هفتگ
هفتگ

هفتگ

آغاز دوباره

میهمان این جمعه هفتگ ، محبوب عزیز است . نویسنده وبلاگ رقص کولی :




همین چند روز پیش بود. ترسیده بودم. شک کرده بودم به اینکه دعوت کردنت کار درستیه یا نه؟

با خودم فکر می کردم که هنوز هیچ کار مهمی برای خودم انجام ندادم. نه شهرتی دارم نه پولی. نه هنری دارم و نه تخصصی. نه دکترا دارم و نه حتی فوق لیسانس. همیشه دنبال یه فرصتی بودم که برای خودم وقت بذارم. برم دنبال علایقم، بیشتر کتاب بخونم، بیشتر ورزش کنم، بیشتر سفر کنم و ... اما همیشه وقت نشده. حالا به این فکر می کردم که اگه تو بیای شاید دیگه هرگز وقت نشه. شاید با اومدنت همون موقع محبوب تموم بشه. به این فکر می کردم که یه مسافرت توپ دو نفره با وحید نرفتم. ترسیده بودم که با اومدنت از وحید  دور بشم و هزار تا ترس دیگه...

نمی دونستم درست همون زمانی که ترسیده بودم، همون موقعی که شک کرده بودم، تو داشتی تلاش می کردی که یه گوشه ای از وجود من رو محکم بچسبی و من بشم تموم پناهت.

حالا که می دونم هستی بهت قول می دم که اگه پولدار، مشهور، عالم و متخصص نیستم اما یه دل پر از عشق و مهر دارم که حاضرم همه رو یه جا نثارت کنم. قول می دم هواتو داشته باشم، تکیه گاهت باشم، برات بشم بهترین مامان دنیا و کاری کنم که به من افتخار کنی.

الان که توی وجودم جوونه زدی می دونم که قرار نیست تموم بشم.

قراره با تو دوباره بخندم،

گریه کنم،

حرف بزنم،

راه برم،

بدوم،

بازی کنم،

بچگی کنم،

دوباره برم کلاس اول،

درس بخونم،

برم دانشگاه،

دوست بدارم،

عاشق بشم

و هر روز چیزهای تازه و نو تجربه کنم.

من با تو شروع می شم.

تو آغاز دوباره و زندگی دوباره منی.

دوستت دارم جوونه ی کوچولوی وجودم.

خوش اومدی...



نظرات 32 + ارسال نظر
بابک اسحاقی جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 19:03

محبوب عزیز
نمیدونی چقدر خوشحال شدم از شنیدن این خبر خوب
از صمیم قلب بهت تبریک میگم
مطمئنم که تو بهترین مامان دنیا میشی
شک ندارم
تبریک تبریک تبریک

خزر جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 19:13

سلام
تبریک و بهترین ها در انتظارتون

دکولته بانو جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 19:55

عزیییییییزم... قربونش برم این کنجد کوچولو رو... منم مطمئنم که تو بهترین مامان دنیا میشی و وحیدم بهترین بابای دنیا... باااااز هم تبریک و یک دنیااااا شادباش...

تیراژه جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 20:17

جانم محبوب
خوشحالم خیلی زیاد ، ممنون ، ممنون عزیز

بشرا جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 20:41 http://biparvaa.blogsky.com

مبارک باشه محبوب جان....
همونطور که خودت گفتی تازه شروع میشی ...زندگیتون خوشرنگ تر و زیباتر میشه...
عشقتون هم صد برابر و شیرینتر...
خیلی خوشحالم. مواظب خودت و فرشته کوچولو باش.
شاد باشید همیشه.

*چقدر نی نی داره به بلاگستان اضافه میشه ...خیلی خوبه...

فرشته جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:11

محبوب عزیز دلم...خیلی خوشحالم برات خیلی...

محسن یه بار دیگه عمو میشه...ولی این بار خیلی متفاوت...
تبریک به همه ی باقر لوها...

طـ ـودی جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 21:50

تبریک میگم محبوب جان
چقــدر خبر خوب و خشوحال کننده ای بود

سهبا جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 22:03

واااااای محبوب! تبریک میگم خانوم گل! ایشاله قدمش پر خیر و برکت باشه و با اومدنش هر چی خوبی و شادی بیاد تو جمع سه نفره تون.

پروین جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 22:21


عزیز دلم
تبریک میگم بهت محبوب جانم. و به وحید گل
من هم با دوستانمون موافقم. تو توی وجودت و خمیرهء مهربانت این قابلیت رو داری که یکی از بهترین مامانهای دنیا بشی

یکی از قشنگترین متنهایی بود که دربارهء مادر شدن خوانده ام

محسن باقرلو جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 22:26

وحید و محبوب عزیزم ، کلمه نمیشه حسم ، خیلی سخته نوشتن نهایت شادی درونی ، بچچهء شما بی تعارف خیلی خوشبخت و خوش اقباله که میراث دار خوبیهای بیحد چنین پدر و مادر نازنین و یگانه ایه و قطعن خودشم زیر سایهء تربیت و حمایت شما از یگانه های باشکوه روزگار میشه انشالله ، دنیا دنیا خوشحالم و دنیا دنیا تبریک ... بنا به دلایلی که افتد و دانی ! برای اینبار عمو شدنم خیلی بیشتر ذوق دارم و منتظرم ! هرچند عمویی زپرتی چون ما ، کسی را به کار نیاید !!

جعفری نژاد جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 22:47

محسن پریشب تاکید کرد که حتمن پست امشب رو بخونم، امروز چند بار با خودم فکر کردم پست امشب چی می تونه باشه؟ به خیلی چیزا فکر کردم اما حتی ذهنم این سمتی هم نرفت...
عااااالی بود، تو و وحید از لایق ترین آدم ها واسه پدر و مادر شدن هستین بی گمان. واقعن خوشحال شدم از این که آدم هایی مثل تو و وحید دارید عشق و دوست داشتن و انسانیت رو منتشر می کنید.
سلامت باشی خواهر، مراقب مسافر کوچولوت باش

راضیه جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 23:22 http://divarha.persianblog.ir

تو بهترین مادر دنیا هستی عزیزم مادری واقعا بهت میاد عالیه بی اندازه خوشحالم

خورشید جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 23:47

وای خدا...
ای جانم..
خانم محبوب جان من از خیلی وقته پیش با دل مهربون شما آشنا بودم..
بی نهایت خوشحال شدم از این خبر..

آخ.. ای جانم..
بلاگستان داره پر کوچولوهای خوشگل مهربون میشه..

آخ خدااا..شکر.

خورشید جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 23:53

ذوق کردم یادم رفت درست و حسابی تبریک بگم.

خانم محبوب خانم جان جان جان،
خیلی خیلی تبریک به شما و همسر نازنینتون..

وقتی آدم می شنوه که آقایون و خانمای فهمیده و عزیز و بزرگ و مهربانی مثل شما..آقای اسحاقی..آقای جعفری نژاد..
صاحب کوچولوهایی میشن که مثل خودشون نازنین و شریف هستن.. خب میشه مثل منی که می خوام از خوشی پرواز کنم..

عاقبت به خیر بشن همه ی کوچولوهای قشنگمون.

دل آرام شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 00:05 http://delaramam.blogsky.com

تو هنر نداری؟؟؟ توی چشمهای من نگاه کن و بگو اون صدای زیبا هنر کیه؟؟؟؟
محبوووووووووووووب خیلی خیلی مباررررررررررکه
خیلیییییییییی خوشحال شدم. دوستداشتم الان میتونستم محکم بغلت کنم و بگم مامان خانمی آغاز دوباره ات مبارررررررررررک
از طرف من به وحید خیلی تبریک بگو و ایشالا به سلامتی و دل خوش، خوشبخت تر میشید در کنار این فرشته کوچولو

عباس شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 00:21

واقعا مبارک باشه بی نهایت...
ضمنا توصیفت از مادری بسیار گیرا و دوست داشتنی بود

نورا شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 00:53

ای جانمممممم یه کوچولوی دیگه، یه دنیای دیگه داره به دنیا میاد یه کوچولوی عزیزی که بهترین پدر مادر های دنیا رو داره خداروشکرررر. ظاهرا خدا داره تمام توجه شو رو تکمیل کردن خوشبختی بزرگ های بلاگستان میذاره و بلاگستان داره پر میشه از فرشته های ناز کوچولویی که یه دنیان یه دنیا شادی و نشاط که قرار مثل بابا مامان های عزیزشون از ادم های خوب این روزگار بشن
یه دنیا تبریککک به محبوب بانوی عزیز که خیلی دوسشون دارم و همچنین وحید خان که غزل نوشتاشون یه دنیاست و تبریک به نی نی قشنگم برای ورودش به این دنیای قشنگ خوش اومدی نی نی قشنگم

گلنار شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 01:55

محبوب جان این جوانۀ زیبای شما من رو از خاموش خواندن اینجا به روشنی کشاند.

خیلی تبریک می گم و امیدوارم با قدوم سبزش مسبب انرژی بشه که به خواسته های خودتون هم دست پیدا کنید و شادیهاتون مضاعف بشه در کنار هم.

سلامت و کامروا باشید.

افروز شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:03

ای جانم چقدر خوشحال شدم . چقدر خوبه که این روزها از این خبرهای خوب زیاد میشنویم تبریک میگم محبوب جان قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه

سمیرا شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:09

همونطور که امروز صبح با ذوق برات نوشتم و اصلا ساعتمو نگاه نکردم که پنج صبحه! الانم میخوام بگم گلی جونم ...رفیق روزهای خوش دانشکده و خوابگاه و زندگی...عزیز روزهای بغضناک عاشقی و شادی وصال...مهربونترین دختر دنیا...خیلی خیلی خیلی برای شمادوتا خوشحالم و بیشتر از اون برای اون دونه گندمی که داره میاد تا خوشبخت باشه با داشتن تو...مبارکتون باشه عزیزجانم

محبوب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:26

دوستای گل و مهربونم .... ممنون از تبریکات صمیمانه تون... ممنون از این همه حس خوبی که با خوندن کامنتاتون داشتم.. این همه مهربانی و محبت و عشقی که از شما گرفتم، حال خوبم رو خوبتر کرد... دلم رو آرومتر کرد...
بابک، خزر، مریم، تیراژه، بشرا، فرشته، سهبا، پروین، محسن، راضیه، خورشید،دل آرام، عباس، نورا، گلنار، افروز و سمیرای عزیز و نازنین... ممنون از محبتتون

محبوب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:28

محسن جون کی میگه تو عموی زپرتی هستی داداش؟ خوشحالم که بچه ام عمویی مثل تو داره

محبوب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:32

جعفری نژاد عزیز، تموم این چیزایی که گفتی رو من هم در مورد پدر و مادر شدن تو و روناک عزیز داشتم.. ممنون از محبتت و شما و هم مراقب کوچولوی نازنینتون باشین

محبوب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 08:36

مرسی خورشی با محبت و دوست داشتنی من...
پروین بانو و سهبای عزیز و راضیه نازنینم.. شما مادرای نمونه این و دلم میخواد ازتون بیشتر یاد بگیرم
سمیرا از خوندن کامنتت بغض کردم... ممنونم دوست نازنین و ابدی ... ممنونم عزیز دل

زینب شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 09:23

تبریک میگم به شما محبوب عزیز و دوست داشتنی و به همسر بزرگوارتون
انشالله بسلامتی بیاد و دنیا دنیا خیر و خوبی واسه تون هدیه بیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد