هفتگ
هفتگ

هفتگ

سفر ، همیشه پر رمز و راز ...

روزگاری دور فکر می کردم روزی سوار بر دوچرخه و بعدها سوار بر یک کاروان مجهز ، تمام ایران را خواهم رفت و خواهم دید ،،، 

به هر حال روزگار  روزهای گوناگون دارد و آرزو های گوناگون ... 

اما دوستی هست که باز هم به سفر های دوست داشتنی می رود ، اینهم حکایت جدید ترین سفر شهروز نباتی عزیز : 


سلام بزرگواران

اون دسته از دوستانی که بنده رو از نزدیک میشناسن، میدونن که عکاسی و مسافرت (و دیدن تئاتر) عشق و علاقه ویژه من بوده و هست و نتیجه بخشی از اون هم توی وبسایت بی ادعای شخصیمه (nabati.ir). اون زمان که دوربینها آنالوگ بودن و عکاسی سخت و هزینه بر بود بسیار عکاسی و سفر کردم و تا الان بیش از 70 هزار کیلومتر فقط از روی زمین، کشور عزیزمون ایران رو گشتم و با دوربینهای مختلفی مثل پنتاکس، نیکون و کانون عکاسی کردم و 23 کشور دیگه رو هم رفتم و دیدم و کار کردم و نمایشگاه گذاشتم. البته چند سالی هم عکاسی دیجیتال کردم و دارم آماده میشم برای سفر بعدیم مجددا با عکاسی دیجیتال و البته با کمترین امکانات و هزینه: یعنی با یک پراید که داخلش تخت درست کردم و یک دوربین قراره برای مدت 6 ماه مسافرت کنم.

حالا چرا دارم اینا رو میگم؟ 

1-  خواهشم از دوستان اینه که لطفا این مطلب رو با دوستانشون که با من علایق مشترکی دارن به اشتراک بگذارن و زمینه آشنایی من رو با اونها فراهم کنن.

2-  به جوونترها نشون بدم که با کمترین هزینه و امکانات میشه مسافرت کرد و ایران رو دید و لذت برد و ثبت خاطرات کرد

3-  خود شما عزیزان هر جای ایران که هستین بشه از نزدیک ملاقاتتون کرد و زمینه آشنایی بیشتر فراهم بشه

4-  در طول مسیر، دوستان، مکانهایی که تاکنون ندیدم رو متذکر بشن

5-  چنانچه شرکت یا گروه یا سازمانی امکان اسپانسر شدن داشته باشه از هدفم مطلع بشه (دو سمت ماشین میتونه جایگاه تبلیغ باشه)

به امید دیدار

شهروز نباتی

Brief translation:

All my friends know me as a traveler and a photographer. I am going for the next trip which will be a Gap year-ish. I've visited and photographed  so far more than 70.000 KM of Iran and 23 countries. So I would like to take this opportunity to tell everyone that I am away and also kindly ask them to share this post to let others know that travels can be cheap and accessible if you lower your standards. Besides share the joy and ask my beloved friends to introduce me to others along the way. I just need to add that I have no sponsors, so they are welcome to participate in any form. Thanks and hope to see you around.

Regards,

NABATI

نظرات 1 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15

به قول خواننده: "سفر یه شعره.. سفر یه قصه اس.."
بخصوص که اینقدر بکر و جالب باشه !
سفرشون به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد