هفتگ
هفتگ

هفتگ

متشکر و سپاسگزارم بابت ابراز همدردی و تسلیت گفتن تک تک دوستانی که اینجا رو میخونن...

روح تمام درگذشتگان شاد و خداوند عزیزانتون رو براتون حفظ کنه انشاالله

نظرات 7 + ارسال نظر
آذین سادات دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 08:17

سلام
میدونم خوب نیستید ولی آرزو میکنم به حرمت مقام مادر خدا بهتون صبر بده
من بلد نیستم تسلیت بگم حتی بلد نیستم همدردی کنم و تسلی بدم این چند روزه فقط گریه کردم و برای آرامش شما دعا کردم امیدوارم که مفید بوده باشه
وبلاگی که صبح به صبح ازش انرژی میگرفتم الان با ترس و لرز بازش میکنم
ولی امیدوارم با دعای مامان مهربونتون دوباره هم شما هم وبلاگ سرپا و شاد بشید

سلام
سپاسگزارم، منم امیدوارم بخاطر مامان هم شده زودتر از این شرایط خارج بشم چون هرگز دوست نداشت منو اینجوری ببینه...

حمید دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 10:19

سلامت باشی
به امید روزهای بهتر برای همه‌مون

انشاالله حمید جان

فانوسدار دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 10:43

سلام

یک روز غمی رسد به اندازه ی کوه
یک روز نشاط به اندازه ی دشت
افسانه ی زندگی همین است عزیز
در سایه ی کوه باید از دشت گذشت!
دعای خیر مادر پشت و پناهتون در گذر از این روزها که می دانیم می جوشد زسنگ ...به قول صائب نوکیسه ی مصیبت ایام نیستیم!!!سلامت باشند بازماندگان ارجمند

سلام
ممنون

از دشت و دریا در طلب باید گذشتن
بیگاه و گاه و روز و شب باید گذشتن

تیراژه دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 10:52

دلت آرام موسوی جان

سپاس رفیق

الهام (حس مکتوب) دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 11:03 http://www.hesemaktoob.blog.ir

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم، برای شما صبر و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده رحمت الهی را خواستارم.

تشکر
خدا درگذشتگان شما را بیامرزد

سید محسن سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 12:51

درود بر شما--خدا بشما صبر عنایت کند--حس تسلیتی که در قلب و جان دارم در قالب کلمات نمی اید--مادر چیز دیگری است اصلا همه چیز است---از کوتاهی کلماتم عذر میخواهم

سلام
سلامت باشید و پایدار، سپاسگزارم

آذین سادات شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 08:16

سلام آقا سید
منتظرتونیم
ان شالله با حال خوب

سلام
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد