هفتگ
هفتگ

هفتگ

بدرود خانه طبقه چهار

سلام دوستان نازنینم

دقیقا پنج ماه پیش در چنین روزی یعنی 19 آبان وبلاگ گروهی هفتگ شروع به کار کرد .

طی این پنج ماه 137 پست توسط نویسنده های اصلی و میهمان هفتگ منتشر شده

بیش از 3200 کامنت داشتیم و نزدیک از 126 هزار بازدید

یعنی بطور متوسط روزانه بیشتر از 800 بازدید

که فکر می کنم برای یک وبلاگ گروهی آمار قابل قبولی باشه

و خوشبختانه بر خلاف خیلی از وبلاگ های گروهی جمع نویسندگان هفتگ بدون حاشیه و مشکل دارند به کارشون ادامه میدن و امیدوارم این مسیر همینطور آهسته و پیوسته ادامه پیدا بکنه .


وقتی قرار شد هر کدوم از بچه ها یکی از روزهای هفته رو انتخاب بکنند من چهارشنبه رو برداشتم به خاطر اینکه خاطره خوبی از بابا و کلاس های چهارشنبه ش توی فرهنگسرا داشتم . اما این آخرین پستی هست که من در چهارشنبه های هفتگ می نویسم و همونطور که در پست قبل توضیح دادم قراره با مهربان زیر سقف دوشنبه ها با هم بنویسیم . از چهارشنبه هفته بعد دوست نازنینی به جای من ساکن طبقه چهارم هفتگ خواهد شد . دوستی که قلم فوق العاده محشری دارد و شک ندارم که از نوشته هایش لذت خواهید برد .

مطمئنا این پست به معنی خداحافظی من با هفتگ نیست . اینطوری مطمئنا وقت و فرصت بیشتری برای نوشتن در  وبلاگ خودم خواهم داشت . امیدوارم بعد از این بتونیم برنامه های جذاب تری برای هفتگ داشته باشیم و میهمان های خوبی رو برای نوشتن در جمعه های هفتگ دعوت کنیم .


از روز 19 آبان که هفتگ به راه افتاد آقا طیب و مهربان هیچ پستی در وبلاگ خودشان ننوشته اند . محسن باقرلو 8 پست گذاشت و وبلاگش را بست . پیرزاده 2 پست و جعفری نژاد هم فقط چهار پست در وبلاگهایشان نوشته اند در حالیکه تعداد پست های منتشر شده جوگیریات طی این 5 ماه 123 عدد بوده است .

همین آمار گویای این مطلب هست که من برای نوشتن توی جوگیریات چقدر ارزش و احترام قائلم و باید به من حق بدهید که سعی بیشتری برای روشن نگاه داشتن چراغ آن خانه در این روزگار کسادی بازار وبلاگ نویسی داشته باشم  . ضمن اینکه برای داشتن یک وبلاگ گروهی پویا و جذاب ایجاد تغییرات ناگزیر است و اضافه شدن یک نویسنده جدید مطمئنا برای موفقیت بیشتر هفتگ لازم و ضروری است .



اگر کم و کاستی از بنده در هفتگ بوده به بزرگواری خودتان ببخشید و اگر احیانا باعث ایجاد دلخوری کسی شده ام عذرخواهی می کنم .

به امید دیدار مجدد شما در هفتگ .

خدانگهدار ...



نظرات 18 + ارسال نظر
زهرا.ش چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 21:16 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

اوکی!

fanoos چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 21:50

شاد و موفق باشید...دوشنبه هاتون پربار

بشرا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:05

این عکستون خیلی زیباست...
یعنی کی قراره چهارشنبه ها بنویسه؟

محسن باقرلو چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:16

کیا جان ببخشید سورپرایزتو خراب میکنم
دوستان قراره چارشمبه ها رم من بنویسم !!

رها آفرینش چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:21 http://rahadargandomzar.blogsky.com

آقای باقرلو اگه راستش رو گفته باشین که خیلی خوبه...من یکی استقبال میکنم

خورشید چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:22

ممنون که هستین آقای اسحاقی..پرمهربونی، پر دوستی ..
ممنون بابت همه ی این چهارشنبه ها.
خوبش اینه که شما هنوز جوگیریاتو دارین.
:)


+ چه عکس خوشگلی.. آ قربون مانی بسته بندی برم.. عزیز دلم..

رها آفرینش چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:25 http://rahadargandomzar.blogsky.com

راستی آقای اسحاقی واقعا با این کارتون ناراحتم کردین...میدونین که من مثل مهربان جان توی پیشونیم نوشته شده مادر شوهر! پس این حرف رو به حساب نگاه مادر شوهرانه بگذارین...
چرا خانوم رو برنداشتین ببرین طبقه ی چهارم؟ چرا مثل یه داماد سرخانه رفتار کردین و باروبندیل بستین رفتین پایین؟ حالا گیریم که شما خیلی مرد خانواده دوستی هستین،اوکی اشکال نداره،ولی این از اون کارهاییه که مرررررررد ایرانی کمتر انجامش میده

بشرا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 22:46

خیلی عااالیه محسن خان. بهتر از این نمیشه.
بی صبرانه منتظریم.

ارش پیرزاده پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 01:13

نه اقا محسن دروغ میگه قرار من بنویسم

الهام پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 01:32 http://elham7709.blogsky.com

هر کجا که مینویسید موفق باشین و قلمتون سبز.

عاطی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 01:41 http://www-blogfa.blogsky.com

خیلی هم خووب

شاد باشین همیشه :گل ل ل

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 02:11

سلام،
راستش من بیشتر اوقات تغییرات را دوست ندارم. اما این بار بایید به شما حق بدم که این تغییر باعث شکوفایی هفتک میشود.
در ضمن من پست قبلی شما را اینطور فهمیدم که ما از این به بعد دوشنبه ها دو تا مطلب می خوانیم. یکی از شما یکی از مهربان جون.

پروین پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 05:47

روزشماری میکنیم تا چهارشنبهء آینده
عکستون خیلی قشنگه.
خوب شد رفتی پیش مهربان، مواظب باش کار نکنه دیگه :)

ترنم پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 20:48 http://www.nofault.persianblog.ir

من فکر میکنم قراره تیراژه بنویسه...چون جای خالی قلمش تو این گروه شدیدا حس میشه

یک زن پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:39

بنظرمن ازخانمهای وبلاگ نویس دعوت کنید بیادبنویسه
مثلا از دریا وبلاگ دریای کویر یا مارگزیده ویاگیلاسی

پرهون جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 10:38 http://printemps.blog.ir

آخ که چقد دوست داشتم من می شدم ساکن طبقه چارم، تو واقعیت که خونه نداشتیم که
رها آفرینش کلی با نظرت خندیدم :))

ترمه یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 16:00

البته اشاره نکردید که خانم مهربان از روز راه اندازی هفتگ 0 پست در وبلاگ خودشون گذاشتن. حالا هم که با تشریف فرمایی شما به روز دوشنبه، احتمالا در بهترین حالت یک هفته در میون می نویسن.
چرا؟

آوا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:47

من از هفته بعد اومدم هفته قبل
چقدرخوبه اینکه میدونی رفتنی
بوده که رفتن ِ به معنای واقعی
نبوده..درک می کنم..خدایی
همزمان دو تا وبلاگ سخته
نوشته خانم مرجان جان
روخوندم..دستخطشون
زیباست..جایی دیگر
منتظرشماهستیم
عکستون خععلی
قشنگه...........
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد