هفتگ
هفتگ

هفتگ

تشکر


پدر من جمعه پیش تقریبا همین ساعتی  که شروع به نوشتن این متن کردم  بعد از تحمل 38 روز بودن در " icu  " از دنیا رفت 


تو این چند وقته خیلی چیزها رو درک کردم ...خیلی از باور هام تغییر کرد ... حضور ذهن خوبی ندارم ... که همشونو بنویسم 

چند تاشونو که الان تو ذهنم  هست می نویسم ... امیدوارم که پراکنده گویی نشه و از حرف هام سر در بیارید ....


1. صد سال هم که زندگی کنی ،  کمه .... باور کنید کمه ...

2. فضای بعد از مرگ عزیزانت فضای  غمگینی نیست اتفاقا فضای هم دلی و هم زبونیه ...

3.  حتما نباید کم سن باشی و بی پول ... تا بفهمی  " یتیم بودن یعنی چی " 

4. اکثر آدمها در مراسم ها به حال خودشون گریه می کنند نه به حال متوفی ..

 5. بعضی مداح ها اندازه پزشک جراح ،  درآمد دارند و بعضی از پزشکها  اندازه مداح ها سواد دارند ....

6. به انسانها الهام میشه وقت رفتنشونه ....

7. خوبی حتی اگه یه ذره هم باشه فراموش نمیشه 

9. آداب و رسوم هر چند ممکنه کمر شکن باشه ولی دلیلی داشته که به وجود اومده و شما اون دلایل حس می کنید ...

8ِ. من بهترین رفیق های دنیا رو دارم ...تعارف تیکه پاره نمی کنم ... پشتم بهتون گرم بود ...


از تمام رفقا ممنون  لطف کردید کامنت گذاشتید .. اس ام اس زدید ... تو شبکه اجتماعی تسلیت گفتید .. تلفن زدید ..  دسته گل فرستادید ..قدم رنجه کردید تشریف اوردید . و خلاصه هر کاری از دستتون بر اومد کردید که من آرام باشم ....

دم همتون گرم ... زنده باشد ...

دوستتون دارم ....


آرش پیرزاده ...

نظرات 21 + ارسال نظر
lightwind شنبه 26 دی 1394 ساعت 01:17

ایشالا سایه تون همیشه بالای سر خونواده تون باشه...

میم شنبه 26 دی 1394 ساعت 01:37

خیلی ناراحت شدم اقای پیرزاد.شوک شدم واقعا...شب امتحان داخلیم.امیدوارم خداوندی صبری بده به شما بزرگوار و ارامشی به روح پدرتون.ان شاالله

رها شنبه 26 دی 1394 ساعت 03:10

دوباره تسلیت میگم
من تمام این موارد رو با تمام وجودم وقتی پدربزرگم فوت شد درک کردم.

دل آرام شنبه 26 دی 1394 ساعت 08:58 http://delaramam.blogsky.com

الهی که روحشون آرام باشه و صبر مهمان لحظه هات
بقای عمر بازمانده ها باشه...
چقدر قابل تقدیره وقتی توی این حادثه تلخ کلی نکته درک کردی و ممنون که با ما به اشتراک گذاشتی... دلت آرام

نرگس شنبه 26 دی 1394 ساعت 12:11

باز هم تسلیت جناب...
عکسی که پیوست کردید اشکمو دراورد...مطمینم روح پدر آروم و سرشار از عشق الهی ه.

سهیلا شنبه 26 دی 1394 ساعت 12:47 http://rooz-2020.blogsky.com/

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح بزرگوار از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند

شیرین شنبه 26 دی 1394 ساعت 15:19 http://www.ladolcevia.blogsky.com

یادشون گرامی و عزیز باشد همیشه
یادتون باشه دوستان بعد از مراسم هم در کنارتون هستند، همان موقعی که شلوغی ها تمام شده اند و شما می مانید و جای خالی پدر. از دور دست تان را می فشارم و تسلیت می گویم.

Ordi شنبه 26 دی 1394 ساعت 17:32 http://tanhaeeeii.blogfa.com

دلتون آروم

فاطمه شمیم یار شنبه 26 دی 1394 ساعت 18:27

سلام
روحوشون قرین آرامش که حتما هست
...
مثل سابقه نکته سنج و ریزبین هستین جناب پیرزاده
دل تون آرام

الهام شنبه 26 دی 1394 ساعت 23:16 http://divaretanhai.blogsky.com

چیزی نمیتونم بگم...
مرگ هر عزیزی سخت و تلخه.
خدا بهترین هارو براتون رقم بزنه همراه با صبر و آرامش و یاد گرامی و همیشگی پدر...

مرسده یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 04:32

ان شا الله که غم آخرتون باشه و ان شا الله که روح پدر بزرگوارتون در جوار رحمت و مغفرت الهی ، شاد و در آرامش کامل باشند ...

ملیحه یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 11:49

شب بودوماه واختر و شمع ومن وخیال خواب از سرم به نغمه مرغی پریده بود
در گوشه اتاق فرو رفته در سکوت رویای عمر رفته مرا پیش دیده بود
خداوندا بیامرز پدران عزیزرحلت شده همه ما

نیمه جدی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 15:22

روحشون شاد دلتون آروم

داود(خورشید نامه) یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 21:15

جناب اقای پیرزاده تسلیت اینجانب را بپذیرید
برای پدرتان ارامش ابدی ارزو می کنم و برای حضرتعالی و خانواده محترم سلامتی

مریم دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 07:00

چقدر خوب بلدید همه چیز رو سر جای خودش داشته باشید و مسایل رو قاطی نکنید چقد شما شخصیت مستقلی دارید زنده باشید

سیمین دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 07:59 http://tiktakha.blogsky.com

سلام
بعد از مدت ها اومدم اینجا و چه خبر تاسف باری رو خوندم.
آرش جان خدا پدر بزرگوارتو رحمت کنه و از دوستان می خوام یک فاتحه نثارش کنن. شما رو درک میکنم چون خودم از 7 سالگی یتیم شدم.خدا به شما صبر بده.

الهام(سکوت) دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 14:26 http://www.hesemaktoob.blog.ir

تمام موارد ذکر شده رو قبول دارم
روح پدرتون قرین نور و رحمت الهی باشه

سمیرا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 15:36

دوباره عرض تسلیت و سلام
درست میگویید جناب پیرزاده ، بسیاری از جریانات باید رخ دهد تا ما بتوانیم به باور یا نگرش جدید برسیم و یا بعضی از آنها را تغییر دهیم یا در بعضی تجدید نظر کنیم.
امیدوارم در همان لحظاتی که وقتشه ، فرصت را از دست ندهیم.
برایتان آرامش و دلی گرم و پر از مهر آرزو مندم
روح پدر بزرگوارتان غرق شادی و راحتی

تیراژه دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 23:34

دلت آرام دوست خوب من، پست خیلی خوبی بود.

سمیرا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 11:48

تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه و روح پدرتون آرام و خرسند

رضوان سادات چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 13:43

روح آن مرحوم شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد