هفتگ
هفتگ

هفتگ

((همین الان میخوام))

یه روز مامانم اومد خونه، گفت زود باش. پرسیدم چی رو؟ گفت سورپرایزه! مبل‌ها و فرش و میز ناهارخوری و کلاً دکور خونه رو تو ده دقیقه عوض کرد و زنگ در رو زدن. هول شد از خوشحالی. گفت چشماتو ببند. چشمامو بستم. دستمو گرفت برد دم در. در رو باز کرد. گفت حالا چشماتو باز کن. چشمامو باز کردم دیدم یه پیانو یاماها مشکی، همونی که ده سال قبلش هزار بار رفته بودم از پشت ویترین دیده بودمش دم در بود. حالا نمی‌دونم همون بود یا نه. اما همونی بود که من ده سال قبل واسه داشتنش پرپر زده بودم. خیلی جا خورده بودم. گفت چی می‌گی؟ گفتم چی می‌گم؟ می‌گم حالا؟ الان؟ واقعاً حالا؟ بیشتر ادامه ندادم. پیانو رو آوردن گذاشتن اون جای خالی‌ای تو خونه که مامان خالی کرده بود. من هم رفتم تو اتاقم. نمی‌خواستم بزنم تو پرش. ولی هزار بار دیگه هم از خودم پرسیدم آخه حالا پیانو به چه درد من می‌خوره!؟ من که خیلی سال از داشتنش دل کندم. ده سالی تو خونمون خاک خورد و آخرش هم مامانم بخشیدش به نوه عموم.

منبع: اینترنت

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 16 دی 1397 ساعت 23:10

گاهی پدر مادرا هم با وجود دارایی یه محدودیت هایی بوجود میارن که بعد ها جبران نمیشه
برعکس الان که اونقدر غنی میکنن که چیزی به سختی خوشحالشون میکنه

افراط و تفریط همیشه مسله ساز هست

فانوسدار دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 08:35

سلام
علامه طباطبایی جایی گفته: معجزه برداشتن خط زمان است
و امان از بازی زمان و زمانه... خیلی از ارزوها در زمانی که دیگه معجزه نیستند یا کپک زدند برآورده می شوند.

سلام
عجب جمله خوب و بجایی نقل کردی سپاس

شمسی خانم دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 13:24

این پست منو یاد یه خاطره افتضاح انداخت. اونقدر که حتی نمی خوام تعریفش کنم.

شرمنده قصدم یادآوری خاطرات تلخ نبود.

فرنوش دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 18:15

راستش اولین عکس العمل من به این نوشته این بود که خدا رو شکر خدا رو شکر که خاطره ی شخصی شما نیست. خیلی سخته خیلی سنگینه . برای هدیه گیرنده این کادوی دیرهنگام تلخه ولی برای هدیه دهنده فهمیدن اینکه این هدیه اینقدر دیر شده، کشنده ست.
ما هر لحظه میتونیم آرزوی نویی بسازیم ولی برای برآوردن آرزوی عزیزان خیلی وقت و انرژی و هزینه لازمه و شاید تکرارش خیلی ممکن نباشه.....

اولا ممنون،
اصولا کمتر پیش میاد در سنین بالا برای افراد مذکر همچین مواردی پیش بیاد...
سینه و خاطرات ما مملو از آرزوها و خواسته های به سرانجام نرسیده و برآورده نشده است اعم از مادی و معنوی

تیراژه دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 20:17

منم یاد مواردی افتادم که یاداوریش خیلی آزارنده اس

بابت شما هم ایضا شرمنده

ملیحه دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 21:15

واقعا چیزی رو که دوست داری اگه همون موقع بدستش نیاری بعدا دیگه ارزش نداره من خودم مدتها بود یه نیم ست طلا دوست داشتم هروقت میرفتم خیابون ازپشت ویترین نگاش میکردم ومیگفتم یه روز مال من میشی بعد ازمدتی تونستم اونو با شوق ودوق بخرم ولی به محضی که آوردمش خونه دیگه اون ذوقو نداشتم شاید میشه گفت هوس کرد نه یااجباریه که همون موقع بدستش بیاری

دقیقا زدی به هدف، برای یه پسر بچه تو ده سالگی دوچرخه یه وسیله هیجان انگیز هست نه تو بیست سالگی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد