هفتگ
هفتگ

هفتگ

تولدت مبارک همسایه

بیست و یکم اسفند روز تولد محسن باقرلوی عزیز است

همسایه طبقه سوم

مردی که روز تولدش را اصلا دوست ندارد 

اما من چون خیلی دوستش دارم این چند خط ناقابل را برایش می نویسم



محسن عزیزم

تولدت مباک

امیدوارم تنت سلامت

و دلت شاد باشد ...



نظرات 39 + ارسال نظر
خزر چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:26

سلام
منم روز تولدم رو دوست ندارم !
ولی از اینکه دیگران تولدم رو به یاد داشته باشند مطمئنا خوشحال میشم
بهترین ها در انتظارتون اقای باقرلوی عزیز

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:39 http://dokhteiran.blogsky.com

تولدت مبارک مرد بزرگ.
روز تولد خیلی روز خاص و بزرگیه. پس این روز رو خیلی خیلی بهتون تبریک میگم و از ته دل آرزوی سلامتی کامل و شادی دارم براتون.
ممنون بابک خان از یادآوری

ساجده چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:49 http://www.ayatenoor.blogfa.com

اول اینکه واقعا ممنون که اینقدر در مقابل هفتگ احساس مسئولیت میکنید و تو همه شرایط برامون مینویسید.
دوم فکر میکنم این پست بهترین موقعیت باشه که من حرفهایی که راجب آقای باقرلو دارم بزنم.
1.شما یه مسابقه عکاسی راه انداخته بودین و عکسهایی که باگوشی خودتون و آقای باقرلو گرفته بودید رو گذاشتین تو وبلاگ برای داوری.آقا میلاد اومده بود برای آقای باقرلو تبلیغ کنه و حسابی کامنتدونی رو شلوغ کرده بودن اما عکسا رو اشتباه گرفته بودن.یعنی بدون اینکه خودشون بدونن داشتن واسه شما تبلیغ میکردن.وقتی نتایج اعلام شد آقای باقرلو به آقا میلاد گفتن من میخواستم اسمس بزنم که داری اشتباه میکنی اما گفتم اصول بازی جوانمردانه رعایت بشه.تو دنیایی که هر کسی از کوچکترین فرصت برای تقلب استفاده میکنه این کامنت خیلی خوب تو ذهنم موند...ترجیح میدم راجبش بیشتر توضیح ندم.اصل مطلب رو گفتم.
2.خاطره ای که مهمون جمعه پیشتون از تهران و آقای باقرلو تعریف کرد یه نمونه دیگه از خلق و خوی ایشون بود.آدمی که میتونه حتی شهری که ازش بدترین خاطره ها رو داری به خاطره خوب تبدیل کنه.
3.به جون خودم وقتی خواستم بنویسم بیشتر ازینا تو ذهنم بود اما نمیدونم چرا الان یادم نمیاد بقیه شو....
4.فکر نمیکنم تابحال برای پستهای آقای باقرلو کامنت گذاشته باشم.نمیدونم یه جور رودر بایستی یا نمیدونم چی...اما همیشه همینجور ندیده خیلی براشون احترام قائلم.
تولدشون مبارک باشه.ان شاالله زنده و پاینده باشن.

آبلوموف چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:00 http://ablomof.blogfa.com

مبارکا باشه !
عکسه خودش کلی حرف داره با آدم

جعفری نژاد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:05

تولدش مبارک. هم به خوذش، هم به ما، هم به دنیایی که تشنه ی بضی چیزاست...

صبا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:08

تولدتون مبارک آقای باقرلو
عکس هدر هفتگ هم خیلی قشنگه
دست شما درد نکنه

رها آفرینش چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:29 http://rahadargandomzar.blogsky.com

خوبین ایشاله آقای اسحاقی؟ امیدوارم بهتر شده باشین...دم عیدی چکار کردین اینطور ناک اوت شدین؟

.
.
.
تولدتون مبارک آقای باقرلو...همیشه شاد و سلامت و خندان باشید...

ارش پیرزاده چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:37

مردتیکه این سوژه پست فردا شب من بود فردا تولدشه شما تمشب گرفتی

نیمه جدی چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:38

مبارک باشه تولدشون .

ارش پیرزاده چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:39

دوستم تولدت مبارک فردا می خواستم تو اپارتمان خودم برات تولد بگیرم که این بابک پیش دستی کرد

سحر چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:46

تولد باقرلوی کبیر مبارک

سهبا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:56

تولدشون مبارک. ممنون از شما بخاطر حفظ آیین های خوب!

تیراژه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 22:58 http://tirajehnote.blogfa.com

کرگدن عزیز ، باقرلوی بزرگ ، استاد و دوستِ نازنین من..
تولدشان مبارک ، برایشان بهترین ها را آرزو دارم که یکی از انگشت شمارْ بهترین های دنیای واقعی و البته دنیای مجازی است.

نورا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:00

تولدتون مبارک محسن خان عزیز روز تولدتون که انقدر روز خوب و مقدسیه من روز تولدم رو خیلی دوست دارم چون فکر میکنم تنها روزیه که مال خود خودمه :-)
روزتون هزاران هزار بار مبارک باشه شهریار عزیز بلاگستان خیلی برامون عزیزین خیلیییی انشآلله که 140 سال خوشحال شاد و سلامت در کنار مریم بانوی عزیز زندگی کنین و با تک تک سلول هاتون احساس آرامش سلامتی و خوشبختی کنین:-) روز تولدتون رو به دوستان عزیزتون و بابک خان و مریم بانوی عزیز هم خیلی خیلی تبریک میگم آخه من فکر میکنم آدم باید روز تولد آدم هارو به کسانی تبریک بگه که اون فرد و دوست دارن چون اون روز روزیه که اون فرد به اون جمع و عزیزان هدیه شده پس این روز عزیز رو به خودمم تبریک میگم:-)  خیلی عزیزین:-)

نورا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:07

از شما هم خیلیییییی خیلیییییی ممنونم بابک خان مرسی که همیشه تو هر شرایطی مینویسین:-) انشآلله زووود زووود زووود خوب میشین بزرگ مرد عزییییییز بلاگستان تو رو خدا نگرانم نباشینا شما کلی دعای خیر و سلامتی پشتتونه مگه میشه خدا دعای بنده هاشو بی جواب بذاره همش یه گرفتگیه انشآللله

بشرا چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:34

تولد شون بسیااار مبارک باشه...
انشالله سالهای سال برقرار و سلامت باشند.

محسن باقرلو چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:41

ممنون برادر خوب و شریف
ممنون کیای عزیز و نازنینم
ممنون از لطف همهء دوستان

نسیم چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:43

همیشه شاد و سالم باشین
کاش میشد بفهمم چرا روز تولدشون رو دوس ندارن

الهام چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:50 http://elham7709.blogsky.com

تولدتون مبارک.
یک رو از همه ی روزهای سرسام آور سال برای شماست، تنها برای خود خود...
دوستش داشته باشین.
با آرزوهای زیبا...

امید پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 00:08

تولدت مبارک محسن جان.
تندرست و شاد باشی تا همیشه.
و ممنون از بابک عزیزم.

داود (خورشید نامه) پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 00:23

هیچ موهبتی بهتر از حیات نیست
تولدش مبارک

پریسا شین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 01:42 http://parisa.blogsky.com/

جناب آقای باقرلو بابا و مامان من خواننده خاموش نوشته های شما هستن

او ببخشید سلام یادم رفت سلام

تولدتون هم شادباش و آرزومندی سلامتی و خوشی برای شما

ترانه مگه نمیدونی عیده ... ... ... کادو من به شما

http://s4.picofile.com/file/8176415876/%D9%85%DA%AF%D9%87_%D9%86%D9%85%DB%8C_%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C_%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D9%87_%D8%9F_%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85_%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C_%D9%88_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%A7%D8%AF.mp3.html

پریسا شین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 01:44

راستی دست جناب بابک خان اسحاقی هم درد نکنه بابت یادآوری ... ممنون

آزاده پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 02:30

چقدر خوشحالم که من روزی بدنیا اومدم که سالها قبلش آقای باقرلو بدنیا اومدن:)
تولدتون مبارک جناب باقرلوی عزیز
شاد و سلامت باشید.
آقای اسحاقی امیدوارم خیلی زود سلامتیتون رو بدست بیارید. براتون خیلی دعا کردم.:)

آرش پیرزاده پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 07:22

آزاده خانم تولدت مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد