هفتگ
هفتگ

هفتگ

ما هنوز زنده ایم

ما هنوز زنده ایم. 

ما هنوز زنده ایم!!

ما هنوز زنده ایم ؟؟؟

شاید وقت آن رسیده که به زنده بودن بیشتر فکر کنیم و به زندگی کردن. 

نظرات 8 + ارسال نظر
پیرو سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 19:20

سلام. خوش برگشتید!
گاهی فکر می کنم شاید گره کارمان همین است که توی مخمان رفته که زندگی و دنیا خوب نیست. که بهترش جای دیگری ست. زندگی و دنیا را دوست داشتیم شاید ظور دیگری رفتار می کردیم و عاقبت مان هم ظور دیگری می بود.

درود
و سپاس .
به هر حال، هستیم . چگونه اش کمی دست خود ماست.

فانوسدار سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 13:33

ما هنوز زنده ایم

به طرز شگفتی بله . زنده ایم هنوز

حمید پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 13:31

به‌نظرمن زندگی هم یکی از بسیار چیزهاییه که زیاد فکر کردن بهش آدم رو دچار سرگیجه‌ی منطقی و احساسی میکنه. اساسا زندگی آش کشک خاله‌ی هر موجودیه که شانس یا بدشانسی تجربه‌اش رو داشته، بخوره پاشه نخوره هم پاشه! لذا شاید بهتر باشه خیلی بهش فکر نکنیم

زندگی کردن بهتر از فکر کردن به زندگی است.

حمید پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 13:37

راستی چیز بی‌ربط آقا مجید. چند شب پیش خوابت رو دیدم. خودم هم وقتی بیدار شدم تعجب کرده بودم. وقتی بعد از مدتها به اینجا سر زدم و دیدم پست گذاشتی خوشحال شدم. کاش بیشتر بنویسی

درود .
امیدوارم هر گز گرفتار کابوس نشوی!
سپاس فراوان .

دل آرام یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 17:36 https://delaramam.blogsky.com/

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود... و بله خوشبختانه هنوز زنده ایم. وسط این آشفته بازار میگم خوشبختانه، چون برای من بودن از نبودن بهتره... زندگی رو خیلی دوست دارم

درود
بودن به از نبودن ، خاصه وقتی کسانی هستند که نبودنشان بهتر است!

دل آرام یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 17:47 https://delaramam.blogsky.com/

یاد روزهای خوش همسایگیمون بخیر. چه خوب که این خونه به روز و پابرجاست

منجوق سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 00:13 http://Manjoogh.blogfa.com

بالاخره برگشتید از پس سالها
خداروشکر که زنده اید

درود
و بله . هنوز زنده ایم!

ملیحه سه‌شنبه 16 شهریور 1400 ساعت 14:29

سلام چه خوب ناامید شده بودم خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد