هفتگ
هفتگ

هفتگ

دیشب اتفاق افتاد

همه چیز از یک صدا شروع شد. صدای بسته شدن یک در... دری که به نظر میومد متعلق به یک دستشویی یا حمام باشه. یک نفر وارد یا خارج میشد و بعد صدای بسته شدن... صدا دورتر از اونی بود که بخوایم فکر کنیم از منزل خودمونه... طبقه بالا هم که خالی از سکنه است. میمونه همسایه های طبقه پایین... اونها پیرمرد و پیرزن تنهایی هستن که غیر پنجشنبه یا جمعه ها که بچه هاشون میان اینجا بقیه روزها بود و نبودشون با هم فرقی نداره. پس من دلم خواست صدایی که میشنیدم رو ربط بدم به اونها. تا اینکه دیشب تمام محاسباتم بهم ریخت... همینجور که سراسیمه کلید انداختم و وارد خونه شدم و داشتم تند تند پله ها رو میومدم بالا، در تلاش بودم که دکمه های مانتوم رو باز کنم و خودم رو هرچه سریعتر به گلاب به روتون دستشویی برسونم. بعد از بیرون اومدن و برداشتن کیفم از روی مبل داشتم به سمت اتاق میرفتم که دوباره صدای مذکور شنیده شد... اما این بار یک جای کار میلنگید، چون موقع بالا اومدن از پله ها دیده بودم که یه قفل بزرگ به حفاظ آهنی در طبقه پایین زده شده بود...


برگ بیست و دوم/ روزهای زیبای اردیبهشت نود و پنج

نظرات 7 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 21:37

الان یاد فیلمای ترسناک افتادم
اخه این چه وضع نوشتنه
مسولین ریس اپارتمان رسیدگی کنید

خورشید چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 22:05

ساعت 10 شب دلی؟؟؟
وقتی آدم خونه تنهاس؟؟؟

عباس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 02:57

سلام به سرکار خانوم آگاتا کریستی

مریم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 08:05

ای جاااان....خب جن های اونجا هم حق زندگی دارن .

پریسا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 11:01 http://parisabz.blogsky.com

ادامه دارد...؟؟؟؟ چه هیجان انگیز!

عطا_الله پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 20:00

با شرلوک هلمز تماس گرفتم.گف فقط آدرس؟

Lisa دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:12

واااى!
من اگر بودم میرفتم زنگ طبقه بالا رو میزدم و منتظر مى موندم تا در رو باز کنند... خودم رو آماده میکردم تا یه موجودى هرچقدر ترسناک بیاد در رو باز کنه , با خودم تمرکز مىکردم وقتى میبینم اش نترسم, و با لبخند میگفتم بى زحمت این در رو آروم تر باز و بسته کنید!
دروغ گفتم فقط خونه رو خالى میکردم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد