هفتگ
هفتگ

هفتگ

دیگر چه فرقی میکند بیایی یا نه... من منتظر هیچ لحظه ای نیستم... حتی منتظر پیام "بیا تمامش کنیم، برگرد".... کدام مسافر جامانده اینهمه سال چشم به راه بازگشت قطاری میماند که مدتهاست ایستگاه را ترک کرده، که من مانده ام...
 راستش را بخواهی، باور کنی یا نه؛ من چشم به راه هیچ بازگشتی نیستم... فقط انقدر توان نداشتم که با رفتن قطار و محو شدنش در اولین پیچ راه آهن، ایستگاه را ترک کنم... انقدر ماندم و خیره شدم به قطاری که حالا اندازه سر سوزن بود که فراموشم شد بروم... من رفتن و رد شدن را فراموش کردم... 

برگ بیست و نهم/ خرداد... خرداد ... امان از خرداد...

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش پیرزاده چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 21:13

عالی بود ممنون

خورشید چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 22:11

دل آرام..

یادمون رفته گذشتنو..
بیا جاری بشیم.
رد کنیم این روزا رو..

دل آرام..
یادته؟
رفتن.. همیشه رفتن..

داش آکل چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 22:11 http://yekpanjereh.blogsky.com/

من دیگه منتظر هیچکسی نیستم که بیاد....

پریسا پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 00:58 http://parisabz.blogsky.com

ولی من همچنان منتظرم و به شدت به بازگشت، ایمان دارم!

عباس جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 03:35

(( به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت...))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد