هفتگ
هفتگ

هفتگ

میان ترم !

حدود 6 ماه از تولد وبلاگ گروهی هفتگ میگذرد

ایدهء خوب کیامهر بود در این کسادی بلاگستان

ممنون که اینجا را میخوانید و به ما لطف دارید

.

میخواهم بپرسم بی تعارف و رودرواسی و اینها

از 100 چه نمره ای به هفتگ می دهید ؟ و چرا ؟

.

انتقاد یا پیشنهادی هم داشتید ممنون دار میشوم

.

نظرات 38 + ارسال نظر
رها آفرینش سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:13 http://rahadargandomzar.blogsky.com

سلام...چرا قبلش اعلام نکردین امتحانه؟ ما نخوندیم آخه

نیمه جدی سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:13

به عنوان کسی که از الف تا یای پستای هفتگ رو خونده و میخونه از صد 60 میدم به هفتگ. 40 نمره کم می کنم . 20 نمره به خاطر این که 15 روز اول فروردین بدون هیچ توضیحی وبلاگ به حالت نیمه تعطیل و تقریبن تعطیل دراومد 20نمره کم می کنم به خاطر این که توی تعدادی از پست ها به صورت غیر منطقی به طرح موضوعات جدی پرداخته شد و متاسفانه از نظر من یک جور اشاعه ی کج فهمی و عوام اندیشی از طریق یه رسانه ای به اسم هفتگ بود.
البته شایدمن انتظار زیادی داشتم اونم به قول شما تو این کسادی وبلاگستان. در هرحال هفتگ جزو محبوبترینای من به حساب میاد و خیلی از پستاشو چندباره خوندم. برای همه ی نویسنده هاش به قول مهدی سهیلی روحی طیار و طبعی سیال و قلمی روان آرزو دازم. البته شادمانی و آرامش هم .

خورشید سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:22 http://shamsolmolook.persianblog.ir

صد خیلی بزرگه.. اینطوری مشخصه های مورد نظر هم بیشتر میشه..
از ده ، 7 میدم.
برای هفت شنبه های هفتگ، که پر حس خوبه..پر نگاه های نو و نظرات مختلف که وقتی کنار هم جمع میشن، خیلی چیزا ازشون یاد می گیرم..

تنها بدی هفتگ به نظرم اینه که جو مخاطب ها و نویسنده ها خیلی صمیمی نیست..
یعنی.. خب ماها وبلاگ می نویسیم که حرف بزنیم، حرف بشنویم، نظرای بقیه رو بدونیم.. یه جور ارتباط متقابلی هست که جمع دوستانه ای رو به وجود میاره.
من فکر می کنم اما تو هفتگ این ارتباط دوستانه رو نوشته ها به وجود نمیارن.

یعنی فکر می کنم بیشتر از اینکه یه جمعی باشیم که از دنیاها و افکارمون حرف بزنیم و به هم چیز یاد بدیم، ..
انگار رو به روی هم وایسادیم.
چه می دونم.. بلد نیستم بگم..

هر چی هست.. خیلی خوبه هفتگ.. خیلی دوسش دارم.. اهالیش رو هم دوست دارم..
از صد هم نمره ی 67 میدم. چون عدد قشنگیه و دوسش دارم.

رها آفرینش سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:27 http://rahadargandomzar.blogsky.com

خوندن هفتگ برای من حکم هر شب مهمونی بود این مدت...بعضی شبها انقدر صفحه رو ریفرش میکردم که تبلت به دست خوابم میبرد...بعضی شبها وقتی می اومدم و میدیدم بعد از ظهر پست گذاشته شده،حس میکردم از قافله عقب افتادم... پستهای اولی رو که در مورد روابط اهالی هفتگ در ساختمان بودند ،برای همسرم میخوندم و میخندیدیم... شبهایی که نویسنده ی اونشب بیحال و حوصله سعی میکرد با سه چار خط سر و ته قضیه رو هم بیاره،پکر میشدم ...حس میکردم یه چیزی کمه!
شبهایی که پستهای بلند و جوندار میخوندم اینجا،احساس رضایت کامل داشتم و خوشحال میخوابیدم...
خلاصه اینکه شما هرکدوم هفته ای یه شب مهمون اینجا بودین و یکی مثل من همه ی این مدت میزبان شما بود...
ممنون که خونه ی ما رو قابل دونستین و تشریف آوردین...ممنون که با تمام گرفتاریها و خستگیهای روزمره نوشتین...و حتی هر کدوم سعی کردین یه حرکت خلاقانه هم بزنین اون وسطها...
داستان دنباله دار آقای اسحاقی...پست صوتی شما...
من از 100 به شما دوستان خوب جدیدم 600 میدم...هر کدومتون جدا جدا 100 هستین...

رضوان سادات سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:31 http://zs5664.blogsky.com/

من نمره ی 60 بهش میدم میدونی چرا؟؟؟
از هفت تا پست هفته به هرکدوم اگه ده بدم چون همیشه پست شما و مهربان جان و مرجان رو میخونم 30 نمره میگیرین جناب جعفری و آقا طیب رم نصفه میخونم به هرکدوم 5 میدم،3 نمره هم به آرش خان میدم چون زیاد نمیخونمش آخه همش فلسفیه،سی نمره هم میمونه تا صد که بهش اضاف میکنم میشه
73 نمره،البته اونایی که نمیخونم دلیل بر خوب نبودن پستشون نیست پستای شما،مهربان و مرجان رو خیلی دوس دارم و جمعه ها رم اصن نمیخونم!!!!ببخشیدا رک گفتم!!!

رضوان سادات سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:34 http://zs5664.blogsky.com/

منظورم نمره 73 بود!!!اصلاح میکنم.

البته کلا نمره هفتگ صده چون همتون به قرارتون پایبند بودین و همیشه مینویسین و اگه بابک خان رفت عوضش یه خانوم دیگه به گروه اضافه شد که خیلی خوبه و نوشته هاشم قشنگه.

دست همگیتون درد نکنه

صبا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 22:43

نمره ی هفتگ هشتاد بنظر من
شنبه رو دوست دارم چون با نوشته های آقا طیب شروع میشه
یکشنبه رو دوست دارم چون زندگیم شبیه زندگیشه تا حدودی
دوشنبه عالیه مهربان رو همیشه با عشق میخونم
سه شنبه با اینکه یه وقتایی انرژی منفی میده ولی خیلی خوندنیه
چهارشنبه قبلا بابک بود دوست داشتم الانم خوبه ها
پنج شنبه همیشه لذت میبرم از تفکرات فلسفی و زیبای آرش خان
در کل نمره ٨٠
بیست نمره کم میشه چون ساکنین با هم رفت و آمد ندارن
این چه ساختمونیه؟
بجز دو روز بقیه روزا واقعا اشتیاق دارم برای خوندنش

بهار همیشگی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 00:29

منم هر روز هفته هفتگ رو میخونم بهش هم نمره 80 رو میدم...اینی رو هم که کم کردم به خاطر تعطیلی بدون توضیح عید و بستن کامنتدونی بعضی از پست ها...وقتی کامنتدونی بسته است این حس رو بهم میده که نویسنده حوصله مخاطباش رو نداشته و فقط از رو اجبار اون پست رو نوشته.
به خاطر تمام پست ها و روزهای خاطره انگیزی که برامون ثبت کردید ممنون

نورا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 01:20

من تو این 6 ماه با تمام این پست ها زندگی کردم راستش باورم نمیشه که 6 ماه گذشته که من هر شب و هرشب به این ساختمونو اهالی با صفاش سر زدم خیلی زود گذشت ممنونم که تو این 6 ماه هرشب یه حس خوب و جدیدو بهمون انتقالا می دادین اینکه مطمعن باشیم حتما یه پستی هست که بخوایم قبل خواب بخونیم که هرشب یه پست جدید منتظرمونه، ممنون که تو هر شرایطی برامون نوشتین:-)
راستش من واقعا هیچ مشکلی که بخوام نمره ای کم کنم ندیدم اینکه عید پست نداشتیمم راستش یادم نبود اما خوب شما هم مهمون داشتین مهمونی میرفتین خوب عید دیگه عمه جا تعطیله بابا ولی خوب حق دارن شاید باید میگفتین که اهالی عزیز هفتگ عید را در تعطیلات به سر میبرند. سر خط:-D
من نمره 100 رو به این ساختمون عزیز میدم و واقعا هرشب کلی لذت بردم و انرژی گرفتم جای بابک خان هم خیلی خالیه و از آشنایی با مرجان خانم عزیز هم بسی خوشحال و خوشبختم و همینطور امیدوارم 6 ماه بشه 6 سال بشه 60 سال که اینجا توسط بلاگر های با ذوق و دوست داشتنیش نوشته بشه و ما هم بخوانیمو بسی لذت ببریم:-)<3<3

طاها چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 02:11 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
آقا ما چه کاره باشیم که بخوایم نمره بدیم!

اما قسمت پیشنهاد رو با اجازتون عرض می کنم؛امیدوارم مهمان روز جمعه ها همیشه برقرار باشه...چون با کسایی آشنا میشم که قبلا نخوندمشون. و اینکه تو قسمت تماس با من اگه مطلبی بنویسیم کی جواب میده؟! شاید کسی بخواد مطلبی برای یکی از نویسنده ها بنویسه...

شماها خود نمره ی بیست هستین،منظورم از بیست بود
سلامت و شاد باشید

زهره چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:15

ممنون که هستید، من نمره 95 میدم .

پروین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:22

من در خودم صلاحیت نمره دادن به هفتگ را نمی بینم چون کامل نخوانده امش. اما وبلاگ بسیار خوبی است. تنوع نوشته ها و سبکشان خیلی خوب است و میتواند سلیقه های مختلف را ارضا کند. با حرف خورشید عزیزم دربارهء کم بودن ارتباط بعضی از نویسنده ها و کامنت گذاران موافقم. البته میدانم که توقع زیادی است که بخواهیم نویسنده به تک تک کامنت ها پاسخ دهد. با گرفتاریهای زمانه و ... اما بنظر من عدم وجود این ارتباط متقابل، صمیمیتی که در ابتدای خواندن این وبلاگ منتظرش بودم را کمرنگ میکند.

آزاده چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:22

سلام خسته نباشین بلگ بسیار خوبی دارین و جمیع نویسنده هاش عالی و خوب و پر محتوا مینوسن خیلی از همگی ممنون من نمره 95 میدم

جعفری نژاد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:47

خیلی خووووبه
جعفری نژادش رو کم کنید بهتر هم میشه


(ببشخین آقا کی پخش می شه؟ از کدوم کانال؟!! )

هانیه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 09:55

به همبستگیتون 1000

fanoos چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 10:32

خیلی خوبه..از اینکه با اندیشه های مختلف آشنا شدم
با بعضی نوشته ها همذات پنداری کردم
خیلی چیزا رو یاد گرفتم از اهالی محترم...
اومدم عین این استادآ که نمره کامل نمیدن 90 بدم چون از نظرشون ماها کامل نیستیم...اما دیدم بی انصافیه...100

بانوچه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 12:51 http://banooyekaghazi.blogfa.com/

من خیلی هفتگ رو دوست دارم، کامل نخوندمش، یعنی نرسیدم که بخونم، ولی هر وقت هم خوندم و کامنت دادم، کامنتم بدون ِ جواب بود، حق میدم به تمام ِ نویسنده های اینجا که سرشون شلوغ باشه و وقت نکنن همچین کاری رو انجام بدن ولی یه وبلاگ ِ گروهی ِ موفق برای خواننده هاش توقع هم ایجاد میکنه دیگه، دوس داریم مطمئن شیم کامنتامون خونده شده و ارزش گذاشتن بهمون جواب دادن :دی
چون همه ی پست ها رو نخوندم نمیتونم اظهار نظر کنم، که کی خوبه و کی بد، چون بعضی از نویسنده ها رو خیلی با قلمشون آشنایی ندارم و اینجا هم نتونستم زیاد بخونمشون ولی همین که تو جمع ِ شما و آقا بابک و مهربان هستن یعنی نمرشون بیسته... ایده ی جمعه ها و نویسنده ی مهمان هم عالیه.
البته اینم بگم که از دیروز من دیگه جزو برنامه ی روزانه ام قرار دادم اینجا رو، و قطعا یه دور آرشیو رو کامل میخونم مطمئن باشید ...
از صد هم ... 80 میدم :)

هدی32 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:47

100

زهرا.ش چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

من هفتگ و اهالی عزیزش رو خیلی دوست دارم
نوشت ههای تک تکتون رو می پسندم
با پستای خودمونی آقای پیرزاد
با پستای اهل دلی آقای طیب
با پستای از دل برامده مهربان جان و آقا بابک
و با پستای عالی شما و آقای جعفری نژاد
هر کدوم دنیا های خودتون رو با نوشته هاتون به ما نشون می دین
و به این مسئله نمی شه نمره داد
هر کدوم برای خودتون صدید!
ولی یه چیزایی هست
یه نکته های ریزی که خیلی زیرپوستی بعضی اوقات جلوی حال خوش آدم رو می گیره
مثلا تعطیلی دو هفته ای بدون حتی یه جمله تذکر
یا مثلا مشارکت نکردن خود نویسنده ها تو نظر خواهی هایی که تو بعضی پست ها می شه
و بعد مشارکت همون نویسنده های خاموش تو جواب دادن به نظرات مخالف،جایی که اصلا نیازی نیست!(یعنی مثلا واجبه یکی یه حرفی می زنه که شما مخالفین،حتما اعلام کنید؟)
بعی روزا هست که دوستان حال نوشتن ندارن،خب حوصله ست دیگه،کارش همین رفتن و اومدنه
بنظرم اگر این روزا رو،هر کی که نوبتشه،بده به یکی دیگه،یه دوستی خارج از هفتگ یا یکی از همین اعضای هفتگ!
می دونم قانون اینجا اینطوریه و هر ی روز خاص خودش رو داره،ولی
ماهیت هفتگ به عنوان یه وبلاگ گروهی و یه رسانه جمعی،اثبات شده و این دور زدن قانون خیلی ضرری نداره!
تازه،خوندن یه پست که با بیحوصلگی نوشته شده و سر و تهش به زور هم اومده،خیلی بد تره واسه ما!
نه؟شما اینطور فکر نمی کنید؟؟

سهیلا چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:16 http://rooz-2020.blogsky.com/

شما بی نظیر و وفوق العاده ایید و من اصلا نمیتونم نمره بدم...پس مثل بچه مدرسه ایی های الان که دیگه نمره تو کارشون نیست و فقط با بد خوب عالی بهشون امتیاز میدن منم میگم شما بسیار فوق العاده ایید و نهایت تشکر رو از تک تک شما خوبان روزگار که قلمتون حرف نداره رو دارم....
بی نهایت سپاس که هستید و مایه ی دلخوشی اهل بلاگستان....دعای خیر تک تک دوستدارانتون پشت و پناه تون باشه انشاالله

ساجده چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:57 http://www.ayatenoor.blogfa.com

من نمیتونم بگم همه مطالب رو ولی بیشتر از 90درصد مطالب اینجا رو خوندم. اینکه هر روز جو متفاوتی رو تجربه میکنم خیلی حس خوبی بهم میده.
مثلا نوع نوشته های آقا طیب با آقای پیرزاده یا آقای جعفری نژاد و بقیه فرق داره. یه جورایی تقریبا نوشته های همه دوستان برای من امضادار شده ینی حتی اگر اسمشونو نخونم راحت میتونم بگم کدومشون نوشتن.حتی خانم اکبری که تازه به این جمع اضافه شدن.
کاش آقای اسحاقی دوباره بیان و ازون داستانهاشون برامون بنویسن.
من با خورشید و بانوچه موافقم.ارتباط بلاگرها با خواننده ها کمه و این یه وقتهایی شور و هیجان رو از من خواننده واسه کامنت گذاشتن میگیره.
ممنون که وقت میذارید و برامون مینویسید.اما گاهی هم به وبلاگ دوستانی که براتون نظر میذارن سر بزنید بد نیست.

مریم چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:35

100 :)

مرجان اکبری چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33

در مورد نوشته های خودم که نظر نمیدم
اما در مورد نوشته های بقیه 70... خوبه ...اما خیلی جا داره بهتر شه ... خیلی !

مرجان اکبری چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 17:37

ضمن اینکه من فکر می کنم در همین حد ارتباط بین خواننده ونویسنده کافیه ، من به کامنتا جواب میدم و اگر سوالی باشه حتما بررسی می کنم . ارتباط وبلاگ همینه . اون فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعیه که بین خواننده و نویسنده ارتباط زیادی برقرار میشه به دلیل گستردگی اون شبکه ها ! و من فکر می کنم دلیل " اصالت " وبلاگ اینه که خواننده یه چیزو می خونه ( در کمال سادگی و به دور از آرایش های فیس بوکی و ...) و بعد میره در مورد اون مطلب فکر می کنه ... این تنها گذاشتن خواننده برام قشنگه ... اینکه بهش اجازه بدی خودش پایان بندی کنه ...

سایه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:02

من 100 کامل میدم به هفتگ. من تقریبا خواننده خاموشم ولی تمام پست ها رو کاملا می خونم و واقعا توی این کسادی بلاگستان، به نظرم هفتگ خیلی عالی داره به کار خودش ادامه میده و لیاقت نمره کامل گرفتن رو داره. هرچند همیشه جای پیشرفت هست و امیدوارم این وبلاگ روز به روز روند صعودی داشته باشه. از تمام نویسندگان عزیز هم تشکر بسیار می کنم و البته عذرخواهی که خواننده خاموشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد