جواب میده. حتی اگه حقیقت نداشته باشه. حتی اگه هیچوقت اونچیزی که آدم بهش امید داشته رخ نده

جواد سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 13:10

سلام اقای شمسی پور از اقای عباس موسوی خبری ندارین ؟ اگه میشه بهشون بگین ما دلتنگشون هستیم همچنان اگه بشه برگردن و بازم برامون بنویسن خیلی خوب میشه

فرهاد شنبه 1 آبان 1400 ساعت 14:46 http://hamidfarhad.blogfa.com

هربلایی سرما میاد ازسادگی وبیسوادی... یه بیسواد بگه من ایستگاه فضایی ساختم باور میکنیم

ماهیسا چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 01:02

سلام آقای شمسی پور عزیز
من از سال 90 مهمون اینجا بودم زمانی که اینجا یه ساختمون پر رونق هفت طبقه بود که از همه واحدها بوی زندگی میومد! بعد کم کم همسایه ها اسباب کشی کردن و رفتن هر کدوم رو دیدم! اون موقع خالی شدن اینجا خیلی برام غم انگیز بود.

سال ها گذشت من بزرگ شدم و شایدم پیر! حالا به فکرم رسید که دوباره یه سر بهتون بزنم. خوشحالم که هستید و می بینم تون. خوشحالم که چرغ اینجا رو روشن نگه داشتید

ساغر سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 22:32

سلاممممم

خواننده همیشه خاموش بودم ولی مدت زیادی هست آقای موسوی دیگه نمی نویسن...
امیدوارم خوب و سلامت باشن

فرشته دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 15:53

یادش بخیر چه روزایی داشتیم با نوشته های هفتگ ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد