هفتگ
هفتگ

هفتگ

گوش

کسی تو پیج اینستاگرامش نوشته بود((خانومی آلمانی اومده بود مترو،هی میدیدیم با تعجب به بعضیا نگاه میکنه دوست من ازش پرسید موضوع تعجب آوری دیدین؟ گفت در آلمان بیرون انداختن گوش چپ نماد ارتباط جنسی با پدره، اینها واقعا این طور هستند؟ گفتیم نه از روی ناآگاهی این کار رو میکنن اما قانع نشد حالا ادامه بدین به این کاراتون)) 

در اینکه اساسا این داستان کاملا تخیلی و زاییده یک ذهن بیمار است شکی نیست و اکثرا هم به این موضوع اشاره کرده بودن، فارغ از اینکه اصولا وقتی پوششی برای موی سر وجود نداره بیرون انداختن یا پنهان کردن گوش محلی از اعراب وجود نداره، موضوع اینه که حتی به فرض واقعی بودن این مکالمه جواب ساده اینه که این افراد به نشانه اعتراض به حجاب رسمی و اجباری این کار رو انجام میدن. اما موضوع اصلی تر اینکه حتی اگه به فرض محال خانوم آلمانی چنین حرفی رو زده بود جوابش این بود که اینجا آلمان نیست و در فرهنگ ما چنین نمادهایی وجود نداره، اگه ما تو آلمان بودیم باید به این گونه نمادها توجه میکردیم چون اولین اصل احترام میهمان به فرهنگ میزبان است نه برعکس! 

 این خانوم مذهبی هم دچار خودباختگی فرهنگی ست حتی توی تخیلاتش، بر خلاف تمام ادعاها هنوزم تصورمون اینه حق در تمام زمینه ها با غربی هاست دقت کنید حرفم غرب ستیزی نیست بلکه از خودباختگی حرف میزنم.


پی نوشت: توی افشاگری هنرمندان در قضیه سانسور در مورد پوشاندن گوش خانومها ها مطالب مختلف و عجیبی خوندم با خوندن این مطلب متوجه شدم گوش برای برخی افراد تحریک کننده ست شدید، زن و مرد هم نداره!

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 18:16 http://mydailyhappenings.blogsky.com

گوش؟ تحریک کننده؟ اونا اساسا بیمارن دیگه
هرچند من کلا با این مقوله که ملت گوش یا قوزک پاشون بیرونه مشکل دارم ولی نظر شما کاملا درسته که اکثرا فکر میکنن حرف غربی ها حجته و اگه چیزی رو بخوان منع کنن میگن حتی غربیها هم فلان کارو نمیکنن. انگار اونا حده آخرن

کلا بعضیا معلوم نیست چی میخورن یا چی تو مغزشون هست که کلا در آستانه تحریک هستن،
متاسفانه غربزدگی تو تمام زندگی ما بسیار پررنگ است

حمید یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 20:52

آره کلا مذهبی و غیرمذهبی و سنتی و غیرسنتی نداره و ذوق میکنیم یه غربی درباره‌مون حرف بزنه. دلمون غنج میزنه یه نویسنده‌ی غربی درباره‌ی امام حسین جمله‌ای گفته باشه. دلمون ضعف میره یه غربی از فرهنگ و تمدن کهن ایران بگه. اگه یه فامیلی در غرب داشته باشیم بالاخره یجوری حرف رو به اونجا میکشونیم که بگیم بالاخره ما هم با چند واسطه به غرب متصلیم!

البته منظورم مسخره نکردن نیست. به دلایلی که در حوصله‌ی این کامنت (و البته من!) نیست، این عشق ناخوداگاه ایرانیها به غرب کاملا قابل درکه. به قول یه اندیشمندی اصلا انقلاب 57 نتیجه‌ی عشق ویرانگر ایرانیها به غرب بود که در قالب نفرت از غرب بروز پیدا کرد. مثل کسی که طرفش رو دوست داره و وقتی بهش نمیرسه عشقش به نفرت بدل میشه

کلا قبله آمال ما غرب هست، اما اون اندیشمند عجب جمله نغزی گفته، که بنظرم کاملا صحیح است.

حمید یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 21:26

ضمنا نمیفهمم چرا تحریک‌کننده بودن گوش بیمارگونه یا عجیبه. مثلا گوش با ساق پا چه فرقی داره که تحریک‌کننده بودن اولی بیمارگونه هست ولی تحریک‌کننده بودن دومی سالم و طبیعی؟ مگه تحریک‌کننده بودن یک عضو هم نیاز به مجوز یا شرایط خاصی داره؟

تو آدمهای معمولی بدون مشکل خاص جنسی، برای آقایون سینه و باسن خانومها تحریک کننده ست و برای خانومها سینه و شکم آقایون

سمیه دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 00:40

خلاصه اینکه همیشه باید کسی تصمیم بگیره .یا حکومت یا پدر یا برادر در آخر هم شوهر. یه روز کشف حجاب.یه روز حجاب اجباری یه روز مانتو جلو باز و گوش و.. این فقط بعد خارجیشه. وگرنه خیلی از زن ها حتی طرز فکر کردنشون هم دنباله روی کسانی هست که بهشون بدترین ظلمارو کردن. بدیش اینه که زنهایی که دنبال حق خودشونن از طرف همجنسهاشون بدترین تهمتارو میشنون.
درباره تحریک کننده بودن گوش هم اینکه گوش خانمها با آقایون چه فرقی داره که این تحریک کننده هست و اون نیست. شاید کسی که به نظرش گوش تحریک کنندست بیمار نباشه. اما کسی که یه بازیگرو مجبور میکنه به گوشش چسب بزنه تا از زیر روسری حجم گوشش معلوم نباشه قطعا یه بیمار حاده.

درست میگی در مورد زنان میشه گفت متاسفانه از ماست که برماست، بحث حقوق تضییع شده زنان هم که بسیار مفصل است...
بیماری جنسی تو سرزمینمون خیلی فراگیر شده است متاسفانه

فرنوش دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 09:50

سلام. چه خوب مساله رو بررسی کردید. دمتون گرم. قسمت آخر رو هم به تصور من به شوخی اضافه کردید.
وقتی حجاب به ما زور بشه دنبال دو تا مساله رو شدیدا میگیرم: اول اینکه سر مخالفت برمیداریم و از هر جا شده یه قسمت مو یا گوش یا گردن رو در میاریم که احساس کنیم در حال مبارزه ایم. مثل زندانیی که در ساعات هواخوری راه نمیره یا توی سایه نمیاد یا .... . دوم اینکه سعی در زیبا سازی این قفس تحمیلی می کنیم. (این در قشر مذهبی هم وجود داره) مثلا روسری رنگی میپوشیم. گیره های زرق و برق دار به زیر گلو وصل میکنیم. شال رو مدلدار میپیچیم. خلاصه دو مقوله ی زیبایی طلبی و آزادی خواهی رو وارد پوششمون میکنیم.
ببخشید که ربط به مساله ی اصلی یعنی غرب ستایی و از خودبیخود شدگی فرهنگی نداشت

سلام ممنون از نظر لطف شما،
مثال زندانی خیلی خوب وبجا بود،کلا اجبار تو هر زمینه یی مسله ساز میشود.

فرنوش دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 09:54

پی نوشت: هر کس با یه چیزی تحریک میشه: مو، صدا، گوش و ...... ولی به نظر من سیاستمداران و بزرگان ججامعه بیشتر از همه با فکر کردن زن تحریک میشن. چون بیشترین مخالفتها و سختگیری هاشون در مورد زنان صاحب فکر و اندیشه هست و تمام تلاششون رو به کار میبندن که مبادا زنی فکر کنه و اگر فکر مستقل داشت تکفیرش میکنن

بله اندیشه مستقل در این سرزمین تابو ست و خطرناک و مضر،البته از نظر حاکمان

حمید سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:47

از بحث خارجه، ولی این که میگی "توو آدمهای معمولی و بدون مشکل خاص جنسی" فلان بخشهای بدن تحریک کننده هستن عجیبه! "معمولی" یعنی چی؟ اگه منظورت "اکثریت" هست، اوکی، این قبول... ولی این که میگی هرکی با جای دیگری تحریک میشه لابد "مشکل خاص جنسی" داره، امری هست که از نظر علمی ثابت نشده و بهتره قبلش بگی "به نظر من"

بله حق با تو هست بهتر بود میگفتم از نظر علمای سکسولوژی اکثریت زنان و مردان اینگونه تحریک میشوند، ممنون از دقت نظرت

آذین سادات سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 14:18

والا بلا نسبت شما این آقایونی که من میبینم با چادر مشکی هم تحریک میشن
من اکثراً کتونی میپوشم پاییز و زمستونم که با پوتینم یه بار که جوراب نازکی پام بود و یادم نیست چه کفشی داشتم همکارم با ایما و اشاره خودشو خفه کرد که بهم بفهمونه خدماتیمون داره یه جور خاصی به پاهای من نگاه می کنه
اه اه اه خدایی چندش آوره بعضی از رفتاراشون
ولی فلسفه این گوش رو هرگز نفهمیدم یه آقا پسری یه بار گفت یعنی چی ؟ میخوان بگن ما گوش داریم؟؟؟ بنده سکوت کردم
توی این ایام منو بسیار دعا کنید

حرص بیشتر و عموما در شرایط محرومیت شدید، تشدید میشه.
بدا بر احوالات کسانی که چنین محرومیتهای شدیدی را بوجود آورده اند، و ایران را تبدیل به سرزمین گرسنگان جنسی نموده اند.
دعا کردن چشم و حتما هرچند محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد