هفتگ
هفتگ

هفتگ

اگه من...

اگه من آسمون بودم، حتما سر ظهر دست ابرها رو می گرفتم و پخششون می کردم جلوی خورشید... آخه بعضی ها بار اولشونه که روزه می گیرن. گرمشون میشه...
اگه من زمین بودم، فرش می شدم زیر پای کارگرهایی که باید کل روز رو کار کنن. آخه آسفالت خیلی داغه...
اگه من شب بودم، انقدر کش میومدم تا تمام رفتگرهایی که دلشون می خواد روزه بگیرن به سحریشون برسن...
اگه من صبر بودم، می پیچیدم توی وجود آدمها تا بیشتر بتونن همدیگه رو طاقت بیارن...
اگه من انسان باشم، سکوت می کنم و به عقاید و باورهای آدمها احترام می ذارم و درک می کنم که هرکسی اختیار داره که این روزها روزه باشه یا نباشه... 

اگه دلتون خواست شما هم با "اگه من..." ادامه بدین.

برگ بیست و هشتم/ خرداد رمضانی 

نظرات 10 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 20:59 http://parisabz.blogsky.com

اگه من به روزه گرفتنم ایمان داشتم، به بهانه ی روزه داری از زیر کارهایی که به عهده ام هست شانه خالی نمیکردم!

نسیم پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 00:59

اگه من آدم باشم هرگز تو کار دیگران بیخودی سرک نمیکشم و نظر نطلبیده نمیدم

مهدی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 02:00 http://audiology.blogfa.com

اگر من یه پرنده بودم پرواز میکردم.

رضوان سادات پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 08:44

اگر من سرکار نبودم میتونستم امسال هم مث سالهای قبل تا سحر بیدار بشینم و بعد از نماز تا ظهر بخوابم!!!

عباس پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 15:54

اگه من آب بودم نمی ذاشتم هیچ لبی تشنه بمونه... اگه من باد بودم ابرهای بارور رو به جاهای خشک میبردم... اگه من خاک بودم حاصلخیز میشدم...اگه من آتش بودم نمی ذاشتم سرما کسی رو آزار بده... اگه من خنده بودم روی لبهای همه مبشستم...اگه من بارون بودم هر روز صورت همه بچه های کار رو میشستم...اگه من شادی بودم خودم رو تو دل همه جا میکردم... اگه من عدالت بودم سعی میکردم وجود داشته باشم

خورشید پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 19:40

اگه غنچه کنی اینجا بمونی،
منم خورشید میشم به روت می تابم..

داش آکل پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 22:19 http://yekpanjereh.blogsky.com/

اگه من ماه رمضون بودم همیشه تو زمستون می موندم!

ملیحه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 10:58

اگه من پول بودم میرفتم تو جیب کسایی که روزه میگیرن وبیکارن و شرمنده خانواده واگه آیت الله بودم فتوا میدادم روزه داری فقط برا گردن کلفت ها وپولدارها

شیرین جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 23:03 http://www.ladolcevia.blogsky.com

اگر مسلمان بودم هر لحظه به خودم یادآوری می کردم که بهتر و برتر از دیگران نیستم و از دینم چماقی نمی ساختم تا از باقی دنیا و مردمانش طلبکار باشم، که انتظار داشته باشم همه یاری کنند تا من عبادت کنم، گناه نکنم و به بهشت بروم.

آذین شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 09:18

اگه من اختیار آدمها رو داشتم خیلی خیلی خیلیییییی دوستانه و مهربونانه میگفتم دل آرام خانم نازنین با این همه اعتقادات قوی و قابل ستایش کاش عکستون رو با حجاب بیشتری بذارید تو وبلاگ که ممکنه هر چشمی بهش بیفته . کاش حجابتون رو تو خیابون هم مثل همه رفتارای دیگتون که کامله تکمیل می کردید .
البته اگه اختیار هم داشتم به هرکسی این حرفو نمیزدم فقط به کسایی می گفتم که برام مهم و ارزشمندن
مثل شما که ندید دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد