هفتگ
هفتگ

هفتگ

پیغامهای خصوصی

خوانندگان گرامی هفتگ ،

سلام ....


کامنت  " طاها "  باعث شد من  راجع به کامنتهای خصوصی وبلاگهای گروهی یه بررسی کنم ...

تو یه وبلاگ گروهی هر کدام از اعضا از طریق  رمز وبلاگ  خودشان  وارد وبلاگ هفتگ می شوند مثلا  من وقتی بخوام تو وبلاگ هفتگ پست بنویسم با همان اسم کاربری و رمز وبلاگ  خودم وارد بلاگ اسکای میشم  و در اونجا هم وبلاگ خودم و هم  وبلاگ هفتگ موجود است ... روی قسمت یاددداشت جدید وبلاگ هفتگ کلیک میکنم و  پست خودم می نویسم و اتوماتیک اسم و عکس من همراه پست جدید آپ میشه ...


وبلاگ هفتک یه رمز و نام کاربری اصلی داره که وقتی جمعه ها بخواهیم پست  " مهمان  " آپ کنیم با اون رمز کار بری وارد می شویم تا پست روز جمعه با نام هفتگ آپ بشه


وقتی خواننده ها وبلاگ لطف میکنند و کامنت خصوصی میگذارند ... فقط از طریق رمز و نام کاربری اصلی قابل دیدنه ... و این موضوع  رو من نمیدانستم برای همین  تا امروز کامنتهای خصوصی ندیده بودم .


 در جواب طاها جان باید عرض کنم  که شما وقتی کامنت خصوصی میگذارید .. کامنت شما برای ما 6 نفر قابل رویته .. واگر میخواهید فقط فقط برای یکی از نویسنده ها پیام بگذارید بهتره در وبلاگ شخصی خودشان پیام بذارید ....



تو این مدت جز پیامهای تبلیغاتی که بصورت خصوصی اومده بود ، یازده تا پیام خصوصی داشتیم ...که البته چون همه شون بجز کامنت نیمه جدی در عنوان نامه نام نویسنده مورد نظر ذکر نکرده بودن مجبور شدم تمام پیامها رو بخونم ...


برای همین خواهش میکنم وقتی پیام خصوصی در هفتگ میگذارید حتما حتما در عنوان  نام کسی که برایش پیام گذاشتید بنویسید ....



اقا یا خانم " بهمن " عزیز :  اظهار لطف کرده بودن به هفتگ که من از همین جا از ایشون از طرف خودم و بقه  تشکر میکنم 


آقایان یا خانمها " سرزمین آفتاب " و " باغبان " و " تیراژه " لطف کرده بود و غلط دیکته های منو گرفته بودن من ازشون تشکر میکنم مرسی اصلاح می کنم ..



شمسی خانم : راجع چهل سالگی یه کامنت برای محسن باقرلو نوشته بودن ... محسن جان اگه نخوندی برو بخون


آقا یا خانم habeyeangur  : پرسیده بودن که چگونه می توانند در هفتگ عضو شوند باید عرض کنم مطالب شما فقط به صورت مهمان در روز جمعه قابل نشره   و هر جمعه یکی از نویسنده ها  ، مهمان دعوت میکنه  این یعنی من هر 6 هفته یک بار اجازه دارم جمعه ها مهمان دعوت کنم  و تمام سعی ما  اینه در روز جمعه حتی المقدور از نویسنده های باسابقه و خوب دعوت کنیم ..دوستانی که مطالبی دارند و میخوان در وبلاگ هفتگ منتشر بشه  لینک مطلب در کامنت خصوصی بگذارند انشاله در مطالعه می کنم و  پس از هماهنگی با بقه دوستان در روز جمعه منتشر میکنم 


اقا مهرداد به اقا طیب  لطف داشتند و اقا یا خانم بوف هم به باقرلوی عزیز اظهار لطف کردن ...



خانم " حوری " لینک یکی از مطالب زیباشونو گذاشته بودن که انشااله در اولین فرصت در جمعه منتشرش میکنم 


و در پایان هم خانم  " نیمه جدی " برای بنده یه نامه گذاشته بودن در جواب خدمتشون عرض میکنم ...


خانم نیمه جدی عزیز  من اصلا از کامنت شما ناراحت نشودم ... باور کنید در مورد پست های من هر جور که مایل بودید جواب بدید و هر جور که دوست داشتید انتقاد کنید و  جواب منو بدید من به هیچ وجه ناراحت نمیشم .... و همیشه شما رو یکی از خواننده های خوب و منتقدهای عالی قلمداد میکنم ...مرسی که انقدر به فکر هستید و انقدر با شعور ... وقتی کامنت شما رو خوندم بسیار خوشحال شدم


در مورد اون پست من هنوز قانع نشدم .... کامنتهای منم شما رو قانع نکرد ...  اگه براتون هنوز مهمه و عصبانیتون از بنده فروکش کرده ،من ازتون خواهش میکنم دوباره برید و اون سه تا پست بخونید و کامنتهای دوستان و جواب من به کامنتها رو بخونید و در قسمت همون کامنتها دقیقا بفرماید کدوم جوابیه من اشتباه است ... و کجای حرف منو قبول ندارید من هم هر روز به  کامنت دونی اون پست سر میزنم و نظر شما رو میخونم  و اگر جوابی داشتم همون جا می نویسم انشااله که به نتیجه بهتری برسیم .



در پایان من خودم سعی میکنم هر هفته پیامهای خصوصی بخوننم و اگر موردی بود به بقه دوستان نویسنده اطلاع رسانی کنم ... توجه داشته باشید اگر می خواید فقط نویسنده خاصی مطلب تونو بخونه حتما در عنوان نامه  نام نویسنده رو اعلام بفرمایید 

نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا.ش پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 21:20 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

آقای پیرزاده،شوق و احساس مسئولیت و حس همکاریتون رو که صادقانه وقف هفتگ می کنید واقعا تحسین می کنم.
خیلی ساده و خیلی مصرانه،مسائل مربوط به هفتگ رو بررسی می کنید،به پیام ها جواب می دید و ترتیب اثر هم می دید.خیلی خوب شاهدیم که بهتر شدن هفتگ براتون مهمه،این دغدغه مندی شما،خیلی به چشم میاد،و خیلی هم محترمه.
ممنون

خوانندۀ قدیمی پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 21:25

سلام و احترام
یک لایک هم ما تقدیم شما می کنیم. بفرمایید...

سهیلا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 21:34 http://rooz-2020.blogsky.com/

آرش عزیز واقعا مدیریت ساختمان هفتگ برازنده ی شوماس کوکاااا.....دمت گرممممممم

قهوه یی بدرنگ پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 21:49

حالا چرا اسم وبلاگتون رو هفت تگ انتخاب کرد به معنی هفت روز هفته... چرا نصفش زبان آلمانیه؟
چرا اصلا زبان آلمانی هست؟
چرا زیبن تگ نیست که مثلا کامل آلمانی باشه؟ ناقص آلمانیه؟
شایدم کلش توهم بنده س و معنی هفت تگ کلا چی دیگه س.

ممنون میشم شفاف سازی کنید.

هفتگ از کلمه هشتگ که در شبکه های اجتماعی بکار میره گرفته شده. و فکر نکنم معنی خاصی داشته باشه

بادرود پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:03

ممنون از توضیحات کامل و دقیقتون و احترام به مخاطب
و یک لایک هم به نظر زهرا.ش

بادرود پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:07

راستی من چون از فیلترشکن استفاده میکنم و اغلب توی سیستمم بازه، ظاهرا هر بار نظر میگذارم یک پرچم کنار نظرم هست. یکی دوبار ایران بود، تو پیغام قبلیم آلمان. یعنی آی پی های مختلف رو نشون میده؟

Bluish پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:41 http://bluish.blogsky.com

من امروز عصر یه کامنت خصوصی راجع به لوگوی هفتگ گذاشته بودم. انگار نرسیده دیگه!

دوست من کامنت شما رو دیدم. حق با شماست اکثر لوگو ها رو اقای باقر لو تهیه می کنند نکته شما به ایشون می گم.

مهرداد جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 00:32 http://foogh.blogsky.com/

سلام و علیکم
این ارش پیرزاد چقد با این کاراش تو دل برو شده
همچین خیلی صمیمی و ساده و راحت
دست مریزاد اخوی
من از همین تریبون استفاده می کنم و اعلام میدارم
اون اقایی که پدر دو تا پسره
اون اقایی که خیلی سرش شلوغه
اون اقایی که وبشو خاک برداشته
اون اقایی که واسه سال تولد اق پسر جینگولش
چار تا کلمه تو وبش نمی نویسه
یه عکس فقط تو اینستا جانش گذاشته که قیافه خسته ش
گویا همه چی هست
گویای اینکه خانم سه دونگ همشهریش جور ننوشتنش رو می کشه و تو پستش از سختیهای بچه داری میگه
گویای اینکه زندگی شوخی وردار نیست و زندگی
خرج داره و این صوبتا و خدا نگهشون داره واستون

باز از این تریبون استفاده میکنم از این اقا طیب
داش مسعود کرمی
میخوام لطف کنن شنبه ها اینجا بنویسن
مسعود نوشته هات خواننده خاص خودشو داره
به احترام بابک و بقیه بچه ها
نزار چراغ هفتگ واسه شنبه ها خاموش بمونه
دمت گرم
ارش خان
قربون اون چشای مخملیت
شوما بزرگتر جمعی لطفا از طرف من و بچه ها از مسعود
بخواین که اینجا بنویسه
ارش خان
فدایی داری
داداش

تیراژه جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 05:52

احسنت به همت عالی ات عزیز ، هزار احسنت/ ضمنا من خانم تیراژه هستم ! ، نکنه از وقتی که مدل موهام رو تغییر دادم در این فقره دچار شک شده ای!؟

و اما در مورد کامنتهای خصوصی ؛ وبلاگ دانه های ریز حرف شاید در خاطرت مانده باشه ، یکنفر مدیر بود و رمز اصلی رو داشت و اگر با اون یوزر مطلبی آپ میکرد عنوان " دانه های ریز حرف" که اسم وبلاگ گروهی ما بود در قسمت نویسنده درج میشد اما سایرین اعضا از جمله خود مدیر برای نوشتن پست های شخصیشون باید با یوزر و پسورد اختصاصیشون -که با ایمیل شخصیشون ثبت شده بود- وارد میشدند و نام انتخابیشون به عنوان نویسنده زیر پست به نمایش در میومد ، مثلا پستهای سالگرد وبلاگ یا اطلاعیه ها با یوزر مدیریت و نام دانه های... آپ میشد و سایر پستهای عادی با اسامی نویسنده ها مثلا علیرضا ، آرشمیرزا، سنت کیامهر قدیس و تیراژه ! به همین منوال وقتی کسی برای مدیریت کامنت میذاشت یعنی روی اسم دانه های ریز حرف کلیک میکرد ، پروفایل باز میشد ، ارسال نامه به من رو انتخاب میکرد و پیغام رو می نوشت ، که این پیغام صرفا برای افرادی که یوزر و پسوورد مدیریت رو داشتند قابل مشاهده بود ، و برای ارسال پیغام خصوصی به یکی از نویسنده ها ، زیر پست نویسنده ی مورد نظر روی نام وی کلیک و سپس وارد پروفایل شخصی وی و سپس ارسال نامه ی شخصی ، همانطور که دیروز بنده برای شما به صندوق شخصیتون پیغام فرستادم که یقینا فقط برای شما و اشخاصی که یوزر و پسوورد اختصاصیتون رو دارند قابل مشاهده است وگرنه نامه های شخصی ای که برای یک نویسنده ارسال میشه حتی برای مدیریت هم قابل دیدن نیست / این که شما قادر به دیدن پیغام های سایر نویسنده ها هستید نشان دهنده ی یک باگ مدیریتیه به گمانم ! یا به احتمال خیلی قوی تر ماجرا به این شکله که دوستان مخاطب برای مدیریت هفتگ پیغام ارسال کردند و شما با یوزر مدیریت وارد صندوق پیغامهای مدیریت شدید و از متن و لحن پیغام متوجه شدید که مخاطب آن را برای کدام نویسنده نوشته ، جز این نمیتونه باشه مگر اینکه به کل کد ساختاری وبلاگ رو ویرایش و سیستمش رو به این فرم تنظیم دستی کرده باشید، که البته بعید میدونم ، موفق باشید یکان یکانِ عزیزانِ خوش قلم
+یادمه سال نود بابک اسحاقی توو کامنت خصوصی گوشزد کرده بود که در پستهام یا کلمات و افعال رو شکسته و محاوره ای به کار ببرم یا جمله بندی ها بر اساس فارسی معیار رسمی و کتابی باشه ، چهار سال گذشته و من هنوز ریپ میزنم !

طاها جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:10 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

آقای پیرزاده عزیز از این همه لطف و احساس مسئولیت شما واقعا متشکرم...

سلامت و شاد باشید

fanoos جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:22

کاش با این پست همه چیز تموم بشه
و هفتگ همون هفتگ قبلی بشه و آقا مسعود برگردن.

دل آرام جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:15 http://delaramam.blogsky.com

این پست شده مثل بعضی از برنامه های تلویزیونی که مجری میاد و نظرات و پیشنهادات رو میخونه و جواب میده. ایده جالبی بود

اردی بهشتی جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 12:35 http://tanhaeeeii.blogfa.com

برام جالب بود این پست
اینکه انقد به نظرات مخاطبان بها دادین

امیدوارم سلامت و پاینده باشین

... جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:37

حدالمقدور نه. حتی المقدور
اعصبانی نه عصبانی
اعصبانیتون از بنده فروکش کرده نه. عصبانیتتون فروکش کرده!!!

مرسی ... درستشون کردم ممنون

نسیم شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 08:55

حیفه هفتگ که داره از رونق میوفته

انشاله که اینطور نمیشه

نیمه جدی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 17:00 http://nimejedi.blogsky.com

ممنونم آقای پیرزاده ی عزیز
راستش من چند وقت پیش دوباره پستهای مذکور و کامنتها و پاسخهای شما به کامنتها رو خوندم . جدای ازین که چقدر مخالف یا موافق محتوای نوشته و پاسخهاتون هستم ، دلم میخواد بگم که ارادتم نسبت بهتون دو صد چندان شده . به خاطر فروتنی و انعطاف و ادبی که دارین توی ذهن من رفتین توی دسته ی محترم ترین و متشخص ترین افراد.
آرزوی موفقیت و سلامتی و آرامش و شادی براتون دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد