هفتگ
هفتگ

هفتگ

وزیر بهداشت

این روزها چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا، رسانه های داخلی و خارجی، فضای مجازی و رسانه مثلا ملی،مخالف و موافق... خلاصه اکثریت در حال زدن دکتر هاشمی وزیر بهداشت هستند و این موضوع بسیار قابل تامل است چرا باید فعال ترین عضو کابینه و از نظر من یکی از سه وزیری که کارش را درست انجام میدهد اینگونه مورد هجمه قرار گیرد!؟ آیا این جمله که به قطار در حال حرکت سنگ میزنند مصداق پیدا میکند؟ به نظرم بله،چون دکتر هاشمی کارش را درست انجام میدهد و این سرزمین ید طولایی در نخبه کشی دارد.

سه موضوعی که اخیرا موجب هجمه علیه ایشان شده و مستمسک قرار گرفته را اجمالا بررسی کنیم.

یکم: ایشان گفته اند خودتان انتخاب کردید و رای دادید باید تحمل کنیم بیخود روح و روان هم را آزار ندهیم فعلا مدیریت همین است. آیا این حرف صریح و صحیح ایرادی دارد؟ اگر ایشان مانند اکثریت قریب به اتفاق مسولان کشور آسمان و ریسمان به هم میبافت و شیک و مجلسی سخن میگفت و اصطلاحا سر همه را شیره میمالید و با جملات زیبا ولی بدون مغز  همه را خوشحال و خرسند نگه میداشت خوب بود!؟ ایشان عین واقعیت را بیان کرده اینکه ملول شده ایم علتش این است که عادت کرده ایم به شنیدن سخنان ظاهرا جذاب و بیفایده که به ما آرامش کاذب بدهد نه اینکه ما را به فکر بیاندازد...

دوم: ایشان به پیرمرد بجستانی که از هزینه گران فیزیوتراپی   همسرش گفته، با لحن شوخی و کاملا دوستانه به جای ماساژ گفته خودت بمال. شوخی بودن این جمله آنقدر واضح است که نیازی به توضیح ندارد. فقط یک نکته کاش میشد به افرادی که این جمله برایشان گران آمده یک نقشه کاغذی ایران را نشان داد تا بجستان را بدون کمک از گوگل مپ پیدا کنند! 

سوم: ایشان چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی  در رابطه با برخی بیماری های لاعلاج گفته اند که مردم حاضر نیستند ما این هزینه سنگین و گزاف را از بیت المال برای افزایش  طول عمر دو یا سه ساله بیماران بپردازیم.

از منظر انسان دوستانه و اخلاق گرایانه این سخن در ظاهر مذموم و ناشایست به نظر میرسد اما در واقعیت چه؟ 

درست است هر کدام از ما حاضریم تمام دارایی خود را از دست بدهیم تا عزیزمان چند صباحی هر چقدرهم کوتاه در کنارمان نفس بکشد اما در مورد سایرین هم آیا همین نظر را داریم؟ با خودمان صادق باشیم  چه کسی رضایت دارد برای بیمار غریبه یی که نمیشناسد و آینده یی برایش متصور نیست متحمل هزینه شود؟ کاش جرات روبرو شدن با واقعیت را پیدا کنیم و این پوسته دروغین اخلاق را شکسته و ازریاو نفاق دور شویم.

بله دکتر هاشمی  میتوانست بدون دردسر در وزارتخانه بنشیند و نهایتا در کنفرانس ها و مجامع کاملا رسمی ظاهر شود دیپلماتیک سخن بگوید و از گزند هر انتقادی به دور باشد اما ایشان به معنای واقعی کلمه مسول است و از نزدیک با درد مردم آشناست.

ذکر چند نکته لازم است  ابتدا اینکه قصدم از نوشتن این پست صرفا  حمایت از کسی بود که به زعم من کارش را درست انجام میدهد و هجمه علیه ایشان یادآور نخبه کشی در ایران بود و گرنه کسانی که مرا میشناسند نظرم را راجع به حکومت میدانند(هرچند مخاطبین اینجا افرادی معدودند و حرفهایم برد کمی دارند مع ذالک گفتنی را باید گفت)

مورد دیگر اینکه دکتر هاشمی مانند همه ی انسانها قطعا نقاط ضعف و اشکالاتی دارند  بنابراین عملکرد و صحبت هایشان هم  غیر قابل انتقاد نیستند اما انتقاد منصفانه نه مغرضانه.

نهایتا اینکه وقتی کسی کارش را درست انجام میدهد اگر حمایتش نمیکنیم زیر پایش را خالی نکنیم و مورد هجمه غیرمنصفانه قرارش ندهیم.

نظرات 22 + ارسال نظر
تیراژه سه‌شنبه 10 مهر 1397 ساعت 22:44

ازت انتظار این متن رو نداشتم
گرچه با تندروی ها مخالفم اما نظرم درباره ی هر سه موردی که گفتی با شما مخالفه و به نظرم ن اینکه ما مردم نمیدانیم بجستان کجاست یا اینکه ایشان وظیفه اش! را خوب انجام میدهد و نه بقیه ی دلایل نکات منفی رو توجیه نمیکنه

نخواستم همه سوی رسانه ها باشم وقتی بصورت بسیار هماهنگ و مشکوک در صدد زدن مدیری زحمتکش و خدوم هستن...بله درست میگی منظورم این نبود که چون مردم نمیدونن بجستان کجاست دکتر هاشمی حق داره هر حرفی بزنه،بلکه قصدم این بود که بگم کسانی گریبان میدرند که اصلا نمیدونن راجع به چه کسی و کجا حرف میزنن، انصافا چند تا وزیر میشناسی که دایما در حال سرکشی به مناطق محروم باشن؟

سمانه چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 07:46 http://weronika.blogsky.com

سلام
من منکر خدمات ارزنده ایشون توی پست وزارت بهداشت نیستم
به نظرم برای موارد اول و دوم شاید بشه توجیه آورد و تاحدود 50% قبول کرد اما برای مورد سوم غیر قابل قبوله
خودتون بذارید جای پدر و مادر یا عزیزان اون بیمارها که زیر بار سنگین هزینه درمان عزیزشون له شدن و ی کور سوی امیدی دارن شاید دولت بتونه کمک شون کنه ، حالا ایشون به جای اینکه هواشون داشته باشه با این تعبیر و صحبتشون نمک ریختن روی زخم این خانواده ها
این نگاه از بالا به پایین ایشون زیبنده اشون نیست

سلام
به نظرم بحث نگاه از بالا نیست بلکه ایشون با توجه به مسولیتی که دارند و با علم به اینکه اینجا سوییس نیست راهکار منطقی ارایه دادن، هرچند شاید به لحاظ احساسی آدم رو اذیت کنه

س.ه چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:36

موافقم. الان جو احساسی علیه این وزیر راه افتاده

ممنون که متوجه این موج شده اید

حمید چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:40

شکی نیست که قاضی زاده از معدود وزرای درست و حسابی بعد از انقلاب هست. مرتب گزارش میده، خودش شخصا از مناطق محروم بازدید میکنه، پای کار هست و به قول معروف "مدیر پشت میز" نیست. در این که حالا نمیدونم به چه دلیلی، یک جریانی روش زوم کرده که خرابش کنه هم شکی نیست. ولی اینا دلیل نمیشه حرفها و رفتارهای غیرمسئولانه ی اخیرش رو نقد نکنیم. مورد به مورد میگم:

خوبه که قبول داری جنسش با بقیه وزرا و کلا مسولان نظام فرق داره

حمید چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:40

1- گفته "خودتان انتخاب کردید و رای دادید باید تحمل کنیم بیخود روح و روان هم را آزار ندهیم فعلا مدیریت همین است". این حرف دو ایراد اساسی داره. اولا: همه ی رای دهنده ها به روحانی رای ندادن که بگیم "خودتان انتخاب کردید باید تحمل کنید". 43 درصد رای دهندگان به رقبای روحانی رای دادن و این جمله درباره شون صدق نمیکنه. دوما: این حرف خطاب به من که به روحانی رای دادم هم صحیح نیست. معنی رای دادن این نیست که چون رای دادی دیگه باید تا پایان چهار سال سکوت کنی و حرف نزنی. به معصوم که رای ندادیم. اگه جایی کار خودش یا تیمش مشکل داره باید بگیم و نقد کنیم. "مطالبه گری پس از رای دادن" حق رای دهنده هست.

معنی حرفش عدم مطالبه گری نیست بلکه خسته و رنجیده شده از اینهمه فشار اعم از داخلی و خارجی، از نقد فراری نیست بلکه تخریب رو برنمی تابه... قبول داری دوره دوم دولت روحانی با تمام کاستی ها و اشکالاتش یک هزارم فاجعه هر دو دولت احمدی نژاد نیست؟ حرف اینه چرا اکثر معترضین امروز اون هشت سال روزه سکوت گرفته بودن؟

حالا اگه بازهم مردم دلشون برای اون دوره تنگ شده میتونن کمی صبر کنن و تو انتخابات بعدی جبران مافات نمایند...

حمید چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:41

2- مشخصه که حرف قاضی زاده با پیرمرد بجستانی شوخی بوده ولی هر شوخی ای جای داره و اخلاق عرفی میگه اون شوخی جاش اونجا نبود. به آدمی که داره اونجوری دردمندانه از هزینه های درمان عزیزش گلایه میکنه نباید گفت "خودت بمال". این حرف از یه آدم غیرمسئول هم پذیرفته نیست چه برسه از یه وزیر. پیرمرد نیومده بود اونجا که باهاش شوخی کنن، اومده بود مشکلش رو بگه که رسیدگی بشه.

باهات موافقم بله میتونست از کلام بهتری استفاده کنه، اما به این نکته توجه کن که رفته اونجا و درصدد رفع مشکلاتشون بوده حالا چقدر موفق شده نمیدونم

حمید چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:41

3- گفته "مردم ایران اجازه میدن که برای افزایش دو سه سال عمر، ما بریم هر سال یک میلیارد تومن هزینه کنیم؟" الف) بهترین چیزی که درباره ی این موضوع خوندم توئیتی بود که میگفت "جمهوری اسلامی کی درباره ی هزینه هاش از مردم اجازه خواسته که این دومین بار باشه؟ آیا از مردم برای هزینه هایی که در سوریه و لبنان و یمن میشه اجازه گرفتید؟". ب) منم میفهمم که بودجه ی وزارت بهداشت محدود هست و باید اولویت‌بندی بشه، ولی مساله اینجاست که اگه بودجه ی درمان محدود هست تو در مقام وزیر بعداشت و درمان باید تلاش کنی مقامات بالادست و مجلس رو قانع کنی که بودجه ی درمان رو اضافه کنن، نه که مردم رو در دو راهی بین شیرخشک و درمان بذاری. نه که مردم رو در مقابل مردم قرار بدی. ج) چطور برای اعزام خودشون به خارج از کشور بودجه هست ولی برای این مریضها نیست؟ د) در کشورهایی که مسئولینشون به جان مردم اهمیت میدن، یک شهروند هم یک شهروند هست و هزینه هایی خیلی بیشتر از این برای نجات جان "یک شهروند" میشه. نمونه هاش زیادن و از حوصله ی این کامنت خارج هست.

بله درست میگی، هرچند خودت بهتر میدونی تو مخارجی که مثال زدی دولت عملا هیچ کاره ست....
بله اگه اینجا یه کشور بسامان بود و همه چی سرجای خودش بود این حرف به راحتی میتونست موجب استیضاح و عزل وزیر بشه، اما تو کشوری که تو رفع نیازهای اولیه اش گیر کرده این حرف کاملا منطقی و صحیح هست هرچند از لحاظ اخلاقی و انسان گرایانه زشت و ناپسند به حساب بیاد.و نهایتا اینکه تو متن هم گفتم قطعا و حتما عملکرد و بخصوص حرفهای ایشون قابل نقد هست.

آیدا چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:45

در مورد خدمات ایشون به بهداشت و درمان کشور چیزی نمی دونم (از این جهت حق با توئه، من اخبار رو به صورت کامل دنبال نمی کنم، اما بعضی نکات رو که رسانه های موافق یا عموماً مخالف برجسته می کنند متوجه میشم) اما معتقدم شخصی که بر صندلی وزارت کشور می شینه غیر از متخصص و مدیر بودن باید سیاستمدار باشه، چون شغلش سیاسیه، و اینکه یک وزیر بتونه در جمع رسانه ها چنین حرف هایی رو به زبون بیاره واقعاً عجیب و غیر قابل پذیرشه. یعنی ایشون هر قدر هم که وظایف تخصصی یا مدیریتی خودش رو صحیح انجام داده باشه، از بخش وظایف سیاسیش غافل مونده

من راجع به وزیر بهداشت گفتم نه وزیر کشور، و اصولا مقوله بهداشت کمترین وجه سیاسی رو داره...

ملیحه چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 15:28

نمیشه درمورد ایشون قضاوت کرد ولی لااقل نمک رو زخم مردم نپاشه
نکنه پسرخالتونه

چرا نمیشه قضاوت کرد؟
اتفاقا ایشون داره زخم ها رو تیمار میکنه هرچند برخی زخم ها اونقدر ناسورند که آدم تفاوت درمان و نمک پاشیدن رو متوجه نمیشه بس که درد کشیده...
خیلی سعی کردم متوجه ارتباطمون نشید از کجا فهمیدی فامیل هستیم؟

مریم چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 22:12

من با نظرتون اصلا موافق نیستم اظهارات ایشون محدود به این سه مورد نیست یادمه ایشون همون اول که وزیر شدن خیلی شیک علنی با این توجیه که پزشکان درآمدشون کمه به همین خاطر زیرمیزی میگیرن خواستار درامد بیشتر پزشکانی شدن که همون موقع درامدشون از متوسط جامعه خیلی خیلی بیشتر بود بحث سر لیاقت این درامد بالا نیست بحث سر اینه که هیچ جای دنیا واسه جرم پاداش نمیدن پس درامد همه زیر میز بگیران زیاد شه واقعا حمایت از همچین آدمی رو درک نمیکنم

اتفاقا یادمه و صد در صد باهاش موافقم تا کی باید الکی و به زور به مردم جامه زهد و ریایی دروغین پوشوند؟ اگه هر کسی به اندازه حقش درآمد داشته باشه بدون ترس از نگرش مردم و ایدیولوژی حاکم، اونوقت دیگه کمتر کسی سمت تخلف و دور زدن قانون میره...
سر بحث حقوق های نجومی ایشون پیش رهبر رفتن و توضیح دادن پزشکانی وجود دارن در نقاط صفر مرزی مثلا سراوان که حقوقشون نزدیک به دویست میلیون هست و دو تا نکته داره یکی اینکه این درآمد کمتر از زحمتی است که میکشند و عدم حضورشون ضرر بیشتری (به لحاظ مالی) رو متوجه دولت میکنه و دیگر اینکه اصولا در اون شرایط سخت و ناامن هیچ متخصصی جز این معدود افراد با هیچ لطایف الحیلی اونجا پا نمیذاره...
به عدم همراهی تون با نظرم احترام میذارم، دلایل حمایتم رو گفتم ایشون مدیری هست که داره کارش رو به بهترین شکل ممکن انجام میده اونهم تو یه سیستم ناقص و به شدت فاسد

سعید پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 08:55

به صورات کامل با حرف شما مخالف هستم. برای من و شما و بقیه شوخی بوده حرف ایشون. برای پیرمرد هم شوخی بوده؟؟؟؟
یک مسئول باید دقیقا بدونه چی میگه. معنی نداره خودتون انتخاب کردید حالا دیگه چیزی نگید. چطور میشه از این شخص و همفکرانش، طرفداری کرد؟ روی این مدل حکومت داری لطفا صحه نگذارید.حرفتون اصلا به جا و سنجیده نبود. من و شما بله نمیدونیم بجستان کجاست. مسئول یک کشور باید بدونه و وقتی هم مدیر سلامت اون کشور هم باشه باید علاوه بر دونستن مکان اون به سلامت اونجا هم اهمیت بده.

بله شما حق دارید مخالف باشید و با این جو رسانه ای هم علیه وزیر بهداشت موضع بگیرید... خود پیرمرد بجستانی که در مصاحبه های بعدی صراحتا اعلام کرد کوچکترین رنجشی ندارد حالا چراسایرین دایه مهربانتر از مادر شده اند بماند...ایکاش ما چند تا دیگه مثل دکتر هاشمی داشتیم که اینقدر مسول و منطقی و صادق باشه، سعید عزیز کجای وزارت بهداشت دخیل در حاکمیت هست؟
نهایتا اینکه من نظرم رو گفتم که ممکنه توش خطا و اشتباه هم باشه، ممنونم که هفتگ رو میخونی

11 پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 09:46

خلاصه میگم
ایشون وزیرن باید در حد وزیر فک کنن در حد وزیر مدیریت کنن در حد وزیر صحبت و اظهار نظر کنن
نه در حد ننه آقای من

اتفاقا پر مغز حرف میزنن اینکه ما عادت کردیم مسولان حکومت الکی و مزورانه قربون صدقه مون برن غلطه

فرنوش پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 15:04

من با حرفهای منطقی شما موافقم. مخصوصا اون قسمت سنگ زدن به قطاری که حرکت می کنه.
در مورد اول به نظر من جنجال رسانه ای و سیلاب توئیتها حرف روشن و منطقی ایشون رو کاملا روند و پیرهن عثمان شد.
مورد دوم رو به نظر من هم ادبیات سیاسی نباید اینقدر چیپ و کوچه بازاری باشه. ولی شوخی بود. هرچند درشان وزیر نیست ولی شوخی هست. اینکه بعد از انقلاب ادبیات ما سخیف شده تقصیر یه وزیر نیست. همه مون بی ادبیم. وزیر و معلم و راننده و دانشجو و همه و همه.
در مورد سوم درسته که همه نقاب اخلاق به صورت میزنیم ولی منطقش پذیرفتنی هست. اینکه در سایر تصمیمات مالی نظام چرا این نظرخواهی و مصلحت اندیشی انجام نشده رو نباید وزیر بهداشت پاسخگو باشه که.

سپاس از نظر شما و همراهی تون

مریم پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 19:08

شما خیلی شخصیت قابل احترامی دارید که نظرات مخالفو ایقدر خوب میپذیرید ولی از نظر من حرص آدمی تمومی نداره و فقط با افزایش حقوق نمیشه جلوی آدم فاسدو گرفت و منطقی نیست که وقتی یه قشری نخبه هستند و جامعه خیلی به اون قشر نیاز داره از این نیاز سو استفاده کرد از نظر من عامل فساد ناعدالتیه نگاهی به متقاضیهای ورود به دانشگاه رشته تجربی بیاندازید میبینید که چه جوری توازن رشته ها به هم خورده ما تو همه زمینه ها نخبه نیاز داریم این در آینده به کشور خیلی صدمه میزنه راههای زیادی برای تشویق به کار کردن در چنین مناطقی همه اقشار وجود داره ضمن اینکه حقوق نجومی مختص به پرشکان مناطق مرزی و محروم نمیشه اگر میشد که تعداد زیادی متقاضی اون مناظق میشدن

اولا ممنونم این نظر لطف شماست
دوما با نظرتون راجع به بی پایانی حرص آدمی موافقم
سوما مریم خانوم باور کنید راهکارتان کاملا ایده آلیستی هست تا واقع گرایانه، جایی خوندم یک مامای متخصص در سیستان و بلوچستان ماهانه بیش از دویست نوزاد به دنیا میاورد عدد بسیار اعجاب انگیز است، و سوال اینجاست آیا این فرد متخصص حق دارد دریافت بالای صد میلیون داشته باشد یا خیر؟ از نظر من بله حقش است

مائده پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 19:26

سلام
درباره نقل قول اول به نظرم حرف حقی بوده. خیلی خیلی تلخ و دردناک بوده اما چیزی از حق بودنش راستش کم نمی کنه.

اما درباره نقل قول دوم.. خدایی اگه این حرف از زبان رئیس جمهور سابق (که شخصا ازش متنفرم) هم می بود باز همین نظر رو داشتین آقای موسوی؟ من که فحشش می دادم! کما اینکه الان فحش نمی دم.. فقط متاسفم. چون خیلی به این وزیر و کارش اعتقاد داشتم و انتظار ندارم وقتی خیلی جدی از دردم حرف می زنم کسی اینطوری باهام شوخی کنه.

اما مورد سوم.. نظرات مختلفی توی فضای مجازی خوندم.. فقط یه چیزی به ذهنم می یاد الان. آیا توی این شرایط سختی که برای "ما مردم" حاکم هست کسی به فکر دیگری هست..؟ احتکار نمی کنیم..؟ گرون نمی فروشیم و نمی خریم..؟ هجوم نمی بریم برای تبدیل پول بی ارزش شده مون به دلار و سکه و خودرو..؟ چطوریه که اینجا به "مردم" فکر نمی کنیم ولی وقتی یه مسئول می یاد صادقانه می گه بودجه ما همینه ومجبور به انتخاب هستیم رگ غیرتمون متورم می شه؟؟

سلام
متشکرم که با کلیت پست موافقید، شاید به دلیل ارتباط مستمر با مردم به دلیل شغل چشم پزشکی دکتر هاشمی خواسته با لحن شوخی با پیرمرد صحبت کنه و بعدا به درخواستش رسیدگی بشه البته این حدس منه، اما راجع به سوالتون صادقانه بگم با توجه به شناختی که از شخصیت و عملکرد آقای احمدی نژاد داشتم قطعا این جمله رو بر نمیتابیدم و به ایشان خرده میگرفتم

حمید جمعه 13 مهر 1397 ساعت 10:40

جوابت به کامنتها رو خوندم.
درباره‌ی مورد اول. "خسته و رنجیده شده" جواب قانع‌کننده‌ای نیست. همچنان معتقدم "خودتون رای دادید و باید تحمل کنیم" یعنی بستن راهِ مطالبه‌گری. ضمنا این بخش از حرفم که ترجیح دادی جواب ندی رو تکرار میکنم: 43 درصد از رای دهندگان به رقبای روحانی رای دادن، و این حرفِ وزیر علاوه بر این‌که اشتباهه، ایراد منطقی هم داره

خوشحالم که مثل همیشه میخونی و نقد میکنی رفیق جان
اون چیزی که به زعم تو جواب ندادم چون دلیلش واضح بود یعنی قبول رای اکثریت که اصل اساسی دموکراسی هست، معنی اش عدم مطالبه یا غیر قابل نقد بودن نیست چرا که اگه در واقعیت آش به این شوری یی که اصولگرا ها میگن بود راهکار قانونی استیضاح وجود داره، و حتی راهکارهای فراقانونی، به نظرم معنای حرف ایشون در برابر ایرادهای بی اساس و عمدتا تخریب جناحی است.

حمید جمعه 13 مهر 1397 ساعت 10:42

درباره‌ی مورد دوم. "میتونست از کلام بهتری استفاده کنه"؟ همین؟ مثل اینه که من بگم حسن به حسین فحش داده، بعد تو بگی "بله، میتونست از کلام بهتری استفاده کنه"! ضمنا این‌که میگی "حدس میزنم شاید هاشمی خواسته با لحن شوخی با پیرمرد صحبت کنه و بعدا به درخواستش رسیدگی بشه" تخیلات خودته نه اصل ماجرا. خیلی بهتر بود تویی که در این مورد فرضیه صادر میکنی و میگی بقیه دایه‌ی مهربانتر از مادر هستن، به خودت زحمت میدادی و مصاحبه‌ی پیرمرد رو میخوندی تا ببینی در ادامه‌ی صحبتش، این رو هم گفته که بعد از اون دیدار، هیچکس سراغش رو نگرفته

به جای ماساژ گفته بمال آیا این فحشه؟! بله قطعا کلمه مودبانه یی نیست گفتم شاید قرار باشه در اون منطقه مرکز فیزیوتراپی تاسیس بشه و منطقا انتظار نداری که یه فیزیوتراپ شخصی برای همسر پیرمرد بجستانی استخدام بشه!
ایشون گفته هیچ ناراحتی بابت حرف وزیر نداره من اینو از مصاحبه خود پیر مرد گفتم نه از تخیلم

حمید جمعه 13 مهر 1397 ساعت 10:43

درباره‌ی مورد سوم. کلی دلیل آوردم ولی تو فقط اونی که میتونستی جواب بدی رو جواب دادی... عباس عزیز، این شیوه‌ی گفتگو نیست (البته اگه واقعا میخوای گفتگو کنی). پیامهای زیر این پست، مشت هستن نمونه‌ی خروار. نمیشه که بگی همه احساساتی و جوگیر هستن و دلیل هم که میارن بی‌توجه رد بشی و همون حرفهای قبلیت رو تکرار کنی

حمید جان من نظر خودم رو گفتم تو و سایر عزیزان هم به همین منوال، بازهم تکرار میکنم این هجمه قسمت عمده اش مربوط به جو رسانه یی است یا به زبون ساده همون جو گیر شدن،این یعنی قدرت رسانه، بله رسانه ها سهم بسیار عمده یی در جهت گیری افکار ما دارند.
در طول تاریخ این سرزمین همیشه عقل و منطق مغلوب احساس شده است.

11 جمعه 13 مهر 1397 ساعت 14:59

پر مغز!!!!! چرا فک میکنین بقیه بی مغزن و ایشون با مغز!!! اتفاقا همشون از یه قماشن

این نظر من هست و صد البته براش دلیل آوردم و هرچند شما قبول نکردید به نظرتون احترام میذارم بله قرار نیست ماهمه یکجور فکر کنیم

عباس به حمید و سایر دوستان جمعه 13 مهر 1397 ساعت 18:35

من نه سخنگوی وزارت بهداشت هستم نه پسر خاله دکتر هاشمی، قطعا عملکرد و سخنان ایشون ایراد داره و قابل نقد همچنین نظرات من، نکته یی که باعث شد این پست رو بنویسم هجمه بی وقفه و ناجوانمردانه رسانه ها علیه شخصی بود که به زعم من تکرار میکنم به زعم من، جزو بهترین وزیران کابینه و از مسولان خدمتگزار است همین و بس.
دوستان میدانم که میدانید دیکته ننوشته غلط ندارد اگر وزیر بهداشت به جای اینکه در صحنه باشد و کنار مردم پشت میزش بود، شیک و دیپلماتیک سخن میگفت قطعا از این هجمه به دور بود.
نهایتا اینکه بسیار خوشحالم که نظرات عمدتا مخالف رو میخونم هرچند اکثرا نتیجه عملکرد رسانه هاست اما اینکه دوستان باب گفتگو رو در فضای متروک بلاگستان باز و زنده نگه میدارند جای بسیار خوشوقتی و خرسندی ست.
دوستدار تک تک تان هستم

س.ه شنبه 14 مهر 1397 ساعت 19:21

اینم بگم که کلیپ اخیری که از وزیر بهداشت داره رو اینترنت میچرخه(درباره قیمت بالای بعضی داروها و با این مضمون که مثلا جان افراد برای ایشون ارزشی نداره و...) ادیت شده تا بدترین برداشت ازش بشه. تو فیلم اصلی ایشون داره میگه برای این دارو باید بودجه جدید تصویب بشه و بودجه فعلی فقط به داروهای پر مصرف دیگه میرسه وگرنه حتی خودشونم میگن یک ساعت زندگی عم یک ساعته.
منتها ملت که نمیرن مصاحبه اصلیو ببینن. همین ادیت شده هارو میبینن و فحش میدن..

ممنون، البته من این کلیپ رو هنوز ندیدم اما باور دارم این جو سنگین رسانه یی به شدت در صدد تخریب وزیر خدوم بهداشت است.

شمسی خانم یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 16:42

من خیلی دیر به این پست رسیدم گویا! اما دلیل حرف های ایشون هر چی که باشه میتونه از ادبیات بهتری استفاده کنه همدردی با مردم لزوما نیاز به ریاکاری نداره. مفهوم بشین و بفرما و بتمرگ یه چیزه ولی معناشون هم یکی هست؟؟

رسیدن بخیر!
بله ادبیات مناسبتر بهتر بود، هر چند اعتقاد دارم الاعمال به نیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد