هفتگ
هفتگ

هفتگ

اعدامی ها !

من اگر قانونگذار بودم چندین گروه را به ترتیب اولویت در نوبت اعدام یا ریختن توی دریا قرار میدادم ! یکیش آندسته از راننده های ماشین های لوکس که ماشین های معمولی و سرنشینانشان را سوسک و زباله می پندارند و خیابان را ملک شخصی و ارث بابای فلان فلانشان ... یکی هم اینهایی که با اسامی مختلف توی وبلاگها کامنت میگذارند ! اگر گروه های دیگری هم مد نظرتان است بفرمایید که وختی قانونگذار شدم توو نوبت قرارشان بدهم !

نظرات 40 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:40

کلا نظام آموزشی..بی زحمت

خورشید سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:41

نمایندگان مجلس

رهگذر سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:43

اینایی که وقتی غذا درست می کنی می گن چی درست می کنی؟؟؟
وقتی فیلم می بینی؟ می پرسن چی می بینی و وقتی می گی فیلم می بینم، می گن چه فیلمی؟؟؟
وقتی تو فکری، می گن به چی فکر می کنی؟؟؟
به نظر من یه نظر سنجی از بچه های ساکن خوابگاه لازمه. اگر بعدا بازم یادم اومد می گم. پیشاپیش ممنون. :)

خورشید سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:45

امشب تو شهر خوشحالیه..
همه جا شربت و شیرینی میدن..
کوچه ها رو آذین بستن..
همه جا جشنه..

اولا که عید همه مبارک

دوما که همه ی اون آقاهای بد اخم باتوم به دست که منظره ی خنده های بلند و آدمای خوشحالو خراب کرده بودن.

خورشید سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:46

اینایی که تو دور همی ها همه ش سرشون تو گوشیه.

اینایی که وقتی میریم طبیعت یا جاهای دیدنی، به جای نگاه کردن و لذت بردن و خوشحال بودن، 200000 تا عکس می گیرن.

خورشید سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:54

الان که دارم می گردم دنبال اعدامی ها.. تو ذهنم پر شده از اون آدمای محشری که باید طلا گرفتشون..

لذا.. با تشکر

رها آفرینش سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:55 http://rahadargandomzar.blogsky.com

اونایی که وقتی داری از یه شیرینی خوشمزززززه لذذت میبری،میگن قندت میره بالاهااااااا
اونایی که بعد از 10 سال تا میبینیشون بجای خوشحالی،شروع میکن به گله کردن که بیمعرفت کجایی؟!

سمیرا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:56

استاد راهنماهای بدجنس پایان نامه ها...با تشکر

فرنوش سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:56

سلام

اولا که قول بدید وعده ی سر خرمن نباشه و حتما گردن بزنید این گروههای اعلامی رو

دوما، انتخاب من اینه: گروهی که دایم دارن به نام حسین پناهی و شریعتی و کوروش و فروغ و هدایت و غیره جمله از خودشون درمیکنن

رها آفرینش سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:58 http://rahadargandomzar.blogsky.com

واااای این آخری فرنوش رو واقعا هستم...خواهش میکنم اینا رو حتما گردن بزنین

مریم چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:34

اکبر عبدی رو بخاطر تیکه هایی که امشب توی خنداونه به علی حاتمی انداخت و انتظار همدردی هم داشت! خیلی ازش بدم اومد.

خورشید چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:37

همه اونایی که فکر می کنن خیلی حالیشونه..

پریسا شین چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:44 http://parisa.blogsky.com/

ایول به عمو باقرلو

اول : این مدیران سرویس وبلاگ ایرانی ، امروز در دسترس فردا خارج از دسترس را

چون با پوکیدن سرویسشون بجای اینکه نگران نوشته های مردم باشن نگران جیب خودشون هستن

دوم : گروهی که باعث گرون شدن پوشک شدن

و سوم : گروهی که قرار بود با تولد هر نوزاد یک میلیون به اون نوزاد بده اما نداد

دست شما درد نکنه فعلا همینا را گردن بزنید تا من فکر کنم دیگه کیا باید گردن زده بشن

... چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:51

شما سگ کی باشی؟

طاها چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 00:54 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

آقا با این روالی که دوستان در پیش گرفتن کم کم خودمون هم باید بریم تو صف اعدامی ها...آقا شما فیلمهای ده نمکی رو زیاد دیدید؟!

خورشید چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:06

یه سری آدما هستن کلا آزار دارن.. (سعی کردم مودبانه بگم).. اینا..

و اونایی که همیشه ساز مخالفن

نورا چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:06

اونایی که seen وایبرشون قطع نیست بعد pm ها رو میبینن جواب نمیدن اونم وقتی که یه سوال مهم پرسیدییییین که به آدم حس پیچونده شدن و از اون مهم تر مهمنبودن از پیچونده شدن میده:-(
جاسوس ها و بسیجی های ظاهر نما و به قول خورشید عزیز باتوم به دست هااااا
طراحان محترمممممم سوال کنکور قرنطینه گان عقده ای این روزها که تمام عقده های قرنطینه شدنشونو اول سر سوال ها و بعد هم ما در میارنننننن:-(:-(:-(:-(
و...... یکی دوتا نیست بدبختیییییییی:-(

خورشید چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:10 http://shamsolmolook.persianblog.ir

با عرض پوزش..

نورا من خیلی دنبالت گشتم. شما وبلاگی چیزی نداری؟ یه نشونی از خودت برام خصوصی کن لطفا..

با عرض پوزش مجدد..

زهرا.ش چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:11 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

اونایی که تو رابطه اونقدر بهت بی محلی می کنن و چس کلاس می ذارن که حس کنی اضافی هستی و داری خودت رو تحمیل می کنی ولی موقع کارکشیدن و زحمت دادن خوب به یادتن!

اونایی که تو دنیای مجازی و وبلاگشون خوب بلدن پست بذارن و کامنت جواب بدن ولی یادشون رفته که مثلا یه مادر پیر و مریضی هم دارن!


گردن نزنید دیگه
خندوانه نگاه کنید
بخندید
به داعش حتی فکر نکنید

خورشید چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 01:17

همه ی اونایی که کوچولو های معصوم رو آزار میدن..

همه ی اونایی که حق آدمای ساده و مهربونو می خورن.





+ راستی فردا، یعنی امروز.. تولد مانی اسحاقیه. تولدت مبارک خوشتیپ.

عاطی چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 03:36 http://www-blogfa.blogsky.com

یه جوری ک ناراحت نشم
خودمو اعدام کن:دی

عاطی چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 04:12 http://www-blogfa.blogsky.com

ءه من تازه رفتم پستای پایینو خوندم
آی پی هم موجود است:دی

حالا یه موقع فک نکنین من با اسم جعلی کامنت گذاشتم و الان پشیمون شدم و میخوام ک اعدامم کنین
والا


نه بوخودا.من شکست عشقی خوردم از زندگی سیر شدم فعلن:)))))))

Bluish چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 09:52 http://bluish.blogsky.com

اعضای بیشعورِ یه کتابخونه که با وجود تذکر دادن، بازم به اشتباه گرفتن کتابخونه با پارک ادامه میدن هم برای اعدام مناسبن.


وبلاگ نویس‌‍ِ خوب‌‍ی که دیر به دیر می‌نویسه هم باید محاکمه بشه.... ولی خب نه اعدام!

زهرا چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 09:52 http://pichakkk.blogsky.com

اینایی که عوض اینکه سرشون به زندگی خودشون باشه مدام گیر زندگی بقیه ان!
درست تموم نشد؟
سر کار نرفتی؟
شوهر نکردی؟
بچه نداری؟
....
تازه جواب کامل و بی نقص هم میخوان

پیرامید چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:00 http://lifeformyself.blogsky.com

هیچ کس... هیچ کسی رو اعدام نکنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد