هفتگ
هفتگ

هفتگ

مسری

خنده مسری است

شادی مسری است

عشق مسری است 

امید مسری است

مهربانی مسری است

........

از صمیم دل آرزو میکنم تک تک ملت ایران به آنچه نام بردم مبتلا شوند.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 12:51

ایشالا
اصلا چرا فقط برای ملت ایران؟ امیدوارم برای هرکی که توو این دنیا حالش خوش نیست و به اینها که گغتی نیاز داره، همچین بشه

بله درست میگی، امیدوارم همه آدمها در سراسر دنیا بهش مبتلا بشن

شیرین دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 23:32

امیدوارم همه مون گرفتار اینهایی که برشمردید بشیم

انشاالله که بشویم

شهرام دوشنبه 4 فروردین 1399 ساعت 23:55

آ سِد عباس، کاش دل همه مخصوصا خودم مثل شما بود...
با خوندن بعضی از پستهاتون یاد شخصی می‌افتم که تو یکی از پست های بابک اسحاقی بود، فکر کنم «سید عسلی» یا چیزی شبیه به این عبارت بود.
من آدم مذهبی نیستم اما لفظ قدیمی آ سِد را دوست دارم که امیدوارم بهتون بر نخوره

لطف داری شهرام عزیز
اتفاقا از این لفظ خوشم میاد، اگه بعضی حرفهای من شما رو یاد سید عسلی میندازه، باعث مسرت و افتخار هست

منجوق سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 15:29 http://manjoogh.blogfa.com/

آمین

سید محسن پنج‌شنبه 7 فروردین 1399 ساعت 21:02 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما--هر شخص خودش بی نهایت است.تمام پدیده های حیات را دارد.ممنون از آرزوهای خوب شما--منهم بشکل خودم برای آدمها چیزی را میگویم---به درون خودتان نگاه کنید و جهان زیبای خودتان را کشف کنید. موفق باشید

سلام
امیدوارم تمام انسان ها، شاد و سلامت باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد