هفتگ
هفتگ

هفتگ

فول آپشنیسم !

استفادهء خانمها از ملاحت ها و جاذبه های زنانه بعنوان کاتالیزور در تعامل ارباب رجوعانه با عناصر ذکور مستقر در شرکتها ، ادارات ، فروشگاهها یا هر جای دیگر ، در حد معقولش به نظرم اسمش سوء استفاده نیست چون تا حد زیادی این خدمات از طرف خود مذکرها بصورت خودجوش تقدیم خانمها میشود که طبیعتن شددت و ضعف خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع هم بستگی به زیبایی چهره و اندام و تُن صدا ! و سایر آپشن ها دارد ... تا اینجاش حُسن استفاده است ، بده بستان طبیعی و غریزی است ... اما وختی خانمی را می بینی که برای پیشبرد کار و هدفش بصورت خودآگاه و گاهن خبیثانه و فریبکارانه ، بصورت افراطی و اغراق شده از این آپشن ها در راستای مقاصد و منافعش بهره میبرد ، حس بدی به آدم دست میدهد ... به نظرم این هم باز اسمش سوء استفاده نیست ! ... اسمهای بدتر و بامسماتری باید براش پیدا کرد ... توصیه میکنم برای صیانت از شان و شخصیت و کرامت انسانی تان این کار را نکنید ، هرچند این آپشن ها مال بابام که نیست ! چار دیواری اختیاری !

نظرات 21 + ارسال نظر
زهرا.ش سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 20:44 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

غم انگیزه واقعا!
کی قراره به دختر ها یاد داده بشه که استقاده ابزاری از جنسیت تحقیر شخصیت خودشونه.اینکه زن بودن رو کاتالیزور قرار بدن،قبول این نکته ست که از نظر انسانی کامل نیستن و باید در کنار انسان بودن،از اندام و تن صداشون هم کمک بگیرن.
وقتی یک مرد به یک اداره مراجعه می کنه به نحوه لباس پوشیدن و حرف زدنش هم بعنوان کاتالیزور توجه داریم؟
من راستش خوب متوجه نشدم که جددن دارید راجع به حسن استفاده حرف می زنید یا کنایه و طعنه به کار بردید؟
همین حسن استفاده مورد اشاره هم به نحوی استفاده ابزاری از جنسیت هست که به خاطر محبوس بودن تفکرات ما تو یه چهارچوب جنسیت زده،غیر عادی جلوه نمی کنه!

سهیلا سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:03 http://rooz-2020.blogsky.com/

برح؟....!!!!برح برحه....!!!!
من دیگه حرفی ندارم....

اگر در بند در ماند...در ماند....:))

پروین سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 23:36

چشششش (;;

پروین سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 23:37

با من نبودی؟ خیله خوب. ببخشید :)

نیمه جدی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 00:15

از سری توصیه های یک عدد مونث آپشن لس ( به کسر لام): عامو ما که مادرزادی بی اپشن پرتاب شدیم تو این دنیا. در نتیجه این چیزا حالیمون نشد هیچوقت! اما به گمان مشعشمان می رسد که فول آپشنا هم باید دست به عصاتر عمل کنن تا این گونه تو ذوق نزنندی.

سپیده چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 02:26

متاسفانه هستند یک چنین خانومهایی که برای رسیدن به هدفشون اینکارو میکنند اما کم نیستند آقایونی مثل شما که معنای این طنازی ها و عشوه ها رو خوب درک میکنند :)

نسرین چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 08:42 http://zende-gi.blogsky.com

برعکسشم هست

ارش پیرزاده چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 08:48

و چقدر سخته مقابله با همچین خانم هایی اصلا می خوام بگم غیر ممکنه روم نمیشه

فرنوش چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 09:29

آقا از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دانند. پس هر خانمی هم اختیار استفاده از مملکت بدن خودش به هر نوع ممکن داره البته اگر خسروان به ممالک دیگه دست درازی کنن اون وقته که میشه در موردشون گارد گرفت و از سازمان ملل کمک خواست. اگه طنازی یه خانم، زن یا مرد دیگه ای رو آزار بده (البته در چارچوب منطق) اون موقعه که باید شاکی شد و دست به کار اصلاح زد.

محمد اسحاقی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 09:36

در این سرزمین هر آدمی از هر امکانی که داره بد استفاده میکنه دلیلش هم بد بودن اون آدم نیست.دلیلش اینه که: 1- تنها چیزیه که داره 2- دیگران (جامعه و دولت ) در صورت افتادن این آدم ( به هر دلیلی ) هیچ توجه و کمکی بهش نمیکنن.پیداست که این آدم با آگاهی از این دو موضوع سعی میکنه به هر طریقی که هست راهشو باز کنه. در مورد بعضی از خانمها آپشن ها کمک زیادی میکنن به راندن سریع در جاده ی احمقها .

افروز چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:08

7 سال پیش یه همکار آقا داشتم که چهره خوبی داشت و اتفاقا یه دختر بچه 7 ساله هم داشت همیشه هرجا میرفت که کارش گیر میکرد حلقه اش رو میذاشت توی جیبش و واقعا کارش راه میفتاد هرچند حس میکنم الان اون حلقه هم باشه خیلی فرق نمیکنه در مورد خانومها هم همونطور که گفتی از این موارد زیاااد دیدم اینکه بلدباشی با هرکسی چجوری رفتار کنی خیلی خوبه یه جور هنره اما اغراقش حال ادمو بد میکنه منم ترجیح میدم قلق رفتاری ادمارو پیدا کنم

جعفری نژاد چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:20

محیط کار ما به خصوص تو واحد فروش بلیت و اخص قسمت فروش بلیت فرودگاه امام مملو از این جور موارد هستش. بعضیا واسه گرفتن یه رزرو یا کانفرم بلیت به این خدعه ها متوسل می شن. بعد یه علی نامی بود اونجا خداوندگار تحقیر و تمشیت و توبه کار کردن اینجور خانم ها بود. خوشتیپ و خوش پوش بود و قد بلند و به غایت صریح و بی اعصاب. کافی بود حس کنه طرف داره از این در وارد می شه خیلی با نمک و جسور یارو رو می شست می ذاشت کنار. یکی دو بار هم واسه همین کارش مجبور شد بره بازرسی و جواب پس بده. عاقبت هم حالیم نشد نفرین کدوم یکی از این خانوما گریبان گیرش شد، زن ِ پولدار گرفت، استعفا داد، رفت از شرکت، رفت از ایران، بدددبخت شد. باورت نمیشه؟! اسناد و عکس های بدبختیش رو هر از گاهی پای ایفل و راین و چهار گوشه ی اروپا به اشتراک می ذاره تو فیض بوق

شادی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:08

فکرمیکردم اقایون خوششون میاد !!

محسن باقرلو چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:17

آقایون از خیلی چیزا خوششون میاد !
دلیل نمیشه از هرچی خوششون اومد بهشون بدیم که !!

سکوت چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:35 http://www.sokooteashena.blogfa.com

واقعا قبول دارم.
اتفاقا این قضیه نه در مقابل مشتری و که در بین رئیس و کارمند هم خوب صدق میکنه
هستند کسانی که به قول شما از این آپشن ها برای خود شیرینی و خود عزیزی و سوگولی شدن شون بسیار استفاده میکنن.
ولی خب بعضی ها هم هستن مثل من ذاتا شیرین هستن و نیازی به استفاده از آپشن های نداشته نیست.

به آقای جعفری نژاد: خدا برای نفرین کننده ی اون بنده خدا خوش بخواد

شمسی خانم چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 14:33

بنده هم آپشن لس هستم چونان نیمه جدی عزیز. اما اغلب کارم راه می افته فک کنم من از همون قسمت طبیعی اش استفاده می کنم

شکلات چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46

به نظرم باوجودی که زن ها حتی توی صحبت های صمیمی هم از نگاه نابرابری که بهشون میشه گله دارن, نباید خودشون داوطلبانه از زنانگی هاشون ایطور استفاده کنند... این به کنار

خود من هم یک جور مقاومت ذهنی بهم اجازه نمیده از این آپشن های خدادی و ذاتیم استفاده کنم. احتمالا به خاطر تربیت کودکی و نوجوانیمه.... این هم به کنار



گاهی فکر میکنم هر کاری "عرضه "میخواد و من هم عرضه ی این کارا رو ندارم;( به همین سادگی)

وگرنه اگه بشه با دوتا لبخند افسر جوان سر خیابونو راضی کرد که برات برگ جریمه ننویسه‌:) خب چرا که نه؟

Elahe Nassiri پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 02:19

همونطور که از معنای آپشن پیداست، گزینه ای انتخابی و اختیاریه. یعنی ما می تونیم از بین چند گزینه، یکی رو که فکر می کنیم مناسب تر و کاربردی تره ، انتخاب کنیم. اینکه از کدوم یک از توانایی ها مون (شما بخوانید آپشن) در موقعیتهای متفاوت ،استفاده ی بجا و مناسب کنیم بسیار زیاد بستگی به هوش و ذکاوت و همچنین قدرت تاثیرگذاری ما داره . استفاده از سلاح دلبری و دلربایی محض در مناسبات ساده اجتماعی (مثل خرید کردن،محیط کار و...) اگر نگیم غیر اخلاقی ، درحقیقت هوشمندانه نیست. به نظرم بیشتر اعتراف به اینه که قدرت دیگری ندارم.

lمهری پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 19:47

جناب باقرلو دست مریزاد بعضی از جواباتون هم خیلی جالب وقابل تامله زنده باشین با این افکار خاص وقابل احترامتون

قناری معدن شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 13:03 http://filterplus.blogfa.com

زن همین پنج روز و شش باشد

سمیه دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 08:56

حالا موضوع جالب و توصیه تون یه طرف این نحوه نگارش و تیکه اخرش خیلی با حال بود (هر چند این آپشن ها مال بابام که نیست...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد