هفتگ
هفتگ

هفتگ

دیشب حدود ساعت دو از شبکه سه ویژه برنامه المپیک رو می دیدم... قرار بود عبدولی برای مدال برنز کشتی بگیره. خیابانی گفت فعلا از حضورتون مرخص میشیم تا شروع کشتی.... رفت تبلیغ و بعد هم یه فیلم سینمایی شروع شد. چون خیلی طولانی شد همین جوری شانسی زدم شبکه ورزش دیدم داره کشتی رو پخش میکنه و تقریبا آخراشه... ولی شبکه سه همون فیلم "ترون" رو نشون میداد. فیلم تموم شد تیتراژش اومد و حتی یه زیرنویس هم نزدن که مدال برنز رو گرفته عبدولی.... حالا این بماند... بعد از تیتراژ فیلم دوباره همون فیلم از اول پلی شد... یه ربعی ازش گذشت و زززارت وسطش قطع کردن و یه فیلم دیگه شروع کردن... خلاصه به احتمال 99 درصد خوابشون برده بود... 

اینا رو گفتم به چند دلیل... یکی اینکه اگر من مادر عبدولی بود امروز چادرمو می بستم کمر و میرفتم شبکه سه رو خراب می کردم رو سر مسئولین محترم... آقا شاید یکی شبکه ورزش نداشت... ولی خب بازم حرف اصلی ام این نیست ... حرف اصلیم گلایه از این صداوسیمای داغون نیست که راه به جایی نمی بره این گلایه ها...حرفم چیز دیگه است... از خودم می خوام بگم. از تنبلی های مجازی.... صبح اول وقت شروع کردم  توی گوگل و اینستا و تلگرام دنبال ماجرای دیشب گشتم. هزار مدل سرچ کردم ... هشتگ زدم از اسم عبدولی تا اسم کارگردان اون فیلمه که دوبار به جای کشتی پخش شد... از  هشتگ خیابانی زدم تا ریووو و..  ریو 2016... و خلاصه هیچی پیدا نکردم. انگار همه خواب بودن. امروز حین همین سرچ ها فهمیدم چقدر راحت طلب شدم در این دنیای مجازی... همیشه باید یک نفر رو پیدا کنم که همون حرف هایی که من می خواستم بگم رو کامل گفته باشه و من فقط با یه فشار کوچک انگشتم لایکش کنم و یا خیلی زحمت بکشم share....

یه وقتایی زیر یه پست فیس بوک دوست دارم کلی حرف بزنم ولی میرم کامنتهاشو باز میکنم و اونی از همه بیشتر شبیه منه نظرش لایک میکنم. اگر هم کسی نبود که هیچی... بیخیال میشم کلا... و این یعنی تنبلی مجازی.... حالا دنیای مجازی همچین صحنه ی پرافتخاری هم نیست که آدم توش تنبل باشه چیز خاصی رو از دست بده ولی خیلی ساده میشه این موضوع رو تعمیم داد به دنیای واقعی... به همین جایی که نفس می کشیم و راه میریم ولی همیشه منتظریم بقیه کارهایی رو بکنن که ما دوست داریم.... بقیه تجمع کنن... بقیه اعتراض کنن... بقیه تشویق کنن...  خلاصه بقیه انجامش بدن چون ما حسش  رو نداشتیم ... یا فرصتش نبوده و یک عالمه بهانه دیگر....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
اردی بهشتی سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:03 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وای باورم نمیشه ... چقدر بی مسولیتی و بی تفاوتی... چطور تونستن همچین کاری بکنن

آرش پیرزاده سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 10:43

شما احتمالا شبکه سه رو از انتن ماهواره دریافت می کنید ....
یعنی به تعبیری جز ببیندگان خارج از کشور محسوب می شید ... چون صدا و سیما برنامه ورزشی می خرهفقط مجازه برای داخل کشور پخش کنه در این جور موارد برای ببیندگان خارج از کشور به فیلم پلی می کنند ... همین جوری .. تا اون مسابقه برای ببیندگان خارج کشور تموم شه بعدش دو مرتبه سراسری میشه

نه. اینجوری نیست... من قبلش داشتم نگاه می کردم.

دل آرام سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 12:29 http://delaramam.blogsky.com

منم بارها با این موضوع مواجه شدم... خیلی اوقات از گفتن حرفهام منصرف شدم، البته دلیلم تنبلی نیست، دلیلم واکنش های بعدشه...

عباس سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 14:49

حق با آرش است من هم از شبکه 3 مسابقه رو دیدم

سایه سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 20:04

مهربان جان من هم از شبکه سه دیدم مشکلی نبود...

پری چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:32

مسابقات جام جهانی ام همینطوری شد از وسطا , یه شبکه قطری که مسئول فروش این مسابقه ها به کشورهای خاورمیانه ای بود شکایت کرد که ایران پول برنامه ماهواره ای رو نمیده، از اون به بعد فقط جام جهانی با آنتن پخش شد ،و چیزی که من میدیدم این بود که گزارشگر میگفت بریم مسابقه ببینیم ولی فیلم سینمایی پخش میشد ولی المپیک هم اینجوری نبود که من مسابقه های وزای قبل رو از شبگه 3 میدیدم حالا نمیدونم از دیروز چی شده

تیراژه پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 20:05

فکر میکنم حرف اصلی پستت مغفول ماند
آره، ما تنبل شده ایم، در دنیای مجازی هم . حوصله ی تایپ کردن روی کیبرد هم نداریم برخاستن و اعتراض و مطالبه و .. که بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد