هفتگ
هفتگ

هفتگ

چرخ فلک

گاهی اوقات وقتی میبازی یعنی بردی، ما تو یه خونه و یه اتاق هستیم اما تو یک دنیا نه! تردید آسونه تو این دنیا و از همه برمیاد اما بایست ایمان داشت. باور کنیم میشه خسته و زخمی بود اما ذلیل نشد،آره عزت  و ذلت دست خداست. 

به زعم من جهان داری قوانین و نوامیسی هست که ما ازش سر در نمیاریم  و نمیشناسیمش اما وجود دارند و بر تمام شونات زندگی ما تاثیر دارن، شاید احمقانه به نظر برسه اما باور دارم ریزش سنگی درکوهی تو هوکایدو میتونه موجب آتش سوزی تو آمازون بشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 21:17

چه جملات سربلندی بود پاراگراف اول. چسبید

منم به قوانین ناشناخته اعتقاد دارم. قبلا تناقضهاش اذیتم میکرد. ولی جدیدا دارم سعی میکنم اونارو هم به دید قوانینی که هنوز درکش نمیکنیم نگاه کنم

سپاس
چه تعبیر جالبی ((جملات سربلند!))
باهات موافقم ما بسیاری از قوانین جهان رو نمیشناسیم.

تیراژه سه‌شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 22:27

بهش از نظر فیزیکی میگن "اثر پروانه ای" اما بعد متافیزیکیش میشه کارما
در کنارش به قانون تمرکز و جذب هم معتقدم، البته نه از نوع زردش.

جمله معروف اثر پروانه یی رو معکوس نوشتم!
به قانون جذب اعتقادی ندارم حالا از هر رنگ و نوعی که باشه علی الخصوص تو سرزمین خودمون

فانوسدار چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 09:48

یکی از بهترین پست هایی بود که تا حالا خواندم
آره دنیا چرخ و فلک است اما حیف که رسم چوب و فلکش را جمع کرده است سنگ ها دیگه جرقه نمی زنند آوار می شوند سر بیگناهان و سنگ اندازها نسوز شدند...
قوانین و نوامیس را لمس کردم و به بودنشون باور دارم این پست جای مخالف خوانی نداشت اما راستش ذهنم بدجور از جنایت اسید وآهک شهرداری ریفلاکس کرده است

اولا که لطف داری و ممنون
دوما ظلم و ستم رنگ و شکل جدیدی پیدا کرده و قهارتر و بی رحم از سابق وارد میدان عمل شده است.

نسیم جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 08:24

قوانین رو قبول دارم میدونم دائما در حال معامله م ،اما چون صبور نیستم و از قوانین سر در نمیارم انتظار دارم درست از جایی که ضربه خوردم ضربه خوردن رو و با همون دستی که گرفتم، گرفتن دستم رو و... ببینم .و چون قراری بر این نیست طغیان شروع میشه...

گاهی کلمات از بیان احساسات عاجزن

((گویند سنگ لعل شود در مقام صبر،آری شود ولیک به خون جگر شود)) صبوری تو این روزگار پرسرعت هنر خیلی بزرگیه که خیلی از ما من جمله خودم ازش بی بهره ایم.
باهات موافقم کلمات خیلی زبون و بیچاره اند زمانی که میخوان احساسی رو منتقل کنن

شمسی خانم شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 10:05

فقط نمی دونم این قانون چرا برای ما عادی ها به شدت و حدت اجراء میشه و برای بعضی ها انگار که انگار!!! یعنی آخرش ما می میریم اونها هم می میرن. اینم میشه عدالت آخه؟!!!
معلومه بی اعصابم نه؟

قوانین برای همه ست! اما لزوما قوانین خوبی نیستن و بعضا ایرادات جدی و بزرگی دارن(قوانین جهان رو میگما)... عدالت تو این دنیا کمیتش به شدت میلنگه به شدت.
بله معلومه اعصاب نداری ولی فکر میکردم شنبه هفته پیش باید اینجوری میبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد