هفتگ
هفتگ

هفتگ

(( آیینه چون قد تو بنمود راست...))

یه جایی خوندم که روانشناسها میگن بعضی وقتا جلوی آیینه وایسا و با خودت حرف بزن، چند باری امتحان  کردم به جمله سوم که می‌رسیدم  ناخودآگاه خنده ام می گرفت و  به خودت میگفتم بابا  عباس تو خیلی اسکولی برو بابا سسخول... نمیدونم روانشناسها اسکول هستن که چنین راهکاری ارائه دادن یا من واقعا اسکول هستم؟ 

جلوی آیینه نمیشه توجیح آورد و دلیل تراشید بایست سر راست  باشی ، هرچند من در اکثر موارد سر راست هستم  بدون پیچیدگی و مغلق گویی به همین دلیل هم خیلیا بهم میگن که واقعا اسکولی ... 

حالا پیشنهاد میدم شما هم امتحان کنید شاید به نتایج جالبی رسیدید نتایجی امیدوار کننده که مثل نتیجه دیالوگ آیینه یی من نباشه!


پی نوشت: عذر تقصیر بابت تاخیر در زمان نوشتن پست، چون من هنوز بر سر  پیمانم با خواننده های هفتگ  هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 14:35

روی منم فکر کنم این روش جواب نده. همیشه جلوی آینه استرس میگیرم. وقتایی که سلمونی میرم و همه طرف آینه هست رسما حالم بد میشه

جالبه تاحالا اینو نگفته بودی

پریسا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 19:38 http://parisabz.blogsky.com

من به آیینه خیلی معتادم. حمل بر خودشیفتگی نشه ولی خیلی از دیدن خودم تو آیینه لذت می برم اما اصلا نمیتونم با خودم حرف بزنم حتی وقتی قبل از جلسه دفاع میخواستم جلو آیینه تمرین کنم افتادم رو خنده. به نظرم فقط واسه رقصیدن (ببخشید حرکات موزون کردن) و آراستن خود، خوبه :))

حرکات موزون رو هستم خیلی با حال میشه

نسیم چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 23:06

جلوی آینه همش حواسم میره به نقاط ضعف و قوت صورتم !

اکثر خانوم ها اینجوری هستن

دخترمعمولی پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 00:54 http://mamoolii.blogsky.com

ولی من تا دلتون بخواد جلوی آینه با خودم حرف می زنم . تازه این جدای از شکلکاییه که درمیارم .
چند باری هم همسرم گیرم انداخته تو اون وضعیت، ضایع شده ام رفته !

خوبه که آدم به خودش بخنده تا به دیگران

شیرین پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 22:57 http://www.ladolcevia.blogsky.com

لازم نیست برای حرف زدن با خود حتما جلوی آیینه ایستاد که! با خودتون خودمونی باشید :))) توی هر موقعیتی و هر جایی میشه آدم با خودش حرف بزنه. منهم زیاد با خودم حرف می زنم، وقتی لازم باشه جر و بحث هم می کنم و دری وری هم میگم. خوبه اتفاقا. اثرش مفرحه بدون اینکه الزاما خنده آور باشه.

والله من نگفتم روانشناسها گفتن
ضمنا محققان میگن انسانها بیش از ۹۰ درصد گفتگو هاشون رو با خودشون انجام میدن، حالا در شرایط مختلف، و نهایتا ممنون که تو بحث شرکت میکنید

تیراژه جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 20:23

:)

آذین شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 08:07

دم شما گرم بخاطر تعهدتون به هفتگ و خواننده هاش

سپاس از لطف همیشگی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد