هفتگ
هفتگ

هفتگ

رای

یه متن تهیه کروه بودم برای امشب از پنج شنبه ساعت 7 هر کاری می کنم فقط 10 خط اولش  آپ میشه 

احتمالا  بلاگ اسکای مشکل داره .... به هر صورت بعد از هزار بار تلاش بی خیال شدم و  متن کوتاه کردم  و محتوای متن ام این بود برید رای بدید  و چند خط پایانی متن که دیدگاه خودم بود می نویسم انشاله که آپ بشه


 3 _دیدگاه خودم 


 1 _  از بین رفتن این نظام  ، مساوی  ایجاد نظام بهتر نیست  کما اینکه این اشتباه یه بار انجام دادیم ... 

از بین رفتن نظام مساوی با نا امنی ، فرقه گرایی ، نسل کشی ، از بین رفتن  اقتصاد ، نابود شدن زیرساختها ، و چه بسا جنگ داخلی ....


2 _ کشورهای دیگه نگران ما و مردم ما نیستند و کلا  به منافع خودشون می اندیشند ...


3 _ تغییر بهترین گزینه است . و تنها گزینه ... هر چقدر هم کند و زمان بر باشه  باید بریم ،  کما اینکه اگه این کار رو 35 سال پیش می کردیم  ..الان خیلی بهتر بود . 


4 _  بهتر شدن نظام رابطه مستقیم داره با بالا رفتن شعور جامعه ...

5 _  من به اصلاح طلب ها رای می دم ... و معتقدم  یه چشم تو شهر کورها پادشاست ...

به امید اون روزی باور کنیم قهرمان خودماییم 

نظرات 9 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 12:30 http://delaramam.blogsky.com

موافقم. همیشه اصلاح بهتر از انقلابه. به امید روزهای بهتر بعد از 12 سالِ سیاه...

صبا جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 14:03

ما هم به اطلاح طبان رای دادیم. من و کل دوستام. همه امیدوار به مجلسی بهتر و اطلاح قدم به قدم امور...

پریسا جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 15:16 http://parisabz.blogsky.com

لیست اصلاح طلبان تهران به نظرم واقعا ارزش رای دادن داشت. به امید پیروزی و سربلندی ما و ایران مظلوممون

الهام جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 17:08 http://divaretanhai.blogsky.com

پس چرا من دیگه دلم با هیچی نیست...
حتی فردا!

فرنوش شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 09:19

آقای پیرزاده ی عزیز،
دلایل منطقی رو با ساده ترین زبان ممکن بیان کردید. ما هم به همین دلایل رفتیم و به لیست امید رای دادیم. خدا منو ببخشه چند تا پیر پاتال فامیل رو هم با خودم بردم که کسی تو ستاد نخواد برا نوشتن بهشون کمک کنه و لیست مورد علاقه ی خودشو غالب کنه (ببخشید نمیدونم اینجا غالب درسته یا قالب)

دل آرام شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 09:39 http://delaramam.blogsky.com

یه چیز جالب بگم دیروز توی شعبه ای که من داشتم رای میدا م همه به لیست اصلاح طلب ها رای میدادن.یکی بلند میخوند اطرافیانش مینوشتن.دوباره یکم اونطرفتر همینطور.جو جالبی بود.

sepide شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 12:05

واقعا مختصر و مفید وضعیت رو شرح دادین ، منم به اصلاح طلبان رای دادم و تا جاییکه اطلاع دارم همه اطرافیان هم به همین لیست رای دادن. به امید بهتر شدن اوضاع

پارسا شین شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 16:58

‏موافقم ... هر چند به این مسئله واقفم که رای دادن در کشور ما یعنی کسی یا کسانی را قبول نداری اما به اون یا اونا رای میدی تا بدتر از اون یا اونا نشن تصمیم گیرنده و همه کاره مردم

‏موندم تو این مملکت کی میشه ما واقعا به کاندید مورد علاقم رای بدم نه به گزینه بد از بدتر

پس تا آن روز ... من در انتخابات شرکت میکنم چون میدونم با رای دادن آن روز ساخته میشه نه با رای ندادن

سهیلا یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 16:37 http://nanehadi.blogsky.com

با حرفاتون موافقم.اما لیست ما اسمش لیست امید بود.نه لیست اصلاح طلب ها.البته مشکلی با اصلاح طلب ها ندارم.خیلی هم دوستشون دارم.اما ما تو لیستمون امثال مطهری و روحانی رو هم داریم که معتدل هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد