هفتگ
هفتگ

هفتگ

نوروز از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است

اگر دارید چپ چپ به عنوان بالا نگاه میکنید باید بگم خدمتتون که فقط اهل فن متوجه میشن من چی میگم و لاغیر!
چند تا پیشنهاد کوچولو دارم براتون که روزهای آخر بدو بدو نکنین و فقط خوش بگذرونین...
اگر اهل خونه‌تکونی هستین که حتما تا الان شروع کردین. اگرم شروع نکردین الان برای زیر ‌و ‌رو کردن خونه دیره. بهتره در سطح بچرخین و خیلی به اعماق خونه سرک نکشین. دلتون نمیخواد که روز اول عید کمر درد داشته باشید و ناخن‌هاتون یکی بود یکی نبود باشه؟
اگر دوست دارید شیرینی‌های عید امسال با دستپخت خودتون باشه و کل عید رو فقط تعریف و تمجید بشنوین دیگه باید دست به کار بشین. وقتِ رو کردنِ هنرهاست...
برای هفت‌سین از الان به فکر باشین. یه طرح جدید، چیدمان جدید و یا حتی استفاده از ظروف متفاوت... وقت به آتش کشیدن صحنه است!
مهم نیست از کی بزرگترین و از کی کوچکتر، عیدی همیشه همه رو خوشحال میکنه. اسکناس‌ها رو فراموش کنین. یه متن با خط خوش، یه تصویر زیبا که لازم نیست خیلی حرفه‌ای باشه، یه عکس گروهیِ چاپ شده، یه کار هنری کوچک... خلاقیتتون رو به کار بندازین.
اگه امسال بخت باهاتون یاره و مسافرهاتون برای عید میان ایران_که هزاران بار خوش‌به‌حالتون_ و قصد دادن هدیه بهشون دارید الان موقعیت خوبی برای خریده. از یک هفته دیگه جای سوزن انداختن توی مغازه‌ها نیست.
انگیزه ندارم و حالا مگه عید کی میاد خونه‌ی ما و ما که عید مسافرتیم و کو دل خوش برای عید و این حرف‌ها رو دور بریزین. نوروز یه بهونه است برای نو شدن. یه استارته. همون شنبه‌ست که همه دنبالش میگردیم. یه درِ که باز میکنی و میری مرحله بعد. لازم نیست شاخ غول بشکنیم و یا آپولو هوا کنیم. یه فکر، یه رفتار، یه قدم جدید ما را بس...
اگه دلتون خواست پیشنهادهاتون رو زیر همین پست بنویسین... 

نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 20:08 http://parisabz.blogsky.com

امیدوارم این یک ماه باقیمانده به خیر بگذره و سال جدید زودتر برسه. سال 95 ، سال خوبی نبود اما باهات موافقم که نوروز بهانه ایست برای نو شدن افکار و نوع نگاه به دنیا...

عباس چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 20:18

هرچند مخاطب این پست خانوم ها هستن، اما انرژی و شادی پنهان متن منو گرفت،تشکر بابت این نوشته پر انرژی و شاد.

سعیده علیزاده پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 17:38 http://no-aros.blogfa.com/

باهات موافقم دلارام عزیزم.

نیمه جدی جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 17:42

با عرض شرمندگی پیشنهاد من پاک کردن پونزده اسفند تا پونزده فروردین از صفحه ی گیتی می باشد. در خواست دیگری ندارم. با تشکر.
هر کاری هم کردم درین چهل سال که با وجود این یک ماه کنار بیام نشد که نشد. همون شنبه هاشو بیشتر کنین ما تازه میشیم به خدا عید نوروز و خونه تکونی و عید دیدنی و سفره ی هفت سینشو حذف کنین لطفن. تعطیلی مسخرش رو هم وردارین بی زحمت.

پری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 05:09

با پیشنهاد نیمه جدی،موافقم اصلنم اعصاب ندارم

شمسی خانم شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 16:32

دلی جان تو رو خدا کوتاه بیا دست من زیر ساطوره بخدا. الان سه هفته هست خونه رو جاروی تشریفاتی هم نکشیدم چه برسه به خونه تکووووووونی.
برای هفت سین هم نقشه داشتم اما فعلا که گرفتار شدم.
اما با همه اینها منم باهات موافقم اگه همه بگن حال و حوصله و دل خوش نداریم این سنت تا حالا از بین رفته بود. به نظر من 15 فروردین به بعد خیلی طولانی هست. دسترسی داشتی به مسئولین بگو اونو حذف کنن
اسفند برای فقرا ماه طاقت فرسایی هست. الحمدالله که ما هم در کشور عزیز اسلامی اصلا فقیر نداریم! داریم یعنی؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد