هفتگ
هفتگ

هفتگ

گفتگو

گفتم:باورت رو به خورشید از دست میدی اگر ابری جلوی آن رو بگیره؟

گفت:زندگی بدون ریسک کردن هیچ ارزشی نداره

گفتم:جنگ همیشه بدترین صفات رو توآدمی بیدار میکنه

گفت:تنهایی پا نداره وگرنه اونم میذاشت می رفت

گفتم:تو اون چیزی هستی که میری دنبالش

گفت:واقعیت ها بی شمارند، اما حقیقت تنها یکی ست.

گفتم:ما نمیتونیم زمان رو به عقب برگردونیم ، واسه همینه که انتخاب کردن سخته

گفت:اینکه خودت باشی بهترین راه برای اینه که یه نفرو عاشق خودت کنی

گفتم:همین که بلند پروازیت رو از دست بدی تو زندگیت همش در جا میزنی

گفت: آدم لازمه گاهی علیه زندگی شورش کنه

..................................................................................

آخرین لحظات  رمضان همیشه برای اونایی که روزه داری کردن  همراه یه دلتنگی خاصیه که  کمتر قابل توصیفه...


نظرات 6 + ارسال نظر
آنتی اسکالانت سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 20:46 http://www.parsianfarab.ir/post3.aspx

مطلب جالبی بود ممون از مطالب شما خیلی ممنون

پریسا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 22:41 http://parisabz.blogsky.com

من به شکلی ناجوانمردانه این عید رو فقط به کسانی که روزه گرفتن تبریک میگم، خودمم نمیدونم چرا؟!

خورشید چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 01:24

انگار دلت بند بوده به یه جا..
بند دلت پاره میشه

حمید چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 13:45

گفتگو کردن با اونی که توو خودمونه ممکنه کمی غیرعادی باشه ولی خیلی از شرهای گفتگو با آدمای بیرون از خودمون رو نداره

هدیه پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 00:21

عالی بود

حمید پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 13:58

راستی چرا دو مطلب آخر به اسم خودت نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد