هفتگ
هفتگ

هفتگ

فرصت دوباره


میدونید به چی فکر میکنم ....؟


دارم فکر میکنم تو این سالی که گذشت ....

چند نفر منو  " امین "دونستند باهام درد دل کردن ...نه از این درد دل های معمولی ... نه ... حرف واقعی .....حرف دل ...  یعنی طرف بیاد پیشت ، بدون ترس  حرف هایی بزنه که سبک بشه .... و مطمن باشه که تو  راز دار  هستی  .....



دارم فکر میکنم تو این سالی که گذشت

یواشکی دل چند نفر شاد کردم .... نه از این کارهای خیری  که میان ازت تقاضا میکند و تو هم حالا بین تعارف  و وجدان  ... گیر می افتی انجامش میدی  ... نه .....  

از اون کارها که صبح مرخصی بگیری بری  خسته اون کار  خیر بشی و انجامش بدی ..... هیچ کس هم جز خودت و خدای خودت ندونه کجایی و چه میکنی ....


دارم فکر میکنم تو این سالی که گذشت

چه اثری تو دنیای اطرافم داشتم ... کجا پامو از روز مرگی ایم بیرون گذاشتم ...میدونید فعالیت معمول اجتماعی معنی زنده بودن میده نه زندگی کردن ......دنبال خاطره ایی ام که معنی زندگی کردن بده ...




حقیقتش ....چیز دندون گیری  تو چنته  حافظه ام ندارم ... ولی نا امید هم نیستم چون داره سال نو میشه ... 


اصلا فلسفه سال نو  و  نوروز همینه .... " فرصت دوباره "


حالا اگه فلسفه اش هم این نباشه من دوست دارم اینجور معنیش کنم  ....

من از این جور معانی " من درآوردی " واسه خودم زیاد دارم


مثلا پنجره  واسه من معنی سلام کردن میده ...

ساعت فلسفه روز مرگیه ...

نگاه آدمها... برام  طمع حرف هایی که تحویلم میدن و یا  گاهن نمیدن ... میده


و نوروز هم برام فرصت دوباره محسوب میشه

فرصتی که تو هر سن و سالی مغتنم و با ارزش به نظرم میاد .


سال که نو بشه منم به روایت شناسنامه ام ... 39 ساله میشم



39 سال شاید برای آدم خاصی  شدن کمی دیر باشه ولی برای آدم بودن اصلا دیر نیست ....




نظرات 21 + ارسال نظر
fanoos پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 21:23

سلام
منم که آخر سالی چیزی برای گفتن ندارم
پس به امید سال جدید...

جعفری نژاد پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 22:00

عیدت مبارک آرش

زنده و شاد و سلامت باشی، خودت و عزیزانت

عاطی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:05 http://www-blogfa.blogsky.com

سال نو مبارک

امیدوارم سالی پر از خوبی و سلامتی باشه واسه تون و واسه مون ^_^

:گل ل ل

فرشته جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:21

کاش فرصتها رو غنیمت بشمریم...

سال نو شما مبارک قربان...
امیدوارم سال خوبی داشته باشین...

رها آفرینش جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:22 http://rahadargandomzar.blogsky.com

هم عیدتون و هم تولدتون مبارک...
همسر من به روایت شناسنامه، دوم فروردین 40 ساله میشه...چقدر دوست داشتم یه جشن مفصل برای چهل سالگی اش ترتیب بدم،ولی امااااااان از این اقتصاد خراب...
البته در کنار خانواده ی شاد و سلامتمان حتما بریدن کیک تولد رو مثل هرسال خواهیم داشت...

خورشید جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 00:37

آقای پیرزاده جان، بهارتون مبارک.
هانا خانوم قشنگو هم ببوسین.

امیدوارم که همگی تو سال جدید آدمای بهتر و مهربون تری باشیم.

Sara جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 01:03

سال نو مبارک.
مثل همیشه نوشته شما به دل نشست. یک جورایی این جمله نوروزتان پیروز و هروزتان نوروز با جمله های شما معنی تازه گرفت.

الهام جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 13:24 http://elham7709.blogsky.com

بهارتون سرشار از عشق و شادی .
سی و نه سالگی هم مبارک. قدرش رو بیشتر بدونین امسال چون عید بعد وارد دهه پنجا میشید.
سلامت و موفق باشید.

پریسا شین جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 17:13 http://parisashin.blogfa.com/

سلام نو هم از ما کوچکتراست عمو آرش پیرزاده

عمو آرش پیرزاده بابام میگه : از نوشته های شما همیشه لذت برده و میبره و انشاالله خواهد برد

عید نوروز بر همه شما هفتگی ها مبارک

آرزومندی سلامتی و خوشی در سال نو برای شماها

داود (خورشید نامه) جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:28

سال نو مبارک

صبا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 02:31

سال نو مبارک

بابک اسحاقی شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 05:11

آرش عزیز
دوست خوبم
عیدت مبارک
و همچنین تولدت مبارک

بشرا شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 11:29 http://biparvaa.blogsky.com

جناب پیرزاده مبارک باشه ، هم سال نو هم تولدتون...
از همین تریبون سال نو رو به همه ی هفتگیهای نازنین و اهالی عزیز بلاگستان تبریک میگم. با آرزوی سالی خوش و پر از عشق و صلح و سلامتی...

گلنار شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 22:30

جناب پیرزاده تولدتون مبارک.
برقرار باشید.

رها آفرینش دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 01:39 http://rahadargandomzar.blogsky.com

آقا عید شده؟ رفتین سفر؟خوش میگذره؟ وقت سرخاروندن و وبلاگ آپ کردن ندارین؟
منم مسافرتم...منم وقت ندارم ولی آخر شبها یا یه وقتایی که همه درحال چرت نیمروزی هستن یه سرمیزنم اینجا....ولی اینجا هییییییییییچ خبری نیست...پرچم آقای پیرزاده به شدت بالا مونده...یه فرصت دوباره بهمون بدین و بنویسین....پلییییییییییز

رها آفرینش دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 01:53 http://rahadargandomzar.blogsky.com

آقا عید شده؟ رفتین سفر؟خوش میگذره؟ وقت سرخاروندن و وبلاگ آپ کردن ندارین؟
منم مسافرتم...منم وقت ندارم ولی آخر شبها یا یه وقتایی که همه درحال چرت نیمروزی هستن یه سرمیزنم اینجا....ولی اینجا هییییییییییچ خبری نیست...پرچم آقای پیرزاده به شدت بالا مونده...یه فرصت دوباره بهمون بدین و بنویسین....پلییییییییییز

زینب دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 14:57

سال نو هفتگی ها مبارک

سال جدیدی کرکره هفتگ رو آوردین پایین!!
پس چرا نمی نویسید؟

حمید دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 17:40 http://abrechandzelee.blogsky.com

نیستیدا!

بشرا دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:12 http://biparvaa.blogsky.com

ما آمدیم . شما نبودید. رفتیم.

تیراژه سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 10:57

سال خوبی داشته باشی آدمِ خاص ، پیرزاده جان.

پروین پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:18

پیرزادهء خوب و دوست داشتنی
تولدت مبارک
من مطمین مطمینم که با سخت گیری به سال گذشته ات نگاه کرده ای. با سخت گیری زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد