هفتگ
هفتگ

هفتگ

کادو

سلام دوستان 

خانم های گلی که این  متن می خونید روز تون مبارک......

انشاله  روزهاتون با آرامش باشه ... شب هاتون با آسایس بگذره .....دلتون شاد باشه ....

ببخشید من این چند روز گرفتار بودم و امشب مهمانم

 این متن رو هم دارم با مبایلم می نویسم ... به مهناز گفتم تو این شلوغی چیزی به نظرم نمیرسه .... گفت یه سوال مطرح کن .... گفتم چه سوالی ...؟ گفت بپرس که خانمها... تصورشون از کادو امسالشون چی بود و چه دوست داشتن کادو بگیرند ...و چی کادو گرفتن ...همونی که فکر می کردن  یا نه ...؟ کلا سور پریز شدید یا نه .....

من واسه مهناز عطر گرفتم از طرف هانا هم هندزفری مبایل  ...

دوتا شاخه گلم گرفتم عطر با هماهنگی گرفتم ولی کادو هانا سورپریزی بود...


منو ببخشید .... دوستتون دارم ...



نظرات 19 + ارسال نظر
خورشید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 22:50

من دوست داشتم گل بگیرم.
گل واقعی.
گلِ با گلدون..

و دوست داشتم یکی لپمو ماچ کنه بگه روزت مبارک.

یا یه پیامی..تلفنی.. یادی..

منتها چون من مامان نیستم، خانوم خونه هم نیستم، اصلا خانوم هیچ جا و هیچ کسی نیستم، نه کسی بهم گل واقعی با گلدون داد، نه کسی ماچم کرد، نه اصلا کسی تحویل گرفت منو..

به همین مناسبت چون که خیلی گناه داشتم و خب دلم خواست رفتم یه جای خوب و برای خودم کتاب خریدم. آره

خورشید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:01

روز همه ی مهناز خانوما و مهربان خانوما و مریم ها خانوما و روناک خانوما مبارک.
روز همه ی مامان ناهید جونا و خانوم جانا مامان پروین جونا مامان نرگس جونا و مامان سمیرا جونا هم مبارک.
روز همه ی مامانای از این بعد هم مثه محبوب خانوم مبارک و روناک خانوم و مهربان خانوم از این طرف..
روز همه ی مامانای از قدیم هم مبارک.. بشرا خانوم الان یادمه.
روز همه ی خانوم های خونه هم مبارک.
روز همه ی خورشیدا و باغبانا و طودیا و دل آراما و تیراژه ا و (یه چیز غریبیه تلفظش) و بقیه های کادو نگرفته هم مبارک.
اصن روز همه ی آقایون خانوم خونه دار هم مبارک.. به به..

خورشید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:03

روز مامان بزرگای چشم به راه هم مبارک..
اصن روز مامان بزرگای تهنا از همه مبارک تر..

رها آفرینش پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:07 http://rahadargandomzar.blogsky.com

پارسال همسرم برام یه خط 912 شبیه خط خودش گرفت که خیلی خوشحالم کرد چون تا اونموقع شماره ی همراهم مال شهرستان بود... و گل پسرم برام یه فلش مموری 32 گیگ خرید...که خیلی خوشحالم کرد واقعا..البته برای جشن تولدش بدون اینکه از جعبه اش درش بیارم،همون رو بهش دادم،چون میدونستم خیلی دوستش داره...
امسال؟ امروز رفتیم خرید،بچه ها هرکدوم برای عیدیهاشون نقشه هایی کشیده بودن...گل پسر یه ساعت مچی خیلی شیک و یه توپ والیبال خوب خرید...چش سیاه_پسر کوچیکم-یه بلوز و شورت فوتبالی مسی و یه ست کامل 500 قطعه ای ابزار آلات اسباب بازی خرید... توی ساعت فروشی به همسرم و بچه ها گفتم اگه یه روزی خواستین برام ساعت مچی بخرین از این مدلهای ظریف طلایی رنگ که شبیه دستبند هستن بخرین
خدا رو شکر آرامش توی لحظاتمون موج میزنه...بعضی وقتها پسرهام رو که نگاه میکنم از خوشی بغض گلوم رو میبنده...چه سورپرایزی جای این لحظات رو میگیره؟

محسن باقرلو پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:09

چقد این خورشید خانم فهیم و نازنین و خوبه

نون پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:38

انتظار داشتم ادب رو رعایت کنه و حرمت نگه داره.
دهنش رو وا کرد، هزار چرت گفت، دو هزار تهمت زد، روانی خطابم کرد و پرتم کرد تو کوچه!
چه هدیه یی ازین والاتر.... بمیرم الهی بیش ازین در وسعش نبود....

در کل کار چرندیه اینطور بزرگداشت ها.... انتظار بیهوده برا آدم میاره و امید واهی.... امید واهی یی که در نبودش داشتی زندگیتو میکردی حداقل... اما باور بهش آسیب پذیرت میکنه و زمینت میزنه....

بشرا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:47 http://biparvaa.blogsky.com

مرسی خورشید ِتابانم... عزززیزممم انشاالله تو هم یه روزی هم خانم خونه میشی، هم مامان ِ یک گل پسر یا گل دختر...
بیا خودم لپت رو ماچ کنم

رها پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:49

نون عزیز:(

نون جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 00:05

رهای عزیز!
ننوشتم ترحم کنید.
خواننده متن بودم. سوالی پرسیده شد. جواب دادم. این همه تنوع تو دنیا هست! اینم یه نوعشه دیگه.... همه زندگیا که گل و بلبل نیست..... بعضیام این مدلین بعضیام بدترن حتی !!! در کل کار گندیه این نامگذاریها...
اونقدر که جا داره حتی خون بالا بیاری.........

نسیم جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 01:11

کلا مناسبت هایی که همه جا صحبتش هست مثل ولنتاین روز زن ،روز مرد بعضی وقتا روز تولد و...که کادوش آدم رو سورپرز نمکنه
اما بی توجهی هم به اینا برام بسیار ناخوشاینده
من یک شاخه گل بی مناسبت رو ترجیح میدم به گرونترین هدیه ای که تا به حال ازهمسرم گرفتم.

fanoos جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 10:40

هیچی...هیچی کادو نگرفتم:) منم باید کامنت اولی(خورشید خانوم کپی کنم).
دقیقا منم برای خودم کتاب گرفتم وقتی که داشتم برای مادرم کتاب می گرفتم...:)

خورشید جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 12:25

منم برای مامان کتاب خریدم.
پارسال یه گلدون گلای کاغذی خریده بودم خشک شد. دلم سوخت.
کلا من وسعم فقط به کتاب و گلدون و اگه خیلی دیگه پولدار باشم در اون دوره شیرینی خامه ای می رسه. به خاطر همین مامان معمولا هیجان و شگفتی ای نداره براشون.

دلم واسه مامان بزرگمم تنگ شده. الان رفته ده هرچی هم زنگ می زنیم جواب نمیده. دوباره رفته تو باغچه میون درختاش حتما.



+ چایی شیرین کلا چیز خوبی ست آقای باقرلو.. گل

صبا جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 12:55

من هیچوقت کادوی روز زن نگرفته بودم امسالم اصلا منظر نبودم فکر میکردم مثل سالهای قبل من هی غر میزنم که هدیه من چی شد و آخرش هیچی... ولی وقتی به قصد خرید کادو برای مادرشوهرم رفتیم بیرون همسرم گفت اول برای خانومم یه چیزی بخریم بعد برا مادرم!
این بود بزرگترین و بهترین هدیه ای که تا حالا از همسرم گرفتم

رها- مشق سکوت جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 17:46 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

من همیشه بزرگترین انتظارم اینه که تو ثانیه های اولی که وارد روز همون مناسبت میشیم، تبریک رو بشنوم، حالا که چه مناسبت های اینچنینی باشه، چه تولد و چه سالگردهاو... و اگه بهترین هدیه ها رو هم بگیرم، اما این انتظارم برآورده نشه، ته دلم ناراحت میمونه
و خوشبختانه امسال هم این اتفاق افتاد

فرنوش جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 19:29

آقامون به من کادو نداد. حتی تبریک هم نگفت. راستش من هم انتظاری نداشتم. هر روز روز ماست. همین که توی همه برنامه ریزی ها و آرزوهاش منو میبینه دنیام قشنگه. این مناسبتا فقط به درد تلخ کردن اوقات میخوره که ما این اجازه رو بهش نمیدیم.

پروین شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 02:57

هزار نفر! از دوستان بهم تبریک گفتند، اما کادو مادو از طرف خانواده، نه خبری نبود!! متاسفانه مناسبت های ایرانی رو اینجا ما خیلی حسشون نمی کنیم (ما، خانوادهء من است) بچه ها سر زندگی شان و خانم و آقای خانواده هم سر کار و مشغولیت. دور و برمان خبری نیست که حس خاص آن روز را بهمان بدهد. انتظار هم نداشتم البته. میدانستم از این پدر و سه بچه در این مورد آبی گرم نمیشود!

با محسن باقرلو هم کاملا موافقم. در مورد عزیز دل بودن خورشید ناز گروهمان. به من با ایمیل هم تبریک گفته بود که هر کاری کردم از سر کار نتوانستم با موبایلم جوابش را بدهم. به حساب کم لطفی نگذار خورشید جانم. هزارتا ماچ آبدار هم به لپ قشنگت عزیز دلم

habeyeangur شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 08:00 http://havashi-zendegi.blogfa.com/

هیچی مثل همیشه... فکر کنم با این سوال داغ دل خیلی از خانوما رو تازه کردی

.... شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 22:26

بااین که سن زیادی ازم گذشته اماتوقع کادوی روززن همچنان پابرجاست
دلم می خوادهمسرم برام طلا بگیره هرچی گرونتربهتر! اگرچه اصلا اهل طلااویزون کردن نیستم اما ناخوداگاه میزان محبت وقدرشناسی اونسبت به خودم رو باقیمت کادوش می سنجم

محمد مهدی بازاری دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 08:38 http://mmbazari.blogfa.com

سلام

برای یک زندگی مشترک خوب و ایده آل باید زن را یاد گرفت باید زن را بلد شد و چقدر ساده و شفاف و بی آلایش در کامنت های این پست مرد میتواند زن را یاد بگیرد ...بلد شود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد