هفتگ
هفتگ

هفتگ

کرونا

دوست ندارم از کرونا بنویسم،ولی نمیشه از این حجم ندانم کاری و حماقت مسولین،جوگیری و شایعه پراکنی مردم،کاسبکاری بعضیا تو هرشرایط، و سر آخر از مهربونی خیلیا نگفت.

از چند موردی که نام بردم راجع به اکثرش گفتنی ها رو بهتر از من گفتن، اما چند چشمه از مهربونی این مردم خسته که در مورد خودم تو این روزها اتفاق افتاده براتون بگم.

از خانومی که چند افشانه الکل کف دستم ریخت

از پیر مردی که دو جفت دستکش یکبار مصرف بهم داد

از خانومی که چهار تا ماسک بهم هدیه داد

از مرد جوانی که شیشه الکلش رو باهم قسمت کرد

از سرپرستاری که حین رانندگی ویزیتم کرد و گفت خدا رو شکر سالمی!

از دختر بچه ای که اسفندش رو پشت چراغ قرمز آورد تو ماشین و به اصرار دود کرد و پولی هم نگرفت.

.................

نسبت به سابق خیلی بی رحم و ناجوانمرد شده ایم، اما هنوز تو رگهای شهرم خون مهربونی جریان داره و این خوبست!

نظرات 9 + ارسال نظر
آذین سادات سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 08:12

سلام
خوبید؟
خیلی مراقب باشید بهر حال فاصله افراد مختلف در ماشین باهاتون کمه
اگر قابل باشم من هم دعاگوی همه دوستان و هم وطنانم هستم
الهی که به خیر بگذره

سلام
ممنون شما چطورید؟
سپاس از دعای خیرتون،امیدوارم اینجوری بشه که گفتید.

حمید سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 09:37

چقدر حال خوشی داد خوندن این پست

دمشون گرم

خدا نگهدارت باشه

سلامت باشی
به نظرم زور مهربونی از همه چیز بیشتره.

ریحانه سه‌شنبه 13 اسفند 1398 ساعت 15:33

خدا حافظ همه دلهای مهربدن باشه

انشاالله

منجوق چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 15:37 http://manjoogh.blogfa.com/

مواظب خودت باش عباس آقا و لطفا عینک هم بزن

چشم!

شیرین چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 23:28 http://www.ladolcevia.blogsky.com

یکی از لذت های ناب زندگی، کشف خوبی های نهفته در آدم هاست

سپاس بابت نگاه لطیفت

نسیم پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 07:05

با اینکه تردد تو شهر ها کم شده لطفا اتومبیل رو پر از مسافر نکنید هم به خاطر خودتون هم به خاطر مسافرا

سعی میکنم رعایت کنم

شقایق جمعه 16 اسفند 1398 ساعت 14:58 http://atashziba.blogfa.com/category/3

من که مواظب خودم نیستم اما شما مواظب باشید

باشه

تیراژه شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 00:28

مراقب خودت باش لطفا، ساعت کارت رو اگه میشه کم کن این روزا. ماسک و ژل دست و‌الکل و ..
حس خوبی داشت متنت. مرسی که نوشتیش

اجبارا، دو سه روز یه بار کار میکنم چون خبری نیست.
سپاس بابت توصیه هات

سید محسن چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 02:48 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما---خیلی احسنت--معلومه روشنفکران بر شما اثر نگذاشته اند.همینطور بهتره .حیف نیست دید الهی ما از دست برود.پایدار باشید

سلام
هر دیدگاه و نظری اگر اجباری نباشه و به دیگران ضرر نزنه،قابل احترامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد