هفتگ
هفتگ

هفتگ

قلابی!

تا حالا چندین مرتبه پول تقلبی از مسافرها دریافت کرده و متوجه هم نشده ام!  چندین بار پنج تومنی و ده تومنی، دومرتبه هم پنجاه هزار تومنی که یکیش همین سه شب پیش بود جالبتر اینکه دفعه اول چهل و شیش هزار تومن و سه شب پیش چهل و هفت هزار و پونصد تومن به کسی که تراول تقلبی بهم داده بود پول سالم تحویل داده ام، وقتی منی که هر روز با پول سروکار دارم به راحتی فریب میخورم وای به احوال مردم عادی که خیلی کمتر با پول نقد سرو کار دارند.

جمعه روز انتخابات مجلس یازدهم هست، علیرغم تمام کاستی ها و اینکه ثابت شده مجلس در راس امور نیست و عملا مجلس هیچ کاره، فرمایشی است و تو خوشبینانه ترین حالت عملا رقابت بین گروه های اصولگرا جریان داره، بازهم بازار تبلیغات گرمه و شاهد عجیب ترین شعار ها و وعده وعید ها هستیم.

عده زیادی هم علیرغم اینکه خیلی بهتر و بیشتر از امثال من به اونچه گفتم واقفند اما بنا به هزار دلیل و مصلحت بازهم مردم رو ترغیب به شرکت در انتخابات میکنند، وقتی خواص به راحتی فریب میخورن وای بر احوال عوام!



پی نوشت: اگه بی حوصله و غمگین هستین سری به متینگ ها و جلسات کاندیداها بزنید، انصافا از صدتا فیلم کمدی جذاب تره، اگر هم حال رفتن به جلسات و گردهمایی ها رو ندارید لا اقل فیلم هاش رو تو فضای مجازی از دست ندید.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 08:29 https://farzandenakhaste.blogsky.com

بعدا از کجا متوجه شدین که تقلبیه؟؟؟ سوال بعدی اون پولارو چیکارش کردین؟؟

وقتی میخواستم خرج کنم متوجه شدم یعنی بهتره بگم فروشنده ها فهمیدن و بهم گفتن.
همه شون رو ریز ریز کرده و راهی سطل زباله شدن.

تیراژه سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 09:53

منم سوالم همینه که چکارشون میکنی؟

این ویدیو ها و کباب دادن ها و وعده های مسخره .. شاید قبلا خنده دار بود الان اما بیشتر مهوّعند، تصور اینکه یک عده خیز برداشته اند ، یک عده ای قراره در این راه همراهیشان کنن و .. و آن تعداد نه چندان کمی که قراره به اینها رای بدن.

حالا قصه داره، یعنی بعضیا پیشنهاد دادن رد کنم بره اما حتی لحظه هم شک نکردم که باید معدومش کنم...درسته تو زندگی یه بازنده تموم عیار بودم، ولی خوشحالم که تا الان اخلاق رو نباختم فردا رو نمی دونم!
فارغ از وعده های خنده دارشون کارهای محیر العقول و ژانگولر بازی هم دارن، در مورد اونهایی که رای میدن هم باید گفت خلایق هر چه لایق

شمسی خانم سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 10:29

حتی اعصاب دیدن فیلم کمدی اینها رو هم ندارم.

ابتذال سرآغاز سقوط است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد